Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об'єкту «Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
3 365 838,00 UAH
UA-2021-05-31-002146-a 210a1f4b423e42a7b28b9c66ab190e34
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно частини 2 статті 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
14 липня 2020 року за результатами проведення відкритих торгів з предмету закупівлі ДК 021:2015: 45221000-2 – Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів («Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області») між Управлінням капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради та ТОВ «БТК ФАРЕС» укладено Договір підряду №140720 (далі – основний договір) на суму 23 347 925,20 грн. з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002208-a).
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які неможливо було передбачити раніше і, які, як наслідок, не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та подальша експлуатація об’єкту без їх виконання є неможливим. У зв’язку з цим проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області» відкориговано. За результатами розгляду відкоригованої проектної документації експертною організацією ТОВ «Перша Приватна Експертиза» отримано позитивний експертний звіт №18/066-02/21/А від 18.02.2021 року.
Ці додаткові роботи є аналогічними роботам, зазначеним в основному договорі, оскільки вони є їх продовженням.
Очікувана вартість додаткових аналогічних робіт за кошторисним розрахунком складає 3 365 838,00 грн. (три мільйони триста шістдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору.
Крім того, ці додаткові аналогічні роботи по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними роботами і становлять невід’ємну частину об’єкта «Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області».
Слід зазначити, що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності з вже виконаними роботами на об’єкті;
- виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням підземного переходу;
- можливої втрати гарантій якості на виконані роботи, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Отже, з метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги, що додаткові роботи технологічно пов’язані з основним договором, є аналогічними, виконуються в рамках одного об’єкта, пов’язані з завершенням робіт на об’єкті, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, закупівлю додаткових робіт необхідно провести у того самого Підрядника.
З огляду на вищевикладене та враховуючи вимоги чинного законодавства Замовник має достатні правові підстави застосувати при здійсненні Закупівлі, як виняток, переговорну процедуру згідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 11 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту «Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом десяти робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

31 травня 2021 16:36
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-торговельна компанія Фарес"
#31551028
Переможець 3 201 033,60
UAH з ПДВ
31 травня 2021 16:39

Документи

31 травня 2021 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-торговельна компанія Фарес"
#31551028
3 201 033,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 13:03
Договір_110621.PDF укладений
11 червня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 16:45
ДУ_110621_1_Перехід Лермонтова.PDF зміни до договору
25 червня 2021 16:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 червня 2021 09:52
3 034,25 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
4 901,28 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
400 161,60 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
165 344,14 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
3 637,84 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
1 956,66 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
1 220 091,61 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
5 013,02 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
1 916,21 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
210 734,32 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений
25 червня 2021 09:52
579 598,22 UAH UA198201720344251012100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA703281680000000026005815871
ТОВ"Будiвельно-торгов.компанiя ФАРЕС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, зменшення договірної ціни у зв'язку із завершенням виконання робіт за Договором
Номер договору про закупівлю: 110621
Договір:
Номер додаткової угоди: 110621/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 25 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 596 389,15
UAH (в тому числі ПДВ 432 731,53 UAH)