Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Склопакети
Очікувана вартість
27 876,00 UAH
UA-2021-05-31-000800-a 0a8f8f4590a5456ebeba6ab720568b00
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваненко Олена Володимирівна

380972787352 buh.rekkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Іваненко Олена Володимирівна
380972787352
buh.rekkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Склопакети. Строк гарантії починає спливати з дати поставки товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Вікно з ПВХ, Millenium 58, білий, 1490х2360
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Вікно з ПВХ, Millenium 58, білий,1710х1760 із склопакетом 4Solar-16-4 Clima Tech
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Москітна сітка віконна (кишеня), 506х1680
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Вікно з ПВХ, Millenium 58, білий,1710х1760 із склопакетом 4-16-4і
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Москітна сітка віконна (кишеня), 532х1680
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
3.7 пог.м.
Підвіконня 400мм, біле
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
3.34 пог.м.
Відлив з листа оцинкованого, 180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
8.2 пог.м.
Нащільник 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати поставки Товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

31 травня 2021 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 27 876,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 12:11

Документи

31 травня 2021 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 09:44
ДУ 1 від 13.07.2021 до дог.6556 від 31.05.2021 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 09:34
Дод.угода №1 від 30.06.2021 до дог.6515 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 12:15
дог.6556 від 31.05.2021.pdf укладений
31 травня 2021 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Постачальник зобов’язується у 2021 році передати у встановлені строки у власність Покупця Товари за кодом Є3C ДК 021-2015 (CPV): 44220000-8: Столярні вироби (44221111-6 : Склопакети), в асортименті, кількості та за цінами, визначеними у Специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити йо го вартість, за умови належної якості, кількості та супровідних документів. 2.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства). Загальна сума цього Договору становить: 27 876,00 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот сімдесят шість гривень нуль копійок) в т.ч. ПДВ: 4 771,17 грн. (чотири тисячі сімсот сімдесят одна гривня, 17 копійок): За рахунок власних коштів підприємства : 27 876,00 грн., в т.ч. ПДВ: 4 771,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 6556
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Постачальник зобов’язується у 2021 році передати у встановлені строки у власність Покупця Товари за кодом Є3C ДК 021-2015 (CPV): 44220000-8: Столярні вироби (44221111-6 : Склопакети), в асортименті, кількості та за цінами, визначеними у Специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити йо го вартість, за умови належної якості, кількості та супровідних документів. 2.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства). Загальна сума цього Договору становить: 27 876,00 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот сімдесят шість гривень нуль копійок) в т.ч. ПДВ: 4 771,17 грн. (чотири тисячі сімсот сімдесят одна гривня, 17 копійок): За рахунок власних коштів підприємства : 27 876,00 грн., в т.ч. ПДВ: 4 771,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 6556
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML