Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обстеження та паспортизація будівлі цеху по ремонту технологічного обладнання та огорожі Скадовського порту - код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment and fencing of Skadovsk port - code CPV 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment and fencing of Skadovsk port - code CPV 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-05-31-000413-c ● 664f8f4180224486aa34c04bc3a9a0be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728486 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Гаркуша Олександр Миколайович 380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Малашихіна Світлана Леонідівна (067) 553-79-96 skad-uspa-tv2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian sea ports authority” in the person of the Skadovsk branch of the state enterprise “Ukrainian sea ports authority” (Skadovsk sea port authority) |
National ID: | 38728486 |
Contact point: |
Harkusha Oleksandr 380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Svitlana Malashykhina (067) 553-79-96 skad-uspa-tv2@ukr.net |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 23:59 |
Очікувана вартість: | 108 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 травня 2021 10:53 |
Enquiries until: | 22 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2021 23:59 |
Information
Estimated total value: | 108 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 080 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Scope of the procurement
Більш детальну інформацію викладено українською мовою в тендерній документації
More detailed information is provided in Ukrainian in the tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обстеження та паспортизація будівлі цеху по ремонту технологічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Мангубінська, 2
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment
CPV: 71631300-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 посл.
Обстеження та паспортизація огорожі Скадовського порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Мангубінська, 2
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель
Inspection and certification of the fencing of Skadovsk port
CPV: 71631300-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс у розмірі 30 (тридцяти) відсотків протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником належним чином оформленого рахунку | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кінцевий розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Послуг Замовником на основі виставленого Виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 14:25 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx | |
08 червня 2021 14:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
03 червня 2021 10:18 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx | |
31 травня 2021 10:50 |
Announcement of procurement.docx |
08 червня 2021 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 червня 2021 14:25 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
|
||||||
08 червня 2021 14:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
03 червня 2021 10:18 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
|
||||||
31 травня 2021 10:50 |
Announcement of procurement.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У точненян технічного завдання
Дата подання: 03 червня 2021 13:17
Дата відповіді: 08 червня 2021 10:36
1. Чи необхідно проводити інженерно-геологічні вишуккування, в тому числі улаштування шурфів для огляду фундаментів? (з нехнічного завдання не зрозуміло)
2. Чи необхідно проводити обмірні роботи з оформленням обмірних креслень? (з ехнічного завдання не зрозуміло)
3. Чи необхідно виготовляти проектну документацію?
Якщо вище заначені роботи необхідно проводити, просимо внести зміни в тендерну докуметацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час надання послуг, що є предметом закупівлі, не потрібно проводити інженерно-геологічні вишукування та виготовляти проектну документацію (обстеження проводиться відповідно до вимог Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів, затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 № 257, та з метою виготовлення паспортів об’єктів будівництва, за формою відповідно до наказу Мінрегіону України 10.11.2017 № 298 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва», а не для розробки проектної документації.)
Щодо проведення обмірних робіт з оформленням обмірних креслень, нами буде внесено зміни до тендерної документації
Щодо проведення обмірних робіт з оформленням обмірних креслень, нами буде внесено зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-31-000413-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Завод Промзв’язок, Код ЄДРПОУ:05815333
Дата подання: 31 травня 2021 13:26
Щодо наявності висновку психофізіологічної експертизи, дотримання Охорони Праці та сертифікату ISO
Виконання послуг з обстеження технічного стану та паспортизації будівель та споруд пов’язано з виконанням робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті понад 1.3 м), які входять до переліку робіт підвищеної небезпеки.. Згідно ст. 5 Закону України «Про охорону праці» до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Одже вимагаємо привести у відповідність згідно вимог нормативної документації Ваші кваліфікаційні вимоги і зазначити що до обстеження технічного стану будівель та споруд допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи, та надати копії діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) НПАОП 40.1-1.32-01, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, Система стандартів безпеки праці. Додатково вимогаємо встановити Вимогу щодо наявності у потенційних учасників сертифіката системи управління якістю ІSO 9001:2015 тому що стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, виконання робіт та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
03 червня 2021 10:45
Нами, як Замовником, не включатимуться додаткові вимоги до учасників у частині наявності у них висновку психофізіологічної експертизи працівників, що допускаються до надання послуг, що є предметом закупівлі, посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці та сертифікату системи менеджменту якості з наведених нижче причин.
Статтею 5 Закону України «Про охорону праці» встановлено права на охорону праці в цілому, у тому числі наявність висновку психофізіологічної експертизи, під час укладання трудового договору. Сфера дії Закону України «Про охорону праці» встановлена статтею 2 цього Закону - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих та не включає в себе регулювання сфери публічних закупівель.
Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва встановлено статтею 21 Закону України «Про охорону праці» та «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затверджено Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 (зі змінами). Отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки статтею 21 Закону України «Про охорону праці» покладено на роботодавця.
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV документ дозвільного характеру – дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV передбачено, що необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види встановлюються виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру.
Психофізіологічна експертиза не визначена законами як документ дозвільного характеру, у зв’язку з цим вимога її надання/обов’язкової наявності є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації.
Предметом закупівлі є обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд, які не включають в себе роботу в діючих електроустановках, у зв’язку з цим вимоги щодо надання діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці згідно Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) НПАОП 40.1-1.32-01, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, Система стандартів безпеки праці тендерною документацією не вимагається.
Щодо встановлення вимог щодо наявності у потенційних учасників сертифікату системи управління якістю сертифікату ISO 9001:2015, зазначаємо наступне: Відповідно до п.2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами».
Вимога щодо надання/завантаження учасниками сертифікатів, наявність яких згідно чинного законодавства, не є обов’язковою, є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації.
Статтею 5 Закону України «Про охорону праці» встановлено права на охорону праці в цілому, у тому числі наявність висновку психофізіологічної експертизи, під час укладання трудового договору. Сфера дії Закону України «Про охорону праці» встановлена статтею 2 цього Закону - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих та не включає в себе регулювання сфери публічних закупівель.
Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва встановлено статтею 21 Закону України «Про охорону праці» та «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затверджено Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 (зі змінами). Отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки статтею 21 Закону України «Про охорону праці» покладено на роботодавця.
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV документ дозвільного характеру – дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV передбачено, що необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види встановлюються виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру.
Психофізіологічна експертиза не визначена законами як документ дозвільного характеру, у зв’язку з цим вимога її надання/обов’язкової наявності є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації.
Предметом закупівлі є обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд, які не включають в себе роботу в діючих електроустановках, у зв’язку з цим вимоги щодо надання діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці згідно Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) НПАОП 40.1-1.32-01, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, Система стандартів безпеки праці тендерною документацією не вимагається.
Щодо встановлення вимог щодо наявності у потенційних учасників сертифікату системи управління якістю сертифікату ISO 9001:2015, зазначаємо наступне: Відповідно до п.2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами».
Вимога щодо надання/завантаження учасниками сертифікатів, наявність яких згідно чинного законодавства, не є обов’язковою, є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-000413-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Завод Промзв’язок, Код ЄДРПОУ:05815333
Дата подання: 03 червня 2021 11:53
Щодо відпопіді на вимогу внесення сертифіката ISO
Вимога щодо наявності у потенційних учасників сертифіката системи управління якістю ІSO 9001:2015 не суперечить ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, виконання робіт та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в вимогах сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг/виконанні робіт дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу. Враховуючи те, що на базі державного підприємства «Адміністрація морських портів України», вже запроваджено систему управління якістю ISO 9001, вбачається, що відсутність підтвердженої системи сертифікації при виконанні робіт на одному з підрозділів замовника призведе в цілому до анулювання сертифікатів ISO 9001 замовника, що є неприпустимою втратою та порушенням законодавства України з боку замовника та в майбутньому призведе до неможливості виконання замовником своїх зобов’язань перед контрагентами. Тому вимагаємо внести зміни до тендерной документації стосовно обов’язкового додання потенційними учасниками сертифікату ISO 9001:2012. до своїх тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
08 червня 2021 09:19
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» – Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Враховуючи вищезазначене, інформуємо про наступне. Відповідно до вимог ст. 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діялності» та відповідно до вимог п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 (далі – Порядок) Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів пов’язаних із створенням об’єктів архітектури робіт (послуг), які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з обстеження у будівництві (далі – виконавці), або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є такі виконавці.
Інформація про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків, міститься у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва...
Виконання обстеження чітко регламентується Порядком та Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.11.2017 № 298 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва».
Також, слід зауважити, що відповідно до п. 16 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури», – Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єкта архітектури, без відповідної ліцензії, несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (надання послуг), спроможність виконувати які підтверджена кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил».
Враховуючи зазначене, Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат та проводять обстеження об’єктів з виготовленням паспортів об’єкту будівництва, несуть відповідальність перед Замовником за якісне виконання своїх зобов’язань, передбачених умовами договору.
Також, зазначаємо, що вимога документів, які не є обов’язковими для надання послуг, що є предметом закупівлі суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, інформуємо про наступне. Відповідно до вимог ст. 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діялності» та відповідно до вимог п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 (далі – Порядок) Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів пов’язаних із створенням об’єктів архітектури робіт (послуг), які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з обстеження у будівництві (далі – виконавці), або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є такі виконавці.
Інформація про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків, міститься у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва...
Виконання обстеження чітко регламентується Порядком та Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.11.2017 № 298 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва».
Також, слід зауважити, що відповідно до п. 16 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури», – Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єкта архітектури, без відповідної ліцензії, несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (надання послуг), спроможність виконувати які підтверджена кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил».
Враховуючи зазначене, Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат та проводять обстеження об’єктів з виготовленням паспортів об’єкту будівництва, несуть відповідальність перед Замовником за якісне виконання своїх зобов’язань, передбачених умовами договору.
Також, зазначаємо, що вимога документів, які не є обов’язковими для надання послуг, що є предметом закупівлі суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 липня 2021
Найменування закупівельника: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728486 |
Місцезнаходження закупівельника: | 75700, Україна, Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІГОН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 14:32
|
ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДНІПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 14:33
|
ТОВ "МЕГАПОЛІС БУДЕКСПЕРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 14:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій