Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний продукт харчування для хворих на спінальну м'язову атрофію Хмельницької області віком від 0 до 18 років та спеціальне медичне харчування для ентерального харчування пацієнтів хворих на бульозний епідермоліз : Лот 1 - Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: ентеральне харчування «Нутрізон» або еквівалент; Лот 2 - Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: ентеральне харчування «Нутрізон»Нутрізон з харчовими волокнами або еквівалент; Лот 3 - Функціональне дитяче харчування: ентеральне харчування «Інфатріні» або еквівалент; Лот 4 - Функціональне дитяче харчування: ентеральне харчування «Нутріні» або еквівалент; Лот 5 - Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: «Нутрідрінк Компакт з харчовими волокнами» або еквівалент; Лот 6 - Функціональне дитяче харчування: жирова емульсія з середньо ланцюговим тригліцеридами «Ліквіджен»; Лот 7 - Спеціальне медичне харчування для ентерального харчування пацієнтів хворих на бульозний епідермоліз «Ресурс Джуніор» або еквівалент; Лот 8 - Спеціальне медичне харчування для ентерального харчування пацієнтів хворих на бульозний епідермоліз «PediaSure Малоїжка» або еквівалент
Очікувана вартість
1 014 984,00 UAH
UA-2021-05-31-001080-a ● 1ffbe1508f874f719f87f523e4f57eb3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013337 |
Вебсайт: | https://www.doz.adm-km.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46 |
Контактна особа: |
Жук Лариса Григорівна +380322765465 hm_zdorovye@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 014 984,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів та з урахуванням роз’яснення Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_54160-06 від 03.09.2020 року
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
01 червня 2021 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 11:23 |
таблиця змiн вiд 01.06.2021 року.doc | |
01 червня 2021 11:23 |
ЗТД харчування травень.doc | |
31 травня 2021 13:19 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 3.docx | |
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 2.docx | |
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 1 .docx |
01 червня 2021 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2021 11:23 |
таблиця змiн вiд 01.06.2021 року.doc
|
|||
01 червня 2021 11:23 |
ЗТД харчування травень.doc
|
|||
31 травня 2021 13:19 |
Оголошення про відкриті торги.docx
|
|||
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 3.docx
|
|||
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 2.docx
|
|||
31 травня 2021 13:19 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання про зміст тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2021 15:35
Дата відповіді: 07 червня 2021 10:15
Добрий день, чи не могли б ви пояснити пункт 5.2.4. розділ 5 Тендерної документації, де зазначається, що на Учасника-переможця торгів можуть покласти витрати на оплату послуг юридично-консультаційних послуг в сумі 12 000 грн. без ПДВ, в тому числі : Лот 1 - 1000.00 (одна тисяча гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 2 – 1500.00 (одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 3 – 500.00 (п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 4 – 2900.00 (дві тисчі дев’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 5 – 3500.00 (три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 6 – 2100.00 (дві тисчі сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 7 – 400.00 (чотириста гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 7 – 100.00 (сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Виконавцем договору по надання юридично-консультаційних послуг. Тобто переможець торгів повинен буде відшкодувати Замовнику торгів понесені витрати на юридичні послуги? Зазначена вимога є незаконною, оскільки Замовник торгів у встановленній вартості закупівлі повинен передбачати усі можливі витрати на товар. Просимо прибрати вимогу з тендерної документації. Адже вимога про оплату юридично-консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі, а саме закупівлю Спеціальних продуктів харчування, збагачені поживними речовинами. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації тому що суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації уважно вивчив Ваше питання та повідомляє наступне.
На Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 12 000 грн. без ПДВ, в тому числі : Лот 1 - 1000.00 (одна тисяча гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 2 – 1500.00 (одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 3 – 500.00 (п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 4 – 2900.00 (дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 5 – 3500.00 (три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 6 – 2100.00 (дві тисячі сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 7 – 400.00 (чотириста гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 8 – 100.00 (сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
На Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 12 000 грн. без ПДВ, в тому числі : Лот 1 - 1000.00 (одна тисяча гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 2 – 1500.00 (одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 3 – 500.00 (п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, Лот 4 – 2900.00 (дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 5 – 3500.00 (три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 6 – 2100.00 (дві тисячі сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 7 – 400.00 (чотириста гривень 00 копійок) грн. без ПДВ; Лот 8 – 100.00 (сто гривень 00 копійок) грн. без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001080-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 31 травня 2021 13:45
Щодо аналогічного договору
Доброго дня.
Шановний замовнику !
3.1. Довідка в довільній формі з зазначенням аналогічного договору*, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2020 році, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 1-го), що вказаний в довідці.
Дана вимога обмежує нашу участь у закупівлі, відповідно є дискримінаційною .
Просимо внести зміни , та викласти у наступній редакції
"3.1. Довідка в довільній формі з зазначенням аналогічного договору*, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2020 - 2021 році, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 1-го), що вказаний в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовнику !
3.1. Довідка в довільній формі з зазначенням аналогічного договору*, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2020 році, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 1-го), що вказаний в довідці.
Дана вимога обмежує нашу участь у закупівлі, відповідно є дискримінаційною .
Просимо внести зміни , та викласти у наступній редакції
"3.1. Довідка в довільній формі з зазначенням аналогічного договору*, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2020 - 2021 році, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 1-го), що вказаний в довідці.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2021 11:19
Доброго дня, тендерний комітет уважно вивчив Вашу вимогу та прийняв рішення внести зміни до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: ентеральне харчування «Нутрізон» або еквівалент |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 101 920,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 509,60 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
364000 г
Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: ентеральне харчування «Нутрізон» або еквівалент
ДК 021:2015: 15882000-4 — Дієтичні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних та/або актів приймання – передачі товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 20 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Б-777" |
94 640,00
UAH з ПДВ
|
94 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" |
101 920,00
UAH з ПДВ
|
101 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б-777" #35662229 |
Переможець |
94 640,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 21:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 12:44
|
підписаний договір | укладений |
05 липня 2021 12:06
|