Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«code SC 021:2015: 33110000-4 «Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» (code NC 024:2019: 37618 - X-ray computed tomography system of the whole body)»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 01991754 |
Місцезнаходження: | 13133, Україна , Житомирська область обл., Любарський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ярослав Соляр +380989692315 soliaryaroslav1337@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Любов Столяр +380983813920 lyubovstolyar18@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo "Liubarska likarnia" Liubarskoi selyshchnoi rady Zhytomyrskoi oblasti |
National ID: | 01991754 |
Contact point: |
Yaroslav Soliar +380989692315 soliaryaroslav1337@gmail.com |
Additional contacts: |
Любов Столяр +380983813920 lyubovstolyar18@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2021 14:43 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 9 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 травня 2021 14:56 |
Enquiries until: | 18 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 червня 2021 14:43 |
Information
Estimated total value: | 9 600 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 48 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 15:38 |
Зміни до ТД КТ.docx | |
17 червня 2021 10:34 |
(ТД Томограф без ПДВ) ред.docx |
17 червня 2021 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 червня 2021 15:38 |
Зміни до ТД КТ.docx
|
|||||||||
17 червня 2021 10:34 |
(ТД Томограф без ПДВ) ред.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Сanon Astelion 16 ( мін. час сканування 0,75с)
GE Optima 520 (мін. час сканування 0,8 с)
Sinovision Instium 338 (мін. час сканування 0,7 с)
Minfound Scint Care Blue 755 (мін.час сканування 0.75 с)
Hitachi Supria 16 (мін.час сканування 0.75 с)
Вимагаємо Вас, змінити пункт 1.1.3 – мінімальний час сканування не більше 0.8 сек
1.2.1 Діапазон напруги не менше ніж від 80 кВ до 140 кВ
В той же час – 1.3 Характеристики генератора
1.3.3 Діапазон кВ Не гірше 70-140
Дана вимога (Діапазон кВ генератора Не гірше 70-140) позбавлена логіки та сенсу, оскільки вище вказана вимога до напруги рентгенівської трубки має нижню межу не менше ніж 80 кВ.
Прохання виправити неточність і змінити діапазон кВ генератора, у відповідності до характеристик рентгенівської трубки - Не гірше 80-140
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000062 ● 7ddf27d5dbe2454ead37c7e3a81e6fb7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-05-28-008674-b 28.05.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 11:26:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) очікуваною вартістю 9 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-28-008674-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 08:58:56
Відповідь на запит про надання пояснення
Доброго дня, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області уважно вивчив Ваш Запит на надання пояснень від 2021-08-06 11:26:27 повідомляє наступне:
При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки лікаря-рентгенолога. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу забезпечення запуску та належного функціонування комп’ютерного томографу.
Комунальним некомерційним підприємством «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників томографів в Україні.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро)
Так, за результатами аналізу системи Прозорро нами було встановлено наступні подібні процедури закупівлі.
При цьому слід враховувати, технічні характеристики апаратів, що закуповується в Україні може суттєво відрізнятися від того, що закуповується нашим закладом.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 21.03.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене згідно запису за номером 12901450000000638 від 21.03.2019 року в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадцьких формувань, Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)». Комунальне некомерційне підприємство «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-20 16:04:09
Відповідь на висновок про перевірку
КНП" Любарська лікарня" Любарської селищної ради підготовлено відповідь на висновок про перевірку правильності проведення тендерної закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 01991754 |
Місцезнаходження: | 13133, Україна, Житомирська область обл., Любарський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Медтехника - Кривий Ріг | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2021 10:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
9 590 000,00
UAH
|
9 590 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Медтехника - Кривий Ріг |
9 598 000,00
UAH
|
9 598 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
9 590 000,00
UAH
|
19 липня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 08:57
|
дог 241.PDF | укладений |
06 серпня 2021 08:55
|