Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-05-28-006020-b ● 9e31af73a3a74652af26703736a447f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899694 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111 |
Контактна особа: |
Яна Томчук +380563784949,+380985779375 cpmsd_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
30234000-8 Носії інформації. Засіб криптографічного захисту інформації "SecureToken-337 К" ( або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2021
ДК 021:2015: 30234000-8 — Носії інформації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx | |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток № 3 тех.вимоги- токіни.docx | |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток № 4 Загальні вимоги.doc | |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток № 5 ШД ФОП (одн. пост.) ТОВАРИ З ГАРАНТІЄЮ.doc | |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток № 5 ШД Юр.особа (одн. пост.) ТОВАРИ З ГАРАНТІЄЮ.doc | |
28 травня 2021 12:50 |
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc | |
28 травня 2021 12:50 |
Оголошення (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-28-006020-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО", Код ЄДРПОУ:44140718
Дата подання: 15 червня 2021 23:07
Оскарження рішення пр переможця закупівлі
невідповідність еквіваленту предмету закупівлі та вимогам тендерної документації
Скасована
Дата: 16 червня 2021 16:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-05-28-006020-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО", Код ЄДРПОУ:44140718
Дата подання: 18 червня 2021 16:11
Оскарження рішення про дискваліфікацію пропозиції "АСІКС ПРО"
Невідповідність рішення про дискваліфікацію вимогам в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2021 13:23
Шановний учаснику закупівель! Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1. Пропозиція за вказаною замовником формою.
2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
3. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
4. Документи, що підтверджують правомірність на підписання пропозиції по закупівлі: надається документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника (копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників – юридичних осіб).
5. Відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ.
6. Копію ідентифікаційного коду та паспорту (для ФОП).
7. У разі, якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
8. Довідку/лист в довільній формі на фірмовому бланку про можливість постачання предмета закупівлі відповідно до технічних, кількісних характеристик, зазначених в оголошенні закупівлі. Якщо Учасником пропонується аналог або еквівалент предмету закупівлі обов’язкове надання листа в довільній формі (підтвердження), що запропонований аналог/еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, якщо запропонований аналог/еквівалент предмета закупівлі не відповідає технічним вимогам замовника.», але протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (10.06.2021) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" так і не надало документів які вимагалися Замовником.
Щодо підпису Уповноваженої особи повідомляємо, що законом про «Публічні закупівлі» не забороняється накладати скановану версію підпису, також звертаємо Вашу увагу на те, що повідомлення про відхилення, згідно закону про «Публічні закупівлі» було підписано Кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1. Пропозиція за вказаною замовником формою.
2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
3. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
4. Документи, що підтверджують правомірність на підписання пропозиції по закупівлі: надається документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника (копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників – юридичних осіб).
5. Відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ.
6. Копію ідентифікаційного коду та паспорту (для ФОП).
7. У разі, якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
8. Довідку/лист в довільній формі на фірмовому бланку про можливість постачання предмета закупівлі відповідно до технічних, кількісних характеристик, зазначених в оголошенні закупівлі. Якщо Учасником пропонується аналог або еквівалент предмету закупівлі обов’язкове надання листа в довільній формі (підтвердження), що запропонований аналог/еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, якщо запропонований аналог/еквівалент предмета закупівлі не відповідає технічним вимогам замовника.», але протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (10.06.2021) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" так і не надало документів які вимагалися Замовником.
Щодо підпису Уповноваженої особи повідомляємо, що законом про «Публічні закупівлі» не забороняється накладати скановану версію підпису, також звертаємо Вашу увагу на те, що повідомлення про відхилення, згідно закону про «Публічні закупівлі» було підписано Кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС" |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
29 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" |
37 600,00
UAH з ПДВ
|
34 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" |
37 750,00
UAH з ПДВ
|
35 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "О-2" |
38 000,00
UAH з ПДВ
|
36 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС" #33495924 |
Рішення скасоване |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 16:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС" #33495924 |
Відхилено |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 10:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІКС ПРО" #44140718 |
Відхилено |
34 975,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 10:58
|
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" #42472703 |
Переможець |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 13:08
|
Договір № 79 від 30.06.2021 ТОВ ОЛЛ-ІТ токіни.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:08
|