Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання окремих функцій замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним будівництвом об’єкту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Очікувана вартість
721 692,00 UAH
UA-2021-05-28-010685-b ● 2da904c24e2f4d708ea7a4eb78c1bf5d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України |
Код ЄДРПОУ: | 34105878 |
Вебсайт: | http://westsportcenter.com.ua |
Місцезнаходження: | 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Бартлевич +380684753459,+380734344010 zrsc_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 721 692,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання окремих функцій замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним будівництвом об’єкту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 14:55 |
Документація_технагляд_зміни_721 692.docx | |
28 травня 2021 16:29 |
Додаток 2_ТЗ.pdf | |
28 травня 2021 16:29 |
Додаток 3_проект договору.pdf |
03 червня 2021 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2021 14:55 |
Документація_технагляд_зміни_721 692.docx
|
||||||
28 травня 2021 16:29 |
Додаток 2_ТЗ.pdf
|
||||||
28 травня 2021 16:29 |
Додаток 3_проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-28-010685-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 03 червня 2021 13:47
прибрати критерій_Акт відвідування об'єкту
Шановна Уповноважена особа Замовника, ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Розгорнути
Згорнути
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 15:37
Доброго дня, шановний Учаснику. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СПОРТСЕРВІС" НАЦІОНАЛЬНОЇ АСАМБЛЕЇ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ |
711 589,14
UAH з ПДВ
|
393 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО" |
551 610,00
UAH з ПДВ
|
544 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СПОРТСЕРВІС" НАЦІОНАЛЬНОЇ АСАМБЛЕЇ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ #36787728 |
Очікує рішення |
393 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 12:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2021 17:17 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | частина 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
24 червня 2021 17:17
|
Електронний підпис |
24 червня 2021 17:04
|
P_23_06-v_vytyag.docx |