Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання окремих функцій замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним будівництвом об’єкту «Нове будівництво котеджу № 4 для реабілітаційно-спортивних груп Західного реабілітаційно-спортивного центру НКСІ України» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Самбірського району Львівської області». (Коригування)
Очікувана вартість
1 224 000,00 UAH
UA-2021-05-31-005012-b ● 4499af2315d449808e423f90a84fe043
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України |
Код ЄДРПОУ: | 34105878 |
Вебсайт: | http://westsportcenter.com.ua |
Місцезнаходження: | 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Бартлевич +380684753459,+380734344010 zrsc_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 224 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання окремих функцій замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним будівництвом об’єкту «Нове будівництво котеджу № 4 для реабілітаційно-спортивних груп Західного реабілітаційно-спортивного центру НКСІ України» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Самбірського району Львівської області». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 15:05 |
Документація_тех нагляд_кот 4_зміни.docx | |
31 травня 2021 13:38 |
Додаток 1 _Технічне завдання_Служба замовника та тех нагляд_Котедж №4.docx | |
31 травня 2021 13:38 |
Додаток 2_Проект договору_Служба замовника та технічний нагляд_Котедж №4.docx |
03 червня 2021 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2021 15:05 |
Документація_тех нагляд_кот 4_зміни.docx
|
||||||
31 травня 2021 13:38 |
Додаток 1 _Технічне завдання_Служба замовника та тех нагляд_Котедж №4.docx
|
||||||
31 травня 2021 13:38 |
Додаток 2_Проект договору_Служба замовника та технічний нагляд_Котедж №4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-31-005012-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 03 червня 2021 13:49
прибрати критерій_Акт відвідування об'єкту
Шановна Уповноважена особа Замовника, ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Розгорнути
Згорнути
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 15:31
Доброго дня, шановний Учаснику. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-31-005012-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛІШНЯНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2594507816
Дата подання: 03 червня 2021 14:30
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Шановний Замовник!
Уважно ознайомившись зі змістом Оголошення про проведення закупівлі, вважаємо, що окрема її умова не відповідає вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створює дискримінаційні умови та обмежує конкуренцію.
Даний факт стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопії документу, завірений печаткою та підписом уповноваженого представника замовника, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його пропозиції.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення пропозиції, визначеним Законом.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, вимога документації про складання акту огляду об'єкту до проведення електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись зі змістом Оголошення про проведення закупівлі, вважаємо, що окрема її умова не відповідає вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створює дискримінаційні умови та обмежує конкуренцію.
Даний факт стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопії документу, завірений печаткою та підписом уповноваженого представника замовника, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його пропозиції.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення пропозиції, визначеним Законом.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, вимога документації про складання акту огляду об'єкту до проведення електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов оголошення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 15:30
Доброго дня, шановний Учаснику. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІШНЯНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ" |
484 552,65
UAH з ПДВ
|
444 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СПОРТСЕРВІС" НАЦІОНАЛЬНОЇ АСАМБЛЕЇ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ |
1 219 172,30
UAH з ПДВ
|
445 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО" |
972 000,00
UAH з ПДВ
|
899 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІШНЯНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ" #2594507816 |
Очікує рішення |
444 900,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 12:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2021 17:17 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | частина 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
24 червня 2021 17:17
|
Електронний підпис |
24 червня 2021 17:06
|
P_23_06-v_vytyag.docx |