Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021- 2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (Сушарка для рук, шафа жарочна 2-секційна)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-05-31-009162-b 6571ab81381241458cbf67badf554ffd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Корінна

+380522358342 korinnak10042016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Оксана Корінна
+380522358342
korinnak10042016@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2021 11:58
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сушарка для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Шафа жарочна 2-секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2021 16:39
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат
Дата подання: 02 червня 2021 00:15
Дата відповіді: 02 червня 2021 16:50
Шановний Замовнику! Прохання скинути документи Оголошення у форматі doc, docx. Якість сканованого тексту в окремих місця нерозбірлива та розмита
Відповідь: Доброго дня! Сканований текст оголошення про проведення спрощеної закупівлі розбірливий та читабельний. Для кращого сприйняття тексту документу збільшіть масштаб вікна документа , щоб отримати чіткий та точний вигляд оголошення.
Формат
Дата подання: 02 червня 2021 17:18
Дата відповіді: 03 червня 2021 11:41
Вимога скинути документи Оголошення у форматі doc, docx. Всі Замовники скидають у цьому форматі, чи ви пропонуєте набирати бланки цінової пропозиції та інші вручну??? Для чого так марнувати час Учасників? Це яку неповагу треба мати... Чи це свідомо зроблено, щоб зменшити кількість потенційних учасників???
Відповідь: Доброго дня. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Виходячи з вищевикладеного замовник має право обирати у якому форматі та з яким розширенням прикріплювати файли. Також звертаємо вашу увагу, що замовник ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-31-009162-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПОЛІЩУК ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2965002434
Дата подання: 06 червня 2021 17:47
Вимога завантажити документи оголошення у форматі .doc
Шановний Замовнику, вимагаємо завантажити документи оголошення у форматі .doc, у звязку з тим, що:
1. згідно з Додатком 3 до оголошення Учасники не повинні відступати від форми "Цінова пропозиція".
При роздруківці Додатку 3 у учасники не мають можливості якісно заповнити пункти форми "ПРОПОЗИЦІЯ" узвязку з тим, що Ви, шановний Замовник, відвели дуже мало місця для цього.
2. під час роздруківки Додатку 2, Додатку 3, Додатку 4, Додатку 5 багато тексту втрачає розбірливість.

Зверніть увагу на рекомендації для Замовників закупівель Мінекономрозвитку України, а саме: Тендерну документацію/оголошення необхідно публікувати у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці тендерної пропозиції постачальники часто копіюють форми з тендерної документації/оголошення Замовника (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо).

Вимагаємо викласти оголошення у вигляді файлів будь-якого електронного формату, який передбачав би можливість здійснення функцій пошуку по тексту та його копіювання, наприклад .doc, .docx тощо. Поточний вигляд надано у вигляді сканованої копії, що виключає застосування зазначених вище функцій.

У разі незадоволення, наших законних вимог вимушені будемо звертатися в Держаудитслужбу України, Дозорро, тощо.

P.S. Складається враження, що ви, шановний Замовнику, лобіюєте інтереси конкретного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 16:04
Доброго дня. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Виходячи з вищевикладеного замовник має право обирати у якому форматі та з яким розширенням прикріплювати файли. Також звертаємо вашу увагу, що замовник ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-009162-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПОЛІЩУК ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2965002434
Дата подання: 06 червня 2021 18:44
Вимога про усунення дискримінаційних вимог в оголошенні
Відповідно до п.6 Додатку 2 до оголошення Учасникам необхідно надати довідку у довільній формі про наявність сервісного центру у м.Кропівницькому (надати детальну інформацію та номери телефону сервісних центрів) та документи що підтверджують співпрацю сервісних центів з учасником.
Зазначена умова суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", принципам здійснення публічних закупівель та недискримінує учасників.
Тобто, Замовник зазначив територіальні обмеження щодо сервісного центу. Тому взяти участь в тендері зможуть Учасники, які мають сервісний центр, який територіально знаходиться у м.Кропівницькомув. Тому, Замовник звузив коло Учасників.
Вважаємо, що встановлення Замовником вище наведеної вимоги, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні сервісного центру у м.Кропівницькому.
Встановлення вимоги щодо сервісного центру у м.Кропівницькому, змушує учасників, які не мають сервісного центру у м.Кропівницькому, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди, тощо, і як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати учаснику слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до оголошення.
В рішеннях постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних зобов’язала Замовників внести зміни в умови документації в частині територіального обмеження (рішення №14085-р/пк-пз від 21.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000746-b), рішення №17108-р/пк-пз від 11.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005649-a), рішення №13801-р/пк-пз від 16.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002747-b))
У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель та Дозорро.

P.S Нагадуємо Вам, що члени тендерного комітету, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність передбачену Адміністративним Кодексом України, Кримінальним кодексом України.
З огляду на викладене у вимозі складається враження, що умови оголошення прописані під конкретного Учасника та Ваші дії, як Замовника дуже схожі на корупційні. Тобто Вами, як Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які зазначені ст. 5 Закону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 16:06
Доброго дня! Дякуємо Вам за звернення стосовно наявності сервісного центру в м.Кропивницькому та повідомляємо наступне. В п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність в навчальний період безперебійної роботи жарочної шафи нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленої техніки і ми не можемо витрачати час та кошти на її доставку в інші міста України. У зв’язку з чим нами не будуть розглядатися учасники з наявністю сервісних центрів в інших містах. В період гарантійного обслуговування – ремонт і сервісне обслуговування повинно бути безкоштовним, в післягарантійний період – на договірних умовах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2021 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРЕНКО ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 64 800,00
UAH з ПДВ
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2021 23:12
Електронний підпис
09 червня 2021 23:12
Електронний підпис
09 червня 2021 22:54
9.2. Відгук Пастух.pdf
09 червня 2021 22:54
9.1. Договір Пастух.pdf
09 червня 2021 22:54
9. довідка щодо досвіду.pdf
09 червня 2021 22:54
8. Проект договору.pdf
09 червня 2021 22:54
6. довідка про учасника.pdf
09 червня 2021 22:54
5. лист згода.pdf
09 червня 2021 22:54
4. Витяг ЄП.pdf
09 червня 2021 22:54
31. сушилка для рук.jpg
09 червня 2021 22:54
30. шафа жарочна.jpg
09 червня 2021 22:54
3. Паспорт та ІПН.pdf
09 червня 2021 22:54
29. технічні вимоги.pdf
09 червня 2021 22:54
27. довідка (довкілля).pdf
09 червня 2021 22:54
2. Виписка з ЄДР.pdf
09 червня 2021 22:54
17.2. Висновок СЕС Кій В.pdf
09 червня 2021 22:54
17. HOTEC Висновок СЕС.pdf
09 червня 2021 22:54
10. пропозиція.pdf
09 червня 2021 22:54
1. лист-пояснення.pdf

Публічні документи

09 червня 2021 17:26
Електронний підпис
09 червня 2021 17:24
Опис.pdf
09 червня 2021 17:24
паспорт+прописка+ІНН_.pdf
09 червня 2021 17:24
Рішення 1.pdf
09 червня 2021 17:24
Наказ на директора.pdf
09 червня 2021 17:24
Сан_експертиза.pdf
09 червня 2021 17:24
СЕЕ Кий В техн з дод 2020.pdf
09 червня 2021 17:24
цінова пропозиція.pdf
09 червня 2021 17:24
Витяг ПДВ 110221.pdf
09 червня 2021 17:24
Довідка доручення.pdf
09 червня 2021 17:24
Довідка код доступу.pdf
09 червня 2021 17:24
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
09 червня 2021 17:24
дог+видат+відгук.pdf
09 червня 2021 17:24
проект договору.pdf
09 червня 2021 17:24
Рішення 25.pdf
09 червня 2021 17:24
Статут.pdf
09 червня 2021 17:24
договір+видат+відгук.pdf
09 червня 2021 17:24
Рішення 31.pdf
09 червня 2021 17:24
Витяг ЄДР.pdf
09 червня 2021 17:24
витяг з установчих.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРЕНКО ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРЕНКО ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2798005951
Відхилено 63 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2021 13:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 64 800,00
UAH з ПДВ
16 червня 2021 15:43

Документи

16 червня 2021 13:34
Електронний підпис
16 червня 2021 13:33
Протокол від 16.06.2021.pdf

Документи

16 червня 2021 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2021 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 08:38
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 17:03
Договір від 24.06.2021 № 970.pdf укладений
24 червня 2021 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 800,00 UAH)