Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-05-28-006020-b 9e31af73a3a74652af26703736a447f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2021 23:00
Початок аукціону: 10 червня 2021 15:01
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2021
ДК 021:2015: 30234000-8 — Носії інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-28-006020-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО", Код ЄДРПОУ:44140718
Дата подання: 15 червня 2021 23:07
Оскарження рішення пр переможця закупівлі
невідповідність еквіваленту предмету закупівлі та вимогам тендерної документації
Скасована
Дата: 16 червня 2021 16:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-05-28-006020-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО", Код ЄДРПОУ:44140718
Дата подання: 18 червня 2021 16:11
Оскарження рішення про дискваліфікацію пропозиції "АСІКС ПРО"
Невідповідність рішення про дискваліфікацію вимогам в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2021 13:23
Шановний учаснику закупівель! Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1. Пропозиція за вказаною замовником формою.
2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
3. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
4. Документи, що підтверджують правомірність на підписання пропозиції по закупівлі: надається документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника (копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників – юридичних осіб).
5. Відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ.
6. Копію ідентифікаційного коду та паспорту (для ФОП).
7. У разі, якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
8. Довідку/лист в довільній формі на фірмовому бланку про можливість постачання предмета закупівлі відповідно до технічних, кількісних характеристик, зазначених в оголошенні закупівлі. Якщо Учасником пропонується аналог або еквівалент предмету закупівлі обов’язкове надання листа в довільній формі (підтвердження), що запропонований аналог/еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, якщо запропонований аналог/еквівалент предмета закупівлі не відповідає технічним вимогам замовника.», але протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (10.06.2021) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" так і не надало документів які вимагалися Замовником.
Щодо підпису Уповноваженої особи повідомляємо, що законом про «Публічні закупівлі» не забороняється накладати скановану версію підпису, також звертаємо Вашу увагу на те, що повідомлення про відхилення, згідно закону про «Публічні закупівлі» було підписано Кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Документи подані скаржником

15 червня 2021 23:07
c1.jpeg
15 червня 2021 23:07
c2.jpeg

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2021 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС" 29 000,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" 37 600,00
UAH з ПДВ
34 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 37 750,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "О-2" 38 000,00
UAH з ПДВ
36 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2021 21:11
Електронний підпис
09 червня 2021 21:11
Технічні вимоги Дод 3.docx
09 червня 2021 21:11
Статут.pdf.p7s
09 червня 2021 21:11
Статут.pdf
09 червня 2021 21:11
Специфікація Дод 1.docx.p7s
09 червня 2021 21:11
Специфікація Дод 1.docx
09 червня 2021 21:11
Договір Дод 5.doc.p7s
09 червня 2021 21:11
Договір Дод 5.doc
09 червня 2021 21:11
Гарантійний талон ИИТ.doc
09 червня 2021 21:11
Аладдін свідоцтво ПДВ.jpg

Публічні документи

09 червня 2021 21:16
Електронний підпис
09 червня 2021 21:15
CryptoLibV3_ЕВ.pdf.p7s
09 червня 2021 21:15
CryptoLibV3_ЕВ.pdf
09 червня 2021 21:15
гарантійний лист.jpeg.p7s
09 червня 2021 21:15
гарантійний лист.jpeg
09 червня 2021 21:15
цінова пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2021 21:15
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2021 10:42
Електронний підпис
04 червня 2021 10:28
Svidoctvo-pro-derzhavnu-reyestraciyu_O2.pdf
04 червня 2021 10:28
Svidoctvo-platnika-pdv_O2.pdf
04 червня 2021 10:28
Protocol_ТОВ_О2_1.pdf
04 червня 2021 10:28
протокол.PDF
04 червня 2021 10:28
наказ.PDF
04 червня 2021 10:28
Копия ST-337_ЕВ_КЗІ.pdf
04 червня 2021 10:28
ВИТЯГ О-2.pdf
04 червня 2021 10:28
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2021 10:28
Лист згода.pdf
04 червня 2021 10:28
Лист гарантія.pdf
04 червня 2021 10:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО"

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

ТОВ "О-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
#33495924
Рішення скасоване 29 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2021 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
#33495924
Відхилено 29 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 10:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО"
#44140718
Відхилено 34 975,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 10:58
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 13:08
Договір № 79 від 30.06.2021 ТОВ ОЛЛ-ІТ токіни.pdf укладений
30 червня 2021 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 000,00
UAH