Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 к. 2 (ДБН А.2.2-3:2014) - 45450000-6
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-05-31-006502-b ● 104f1da43b124e729093e153015e4cf3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Інна Іващенко +380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за договором надає забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням печатки (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису чи печатку (КЕП). Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII.”. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 5 відсотків вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору покладаються на учасника. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Національний банк України 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; Код ЄДРПОУ 00032106; IBAN UA213000010000000004710513042; SWIFT-код: NBUAUAU. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, 9, к. 2.
Обсяг надання послуг буде визначено в заявках замовника, протягом строку дії договору, відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку 8 до тендерної документації та згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Строк надання послуг: послуги надаються Виконавцем протягом строку дії договору в обсягах та в строки, що визначені в заявках Замовника.
Строк дії договору: з дати підписання і діє до 31 грудня 2021 року включно.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 5 відсотків вартості договору відповідно до вимог наведених в пункті 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю".
Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І. "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Обсяг надання послуг буде визначено в заявках замовника, протягом строку дії договору, відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у Додатку 8 до тендерної документації та згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Строк надання послуг: послуги надаються Виконавцем протягом строку дії договору в обсягах та в строки, що визначені в заявках Замовника.
Строк дії договору: з дати підписання і діє до 31 грудня 2021 року включно.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 5 відсотків вартості договору відповідно до вимог наведених в пункті 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю".
Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І. "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 к. 2 (ДБН
А.2.2-3:2014) - 45450000-6
А.2.2-3:2014) - 45450000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Інститутська, 9, к. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання сторонами Акта та Довідки, що складена згідно з Актом. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2021 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 14:49 |
Додаток 8 до тендерної документації_Проєкт договору.docx | |
31 травня 2021 14:49 |
Додаток 2 до тендерної документації.rar | |
31 травня 2021 14:49 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 01 червня 2021 11:12
Дата відповіді: 03 червня 2021 14:46
Доброго дня! З яких міркувань або підстав Замовник вимогає від учасників документи з класом наслідків відповідальності СС3 та наявність архітектора, якщо оголошено роботи з поточного ремонту? А саме надання інформаціїї щодо архітекторта, копію(ї) чинного(их) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки) (у разі зазначення у сертифікаті класу наслідків (відповідальності)) відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури – Архітектор та ліцензії(-ій) учасника на провадження господарської діяльності у будівництві пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 за наступним видом робіт: Будівельні та монтажні роботи загального призначення: - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини. Вважаємо ці вимоги дискримінаційними та просимо внести зміни до ТД, Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога щодо наявності у учасників закупівель документів з класом наслідків (відповаідальності) СС3 та наявність архітектора не є дискримінаційною та стосується лише поточних ремонтів, які виконуються у будівлях Національного банку України, що є пам’ятками архітектури національного та місцевого значення. Згідно з вимогами пам’яткоохоронного законодавства, будівельні роботи на пам’ятках архітектури необхідно проводити лише організацією, яка має відповідні ліцензії для виконання робіт на об’єкті (а саме, СС3). Крім того ремонт пам'яток національного та місцевого значення здійснюється лише за наявності письмового дозволу відповідного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини. Для отримання Замовником такого дозволу у складі підрядної організації мають бути фахівці певного освітньо-кваліфікаційного рівня. Цього вимагає Закон України “Про охорону культурної спадщини” та ДБН А.2.2-14-2016. Зважаючи на викладене, зміни до тендерної документації вноситься не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" |
1 599 999,17
UAH з ПДВ
|
1 599 999,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006" |
1 883 205,00
UAH з ПДВ
|
1 883 205,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" #42054231 |
Переможець |
1 599 999,17
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 21:20
|
Додатковий договір № 104983 від 28.04.2022.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:22
|
Додатковий договір № 104471 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 21:03
|
Договір 103379 від 12.07.2021.pdf | укладений |
12 липня 2021 21:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 15.1. Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 103379 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 104471 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 15.1. Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 103379 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 104983 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |