Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (paving and road marking) based on CPV according to DK 021: 2015 – 45230000-8 - Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 40029491 |
Місцезнаходження: | 51900, Україна , Дніпропетровська область обл., КАМ'ЯНСЬКЕ, ПР.ВАСИЛЯ СТУСА, 10/12 |
Контактна особа: |
Буденкова Наталія Вікторівна +380675718255 blagoustriy_post@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Municipal Enterprise Kam`yanskoy City Council "Blagoustriy" |
National ID: | 40029491 |
Contact point: |
Budenkova Nataliya Viktorivna +380675718255 blagoustriy_post@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 грн. (двадцять тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 грн. (двадцять тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними, та є обслуговуючим банком Учасника, реквізити якого зазначені у довідці, яка містить відомості про учасника та у проекті договору. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Благоустрій» Місцезнаходження Замовника: 51900,Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, пр. Василя Стуса, 10/12 тел. 067-571-82-55 Код ЄДРПОУ: 40029491 МФО 8305299 р/р UA 32 305299 00000 26001050348220 Банк Замовника: АТ КБ Приватбанк. Уразі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам (розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику), що визначені замовником у п. 2 та п. 3 Розділу 3 цієї тендерної документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію Учасника відповідно до п.1 ч.1 статті 31 Закону. У разі неподання або подання Учасником у складі пропозиції документів передбачених п. 2 Розділу 3 цієї тендерної документації не у відповідності до вимог встановлених Замовником у п. 2 Розділу 3 цієї тендерної документації, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1. статті 31 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Publication date: | 29 травня 2021 14:41 |
Enquiries until: | 19 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 17 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 170 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 150 банківських днів. Джерело фінансування власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 150 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 12:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН _ _ влаштування дорожнього покриття.doc | |
01 червня 2021 12:05 |
ПРОТОКОЛ 52 зміни до ТД дорожнє покриття.doc | |
01 червня 2021 12:05 |
ТД зміни - влашт дорожнього покриття.doc | |
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 6.doc | |
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 2.doc | |
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 5.doc |
01 червня 2021 12:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2021 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН _ _ влаштування дорожнього покриття.doc
|
|||
01 червня 2021 12:05 |
ПРОТОКОЛ 52 зміни до ТД дорожнє покриття.doc
|
|||
01 червня 2021 12:05 |
ТД зміни - влашт дорожнього покриття.doc
|
|||
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 6.doc
|
|||
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 2.doc
|
|||
29 травня 2021 14:42 |
Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
лінії дорожньої розмітки (типи, види, протяжність) будуть наноситися відповідно до схеми організації дорожнього руху згідно з ДСТУ 2587-2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування»,
дякуємо за запитання
схема організації дорожнього руху (її частина) буде застосовуватися Замовником безпосередньо перед наданням завдання Виконавцю для нанесення розмітки конкретних ділянок території міста. тому на стадії прийняття пропозицій необхідності в наданні схеми організації дорожнього руху як підстави для здійснення розрахунку кошторису відсутні.
технічним завданням передбачена одиниця виміру та кількість необхідної послуги з нанесення дорожньої розмітки. пропонуємо Вам визначати середньозважену ціну за одиницю послуги.
дякуємо за запитання.
це не буде вважатись помилкою
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 8 розділу “Інші докмуенти” пункту 2 розділу 5 Документації передбачений лист згода на збір та обробку, використання та доступ до персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб).
У разі неподання документів/листів/довідок передбачених п.1, 2 Розділу 5 цієї тендерної документації не у відповідності до встановлених вимог, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як Учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону).
У складі пропозиції ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ” відсутні листи- згоди на збір та обробку, використання та доступ до персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” на Коваленка О.С. Самаріну Г.Ю.
Пропозицію ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ” відхилено, так як Учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону).
Додатком 1 до тендерної документації про закупівлю послуги: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь передбачений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, в тому числі така кваліфікаційна вимога, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
учасник повинен надати довідку за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на проведення будь яких послуг з влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі,
- сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше трьох, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням суми кожного акту).
- сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНА ГРУПА “АРТ-БУД” наявна довідка № 7 від 08.06.2021 за формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за пердметом закупівлі договору (договорів), сканований оригінал договору № 30-04 від 30.04.2021, зазначеного у довідці у повному обсязі, сканований оригінал акту надання послуг № 1 від 31.05.2021 за вказаним договором, сканований оригінал позитивного листа-відгуку № 149 від 25.06.2021 від контрагента за вказаним договором.
Щодо схожості пропозицій учасника, у Замовника немає повноважень, щодо проведення тотожності обставин, які викладені у рішенні АМК України по справі № 03-26-08/2017 від 27.02.2019 та підстав для відхилення учасників допоки не буде рішення, яке набрало законної сили про притягнення таких учасників до відповідальності відповідно до Закону України “Про захист економічної конкуренції”.
Тому, вважаємо, ваші висновки щодо відхилення учасника є безпідставними.
Дослідивши тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД", які було допущено до аукціону вважаємо як такі, що порушують п. 1 ст. 50 та п.4 ч.2 ст. 6 Закону "Про захист економічної конкуренції" та ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" з наступних підстав:
1. Тендерні пропозиції учасників дуже схожі (манера написання, шрифт, фірмові бланки тощо).
2. підпунктом 3.1., 3.2. п. 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено - Довідка за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі,
- сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше трьох, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням суми кожного акту).
- сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Але ні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" ні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД не виконали зазначені умови надавши договори, акти та відгуки, які не відповідають умовам тендерної документації.
Так за схожими обставинами Антимонопольним комітетом України по справі № 03-26-08/2017 від 27 лютого 2019 року Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції було ухвалено позитивне рішення.
На підставі вище викладеного та керуючись Законом "Про захист економічної конкуренції" та Законом "Про публічні закупівлі"
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП".
Додатком 1 до тендерної документації про закупівлю послуги: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь передбачений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, в тому числі така кваліфікаційна вимога, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
учасник повинен надати довідку за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на проведення будь яких послуг з влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі,
- сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше трьох, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням суми кожного акту).
- сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ “ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП” наявна довідка № 43 від 18.06.2021 за формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за пердметом закупівлі договору (договорів), сканований оригінал договору № 07/09-20 від 07.09.2020, зазначеного у довідці у повному обсязі, сканований оригінал акту здачі — прийняття наданих послуг № 1 від 22.09.2020 за вказаним договором, сканований оригінал позитивного листа-відгуку № 390/22-06/21вих від 22.06.2021 від контрагента за вказаним договором.
Щодо схожості пропозицій учасника, у Замовника немає повноважень, щодо проведення перевірки обставин, які викладені у рішенні АМК України по справі № 03-26-08/2017 від 27.02.2019 та підстав для відхилення учасників допоки не буде рішення, яке набрало законної сили про притягнення таких учасників до відповідальності відповідно до Закону України “Про захист економічної конкуренції”.
Тому, вважаємо, ваші висновки щодо відхилення учасника є безпідставними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000039 ● 5e65423a76424f038614b963beb7321f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-05-29-000139-b 29.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 14:39:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (влаштування дорожнього покриття та нанесення дорожньої розмітки) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2021-05-29-000139-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 40029491 |
Місцезнаходження: | 51900, Україна, Дніпропетровська область обл., КАМ'ЯНСЬКЕ, ПР.ВАСИЛЯ СТУСА, 10/12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" |
16 999 914,26
UAH з ПДВ
|
16 999 914,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" #43404875 |
Переможець |
16 999 914,26
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 22:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:24
|
додаток до договору 17-21.pdf | укладений |
12 серпня 2021 13:23
|
договір 17-21.pdf | укладений |
12 серпня 2021 13:23
|