Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151601 Нова Одеса - Сухий Єланець - (Олександрівка-Миколаїв) км18+200 - км29+200, Новоодеський район, Миколаївська область (додаткові роботи)
Очікувана вартість
7 160 000,00 UAH
UA-2021-05-28-010735-b 8145aec9f4644662894e5cc9236439b0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління інфраструктури

380512370205 uis_2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Контактна особа: Управління інфраструктури
380512370205
uis_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Згідно частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон): «Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі», де протоколом рішення тендерного комітету від 27.05.2021 № 4/1/ПП були внесені зміни до річного плану на 2021 рік: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151601 Нова Одеса - Сухий Єланець - (Олександрівка-Миколаїв) км18+200 - км29+200, Новоодеський район, Миколаївська область (додаткові роботи).
З метою забезпечення безперебійного руху транспорту, безпеки руху на автодорозі загального користування місцевого значення Новоодеського району Миколаївської області О151601, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону було проведено переговорну процедуру для закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151601 Нова Одеса - Сухий Єланець - (Олександрівка-Миколаїв) км18+200 - км29+200, Новоодеський район, Миколаївська область (додаткові роботи) (45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (UA-2020-12-09-007616-a), в результаті був укладений договір № 36/КРП від 21.12.2020 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Граніт-001» (надалі по тексту - Підрядник), сума становить 35 801 868,00 грн.
26 травня 2021 року на підставі листа Підрядника, додатковою угодою № 3 від 26.05.2021 Договір № 36/КРП від 21.12.2020 було розірвано (припинено), у зв’язку з тим, що у Підрядника відсутня подальша можливість належним чином виконувати зобов’язання за Договором через застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) на три роки до Підрядника, на підставі прийнятого рішення Радою національної безпеки і оборони України від 15 квітня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", введеного в дію Указом Президента України від 21 квітня 2021 року №169/2021.
Відповідно до п.5.2.2. Договору № 36/КРП від 21.12.2020 Підрядником, в якості субпідрядної організації на весь обсяг робіт, в межах договірної ціни організацію, залучено ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" (код ЄДРПОУ 42677684). Виконання Договору № 36/КРП від 21.12.2020 на суму 20 672 526,00 грн. підтверджено підписаними актами виконаних робіт КБ-2в між ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" (субпідрядником), ТОВ «Граніт-001» (генпідрядник) та Управлінням інфраструктури (замовником).
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені абз. 4 п 3 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера.
В зв’язку з тим, що основні роботи виконувала організація ПП «БФ «Миколаївавтодор», яка як субпідрядна організація гарантувала генпідряднику ТОВ «Граніт-001» дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту, визначених замовником, протягом певного проміжку часу після введення об'єкта в експлуатацію, а у разі виконання іншою підрядною організацією видів робіт, які залишилось виконати за відкоригованою проектно-кошторисною документацією та які є аналогічними основним виконаним роботам та технологічно пов'язані між собою, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів. Втрата Замовником зобов’язань виконавця щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за його рахунок ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням об'єкту, які можуть виникнути піл час експлуатації, що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Крім того, проведення конкурентної процедури та ризик заміни виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, окрім цього, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання бюджетних коштів для відновлення таких якісних та технічних показників.
Враховуючи вищезазначене, провести переговорну процедуру закупівлі відповідно абз. 4 п 3 ч. 2 ст. 40 Закону застосувавши, її як виняток з представником ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" на суму що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в основному договорі про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 03 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151601 Нова Одеса - Сухий Єланець - (Олександрівка-Миколаїв) км18+200 - км29+200, Новоодеський район, Миколаївська область (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Нова Одеса, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О151601 Нова Одеса - Сухий Єланець - (Олександрівка-Миколаїв) км18+200 - км29+200, Новоодеський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 16:47
Проект Договору.doc
28 травня 2021 16:38
Обгрунтування Микавтодор 2.docx
28 травня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 16:47
Проект Договору.doc
28 травня 2021 16:43
Проект Договору.doc
28 травня 2021 16:38
Обгрунтування Микавтодор 2.docx
28 травня 2021 16:34
Обгрунтування застосування переговорної процедури.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БФ"Миколаївавтодор"
#42677684
Переможець 7 160 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БФ"Миколаївавтодор"
#42677684
7 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 12:33
Д.у. № 1 від 10.06.21.pdf зміни до договору
10 червня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 12:02
Договір № 4 КР ПП від 08.06.21.pdf укладений
08 червня 2021 12:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 червня 2021 10:31
2 140 000,00 UAH UA068201720344211003107017240
Управління інфраструктури МОДА
UA738201720355319600000710239
ПП"Будів.фірма"Миколаївавтодор"
Оплачений
21 липня 2021 17:44
4 227 167,60 UAH UA068201720344211003107017240
Управління інфраструктури МОДА
UA403510050000026008878931603
ПП "Будівельна Фірма"Миколаївавтодор"
Оплачений
30 липня 2021 10:22
792 832,40 UAH UA068201720344211003107017240
Управління інфраструктури МОДА
UA403510050000026008878931603
ПП "Будівельна Фірма"Миколаївавтодор"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 15.1. Розділу 15. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ викласти в наступній редакції: «15.1. Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. До форм №КБ-2в Підрядником додаються належним чином оформлені: - розрахунок одиничної вартості; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - рахунок; - акти на приховані роботи; При включенні до форми №КБ-2в «інших витрат», в обов’язковому порядку надаються до перевірки розрахунки, що підтверджують відповідні витрати, зокрема: - виконавчий кошторис на роботи по зведенню та розбиранню тимчасових будівель та споруд; - розрахунок додаткових витрат, пов'язаний з сезонним подорожчанням (роботи в зимовий чи літній період); - розрахунок на додаткові витрати, пов’язані з відрядженням; - розрахунок витрат на доплату за роз’їзний характер робіт; - розрахунок витрат на перевезення працівників; - інші розрахунки. На вимогу Замовника Підрядник повинен негайно, в день отримання вимоги, надати до перевірки змінні рапорти на роботу машин та механізмів та/або наряд-завдання, подорожні листи, товарно-транспортні накладні на перевезення вантажів, загальний журнал виконання робіт, документи (або їх копії), які підтверджують кількість, вартість та якість матеріалів, виробів і конструкцій, використаних при виконанні послуг Підрядником та Субпідрядником. Під поняттям документи (або їх копії) в розумінні цього Договору є: накладні на придбання у сторонніх підприємств, в яких вказується відпускна ціна з вартістю тари, упаковки і реквізиту, та товарно-транспортними накладними на їх доставку. Перелічені документи при прийманні робіт пред’являються на вимогу Замовнику та зберігаються у Підрядника.» 2. Доповнити Розділ 15. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ п. 15.6. « 15.6. За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 (трьох) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштіввідповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641) при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3-х місяців з моменту отримання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.» 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, внести зміни в розділ Договору «АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» в частині реквізитів Підрядника: Підрядник: Приватне підприємство «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» 54028, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 34 ЄДРПОУ 42677684 ІПН 426776814026 р/р UA 738201720355319600000710239 Головне управління ДКСУ у Миколаївській області р/р UA403510050000026008878931603 в АТ «УкрСиббанк» МФО 351005
Номер договору про закупівлю: 4/КР/ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 7 160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 193 333,33 UAH)