Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хрестовини, рейки рамні, рейки з контррейкою
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail
Очікувана вартість
3 963 640,00 UAH
UA-2021-05-28-008758-b ● f6c48914afa24919815940d64b52649c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська область обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Контактна особа: |
Дем'яненко Ігор Григорович e.tender@metro.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise Kharkiv Metro |
National ID: | 04805918 |
Contact point: |
Demianenko e.tender@metro.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 3 963 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення на рахунок КП "Харківський метрополітен", у розмірі 0,5 % від загальної суми вартості договору. Проект договору забезпечення викладено у Додатку 6 тендерної документації. Учасник – переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 0,5 % вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника із призначенням платежу «кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі ______», завіреного установою банку, що його видала. |
Publication date: | 28 травня 2021 14:59 |
Enquiries until: | 20 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 червня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 3 963 640 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. During the procurement procedure, all documents directly prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by bidders may be presented in another language, and must have a translation into Ukrainian certified by the bidder or a translation agency or a notary. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
In this case, design, technical documentation and other documents that are part of the tender proposal and are not prepared directly by the bidder, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
In this case, design, technical documentation and other documents that are part of the tender proposal and are not prepared directly by the bidder, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Хрестовини, рейки рамні, рейки з контррейкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail
CPV: 34940000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4 штуки
Номенклатура:
1) Хрестовина типу Р50 марки 2/9 тупа(або еквівалент)
1) Хрестовина типу Р50 марки 2/9 тупа(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946224-6 — Хрестовини
Nomenclature:
1) Crossing piece like P50 brand 2/9 blunt (or equivalent)
1) Crossing piece like P50 brand 2/9 blunt (or equivalent)
CPV: 34946224-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5 штуки
2) Хрестовина типу Р50 марки 1/9 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946224-6 — Хрестовини
2) Crossing piece like P50 brand 1/9 (or equivalent)
CPV: 34946224-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
3) Рейка хрестовини типу Р50 марки 1/9 з контррейкою (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
3) Crossing piece rail type P50 brand 1/9 with counter rail (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5 штуки
4) Рейка рамна пряма з вістряком кривим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка ліва) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
4) Frame straight line with a point curve like P50 brand 1 / 11-1 / 9 (left arrow) (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
5) Рейка рамна крива з вістряком прямим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка права) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
5) Rail frame curve with a straight point of type P50 of the 1 / 11-1 / 9 brand (right arrow) (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату заявленої партії товару впродовж 60 (шістдесяти) банківських днів після фактичного отримання товару. The Buyer shall pay for the declared consignment of goods within 60 (sixty) banking days after the actual receipt of the goods. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 6.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 5.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 4.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 2.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 3.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
Додаток 1.doc | |
28 травня 2021 15:00 |
ТД .doc | |
28 травня 2021 15:00 |
ANNOUNCEMENT.doc | |
28 травня 2021 14:59 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-28-008758-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 02 червня 2021 15:06
Вимога
Детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2021 14:00
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особи мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник, в свою чергу, повинен надати роз’яснення протягом 3-х робочих днів з дня їх оприлюднення та має право за результатами такого звернення або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
По суті щодо внесення змін у п. 7 Розділу VI тендерної документації: відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» види забезпечення виконання договору про закупівлю чітко не визначені, тож замовник самостійно, відповідно до вимог діючого законодавства визначає вид забезпечення виконання умов договору про закупівлю. У зазначеній процедурі Замовником вже обрано найбільше прийнятний вид забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді договору забезпечення. Відповідно до п. 16 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником також визначено у тендерній документації розмір, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Отже підстав для внесення змін у п. 7 розділу VI тендерної документації та у п. 7.2. розділу 7 Договору про закупівлю, викладеному у Додатку 5, не має.
Щодо запропонованого внесення змін у Додаток 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації слід зазначити наступне: у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТД повинна містити, зокрема, і проект договору. В тендерній документації по вищезазначеній процедурі міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов та порядку його змін.
Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення про проведення торгів, можуть подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою тендерну пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до тендерної пропозиції конкретного учасника.
З огляду на зазначене, Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги до учасників та дотримано всіх норм Закону.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
По суті щодо внесення змін у п. 7 Розділу VI тендерної документації: відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» види забезпечення виконання договору про закупівлю чітко не визначені, тож замовник самостійно, відповідно до вимог діючого законодавства визначає вид забезпечення виконання умов договору про закупівлю. У зазначеній процедурі Замовником вже обрано найбільше прийнятний вид забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді договору забезпечення. Відповідно до п. 16 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником також визначено у тендерній документації розмір, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Отже підстав для внесення змін у п. 7 розділу VI тендерної документації та у п. 7.2. розділу 7 Договору про закупівлю, викладеному у Додатку 5, не має.
Щодо запропонованого внесення змін у Додаток 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації слід зазначити наступне: у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТД повинна містити, зокрема, і проект договору. В тендерній документації по вищезазначеній процедурі міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов та порядку його змін.
Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення про проведення торгів, можуть подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою тендерну пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до тендерної пропозиції конкретного учасника.
З огляду на зазначене, Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги до учасників та дотримано всіх норм Закону.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 липня 2021
UA-2021-05-28-008758-b●f6c48914afa24919815940d64b52649c
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "СТАТУС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Крикуха В. Г. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АТ "ДнСЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Крикуха В. Г. |
3 959 400,00
UAH з ПДВ
|
3 939 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "СТАТУС" |
3 963 640,00
UAH з ПДВ
|
3 943 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Крикуха В. Г. #3017912050 |
Переможець |
3 939 400,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 14:45
|
Звіт про виконання договору.doc | укладений |
22 травня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:25
|
Повідомлення.doc | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:55
|
Повідомлення.doc | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:49
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 10:56
|
Договір 92-08.pdf | укладений |
02 серпня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - п.1.4. Договору про закупівлю змінено та викладено у новій редакції: «1.4. Строк постачання: протягом 2021 року та до 28.02.2022 року включно згідно письмових заявок Покупця. Сторони погодились, що заявка, яка відправлена Покупцем, вважається такою, що отримана Постачальником в будь-якому випадку в день і час її відправлення Покупцем.»; - п.8.1. Договору про закупівлю змінено та викладено у новій редакції: «8.1. Термін дії Договору встановлюється з дати підписання Договору і до 28.02.2022 року включно, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.». |
Номер договору про закупівлю: | 92-08/МТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - Зменшено загальну кількість товару (обсягу), що зазначено у Специфікації №1 у новій редакції (Додаток 1); - Зменшено загальну суму у п. 2.1. Договору, яка складає 2 722 240,00 грн. (Два мільйони сімсот двадцять дві тисячі двісті сорок гривень 00 копійок), без ПДВ, з урахуванням усіх витрат. - Специфікацію №1 (Додаток 1) змінено та викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 92-08/МТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |