Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню металопластикових дверей та металопластикових конструкцій ( для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-05-31-010213-b c2cd282b707947099a0aac74bf1fcb95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гюлішан Башарімова

+380968518221 school53mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Гюлішан Башарімова
+380968518221
school53mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2021 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2021 15:08
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню металопластикових дверей та металопластикових конструкцій ( для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дати підписання акту надання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше дев’яносто календарних днів з дати передачі товару Замовнику. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2021 18:43
Оголошення (двері).pdf
31 травня 2021 18:43
Додаток 2.docx
31 травня 2021 18:43
Додаток № 1-Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
31 травня 2021 18:43
Додаток № 3 - ТЗ двері.docx
31 травня 2021 18:43
Додаток_№ 4-__ проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АКТ ЗАМІРУ
Дата подання: 03 червня 2021 20:17
Дата відповіді: 04 червня 2021 10:43
ДОБРИЙ ВЕЧІР, ЧИ ПОТРІБЕН АКТ ЗАМІРУ? ЯКЩО ТАК, ТО ДАЙТЕ БУДЬ-ЛАСКА ОСНОВНИЙ КОНТАКТ ! ДЯКУЮ!
Відповідь: Добрий день. Потрібен.0968518221
УКОСИ
Дата подання: 03 червня 2021 20:24
Дата відповіді: 04 червня 2021 10:47
ДЕНЬ ДОБРИЙ ПІДКАЖІТЬ ШИРИНУ УКОСІВ ? ДЯКУЮ.
Відповідь: Добрий день. В технічний документації прописано, що підрядчик повинен зробити заміри самостійно, приїхавши на об'єкт.
Ал. поріг
Дата подання: 03 червня 2021 20:26
Дата відповіді: 04 червня 2021 10:47
Добридень! Чи потрібен алюмінієвий поріг? Дякую!
Відповідь: добрий день. потрібний!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 93 412,00
UAH з ПДВ
91 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 95 700,00
UAH з ПДВ
91 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2021 15:58
Електронний підпис
10 червня 2021 15:57
r_73_ДЦ_ДЦ_ПЗ.rtf
10 червня 2021 15:57
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 червня 2021 15:57
73_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 червня 2021 15:57
73_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
10 червня 2021 15:57
73_ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2021 15:57
73_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 червня 2021 15:57
Додаток №2.pdf
10 червня 2021 15:57
Додаток 3.pdf
10 червня 2021 15:57
Додаток 1.pdf
10 червня 2021 15:57
Сертифікація.rar
10 червня 2021 15:57
Досвід роботи.rar
10 червня 2021 15:57
Документи для участі.rar

Публічні документи

10 червня 2021 14:50
Електронний підпис
10 червня 2021 14:47
додаток ТЗ.pdf
10 червня 2021 14:47
12. Лист відгук.pdf
10 червня 2021 14:47
9.1. Протоколи.zip
10 червня 2021 14:47
9. Сертифікати.zip
10 червня 2021 14:47
8. ДСЕЕ.ZIP
10 червня 2021 14:47
4. Витяг з ПДВ.pdf
10 червня 2021 14:47
3. Витяг з ЄДР 22.04.21.pdf
10 червня 2021 14:47
2. Паспорт директора.pdf
10 червня 2021 14:47
1. Копія Статут.pdf
10 червня 2021 14:47
0. Бланк заміру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Переможець 91 790,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 11:46

Документи

15 червня 2021 11:46
Електронний підпис
15 червня 2021 11:41
Повідомлення двері.pdf
15 червня 2021 11:41
протокол 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
91 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 11:46
Електронний підпис
15 червня 2021 11:41
Повідомлення двері.pdf
15 червня 2021 11:41
протокол 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:01
Форма звіту (Прогрес).pdf укладений
25 січня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:59
допугоа4 (дог 53 від 05.07.21) 14.12.21 Прогрес.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:47
допугода 3(дог 53 від 05.07.21) від 14.1.221 Прогремс.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 12:50
допугода2 (дог53 від 05.07.21) від 30.11.21.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 09:04
Додугода №1 від 30.08.21 ДО дого №53 від 05.07.2021.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 09:03
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 13:12
Договір 53 від 05.07.2021 противодимні_compressed.pdf укладений
06 липня 2021 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій, наступній редакції: 1.1. В порядку та на умовах, визначних цим Договором, Виконавець зобов'язується за завданням Замовника протягом визначеного в Договорі строку надати за плату послуги по встановленню металопластикових дверей та металопластикових конструкцій (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів (надалі іменуються "послуги") за кодом ДК 021: 2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи у ЗОШ №53 за адресою: 87514, вул П.Орлика 79 А, м .Маріуполь, Донецька обл. 1.2. Перелік, обсяги та вартість послуг визначаються кошторисною документацією, що є невід'ємною частиною цього Договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". 1.3. Строк надання послуг: до 10 грудня 2021року. 1.4. Місце надання послуг: Маріуполь, вулиця П. Орлика 79 А.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 298,33 UAH)