Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця
Очікувана вартість
1 580 401,00 UAH
UA-2021-05-28-004803-b ● a375356fd0fc4a349df6d52c85cf19c2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 580 401,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 482,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. З метою підтвердження виконання вимоги щодо надання забезпечення виконання умов договору Переможець зобов’язаний завантажити до електронної системи закупівель платіжне доручення (з дотриманням вимог пункту 3.1. Розділу ІІІ Тендерної документації) в строк не раніше ніж через 10 днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір, але до публікації Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Місцезнаходження замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2021 16:54 |
ТД зі змінами_4.docx | |
06 липня 2021 16:54 |
Перелік змін_4.docx | |
24 червня 2021 14:42 |
Перелік змін_3 .docx | |
11 червня 2021 15:17 |
Перелік змін_2 .docx | |
04 червня 2021 16:40 |
Перелік змін .docx | |
28 травня 2021 11:52 |
Додаток 3.docx | |
28 травня 2021 11:52 |
Додаток 2.docx | |
28 травня 2021 11:51 |
А3 ОП.docx | |
28 травня 2021 11:51 |
А3 ПС.docx | |
28 травня 2021 11:50 |
218 обнулений.ims | |
28 травня 2021 11:50 |
Матеріали ОП.doc | |
28 травня 2021 11:50 |
Деф.акт стуса пож сигн..docx | |
28 травня 2021 11:50 |
Додаток 1-робочий проєкт.doc |
06 липня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
06 липня 2021 16:54 |
ТД зі змінами_4.docx
|
|||||||||||||||||||||
06 липня 2021 16:54 |
Перелік змін_4.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 червня 2021 14:42 |
Перелік змін_3 .docx
|
|||||||||||||||||||||
11 червня 2021 15:17 |
Перелік змін_2 .docx
|
|||||||||||||||||||||
04 червня 2021 16:40 |
Перелік змін .docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:52 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:52 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:51 |
А3 ОП.docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:51 |
А3 ПС.docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:50 |
218 обнулений.ims
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:50 |
Матеріали ОП.doc
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:50 |
Деф.акт стуса пож сигн..docx
|
|||||||||||||||||||||
28 травня 2021 11:50 |
Додаток 1-робочий проєкт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 01 червня 2021 15:01
Дата відповіді: 04 червня 2021 09:46
Відповідно до примітки пункту 5.1.1.6. частини 5 розділу 3 тендерної документації: «аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є – договір підряду згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) щодо капітального ремонту (будівництво, реконструкція) будівель, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання.». Зазначена умова порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічний договір не означає ідентичний. Чому учасник повинен надавати договір за чітко визначеним кодом ДК і тільки щодо капітального ремонту (будівництва, реконструкції) будівель. Аналогічним за даним предметом закупівлі може вважатись і договір на монтаж/встановлення пожежної сигналізації. Законодавством України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз’ясненні від 22.04.2015 року вих. № 3302-05/13201-07. Аналогічні договори не означає «повністю тотожні» у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням Одеського адміністративного суду № 82854797 від 05.07.2019 р.
Тому конкретизація аналогічного договору в примітці пункту 5.1.1.6. частини 5 розділу 3 тендерної документації, є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність, що є порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене вищевказана вимога тендерної документації звужує коло потенційних учасників, що унеможливлює створення ефективного конкурентного середовища. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
П. 22 ч. 1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає термін «предмет закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Предметом закупівлі даної процедури є роботи. В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 зазначено, що визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Також Замовником при визначенні предмета закупівлі була застосована норма, встановлена п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Під час публікації оголошення Замовник користувався вимогами Наказу МЕРТ від
11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі», п. 13 якого містить наступну норму:
«Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
- коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи».
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312000-7 «Встановлення систем аварійної сигналізації та антен»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр).
Найбільш детально характер робіт описано у коді ЄЗС «45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства.
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
П. 22 ч. 1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає термін «предмет закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Предметом закупівлі даної процедури є роботи. В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 зазначено, що визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Також Замовником при визначенні предмета закупівлі була застосована норма, встановлена п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Під час публікації оголошення Замовник користувався вимогами Наказу МЕРТ від
11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі», п. 13 якого містить наступну норму:
«Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
- коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи».
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312000-7 «Встановлення систем аварійної сигналізації та антен»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр).
Найбільш детально характер робіт описано у коді ЄЗС «45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства.
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
аналогічний досвід
Дата подання: 03 червня 2021 17:25
Дата відповіді: 04 червня 2021 09:47
У тендерній документації міститься вимога: "аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є – договір підряду згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) щодо капітального ремонту (будівництво, реконструкція) будівель, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання."
Просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації, оскільки у сфері публічних закупівель відсутнє законодавче закріплення, а також розуміння визначення аналогічного договору, тож кожен замовник підходить до кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» досить суб’єктивно, тобто тлумачить по-різному і не завжди ґрунтується на положеннях законодавства.
У зв’язку з тим, що чинне галузеве законодавство не містить дефініцію поняття «аналогічний договір», то звернімося до Словника української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 42., де дається визначення Аналогічний – який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий.
Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. У той же час замовники в тендерній документації доволі часто встановлюють вимогу щодо надання аналогічного договору на закупівлю ідентичного або тотожного предметові закупівлі.
Практика розгляду скарг органом оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів тотожних або аналогічних предметові закупівлі.
Зокрема, розглядаючи скаргу, подану в процедурі закупівлі № UA-2016-09-02-001082-с, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі. При цьому орган оскарження погоджується, що для визначення аналогічного предмета закупівлі слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який містить не тільки ідентичні або тотожні характеристики, а й подібні чи схожі, що підпадають під відповідний предмет закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
П. 22 ч. 1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає термін «предмет закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Предметом закупівлі даної процедури є роботи. В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 зазначено, що визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Також Замовником при визначенні предмета закупівлі була застосована норма, встановлена п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Під час публікації оголошення Замовник користувався вимогами Наказу МЕРТ від
11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі», п. 13 якого містить наступну норму:
«Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
- коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи».
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312000-7 «Встановлення систем аварійної сигналізації та антен»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр).
Найбільш детально характер робіт описано у коді ЄЗС «45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства.
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
П. 22 ч. 1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає термін «предмет закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Предметом закупівлі даної процедури є роботи. В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 зазначено, що визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Також Замовником при визначенні предмета закупівлі була застосована норма, встановлена п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Під час публікації оголошення Замовник користувався вимогами Наказу МЕРТ від
11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі», п. 13 якого містить наступну норму:
«Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
- коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи».
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312000-7 «Встановлення систем аварійної сигналізації та антен»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр).
Найбільш детально характер робіт описано у коді ЄЗС «45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства.
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1 043 330,18
UAH з ПДВ
|
1 043 330,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
1 536 715,02
UAH з ПДВ
|
1 536 715,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
1 043 330,18
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 20:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 вересня 2021 00:00
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Переможець |
1 536 715,02
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 11:40
|
ДУ №4 від 01.08.2022 до Дог № 22-11К-21.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 09:51
|
ДУ №3 від 28.01.2022 №22-11К-21 від 22.11.2021.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:20
|
ДУ №2 від 02.12.2021 р. до Дог. № 22-11К-21 від 22.11.2021 р..pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:57
|
ДУ № 1 від 22.11.2021 р. до Дог. № 22-11К-21 від 22.11.2021 р..pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 10:48
|
Договір № 22-11К-21 від 22.11.2021 р..pdf | укладений |
22 листопада 2021 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано Додаток 4 "План фінансування виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 22-11К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час укладання договору, сторонами було допущено описку в пункті 18.1. Договору, а саме в даті терміну закінчення договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22-11К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл договірної ціни на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 22-11К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження воєнного стану», від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження воєнного стану», від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 зі змінами, довідки торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) (копія довідки додається), у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (агресія російської федерації проти України), що є наслідком перешкоди виконанню Сторонами взятих на себе зобов’язань згідно Договору, Сторони дійшли згоди призупинити строки виконання робіт та дію Договору на період дії форс-мажорних обставин починаючи з 24 лютого 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22-11К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 11:07 |
Кінець періоду оскарження: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 18 жовтня 2021 14:54 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 28 травня 2021 Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник), оголосив на веб-порталі Уповноваженого органу проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця, де електронною системою закупівель було присвоєно ідентифікатор UA-2021-05-28-004803-b. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету (протокол № 1 від 28.05.2021). Частиною 1 статті 26 Закону встановлено, - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.». Нормою частини 1 статті 29 передбачено, - «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.». 06 вересня 2021 відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель було визначено переможця, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Так, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель (надалі - ЕСЗ) було визначено учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" (надалі – Учасник 1). Нормою частини 9 статті 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У строк передбачений частиною 10 статті 29 замовником було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію Учасника – 1 та за результатами розгляду було встановлено, що Учасник - 1 для виконання робіт за зазначеним вище предметом наміряний залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, нормою частини 7. статті 17 Закону та пунктом 5.10. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Однак, Замовник не передбачив в Тендерній документації перелік документів, які має надати Учасник в складі тендерної пропозиції для перевірки субпідрядників на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. З наведеного випливає, норма частини 7. статті 17 Закону є імперативною і підлягає обов’язковому виконанню Замовником під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерних пропозицій учасників у випадках залучення спроможності субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт, але Замовник виконати згадану норму не має можливості з вищезазначених підстав. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерний комітет одноголосно вирішив відмінити тендер за предметом: Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис таких порушень наводимо нижче: 1. В Тендерній документації відсутня вимога до Учасників, надати в складі тендерної пропозиції перелік документів для перевірки субпідрядників на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, у випадках залучення спроможності субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт. |
Документи:
24 вересня 2021 11:06
|
Електронний підпис |
24 вересня 2021 11:05
|
РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ТОРГІВ.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-05-28-004803-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 27 вересня 2021 17:23
Дата подання: 27 вересня 2021 17:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 вересня 2021 19:37
рішення від 29.09.2021 № 22081.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 19:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2021 № 22986.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2021 17:37
рішення від 08.10.2021 № 22986.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2021 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення № 22986-р/пк-пз від 08.10.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу № 2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця».
27 вересня 2021 товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" (надалі - Скаржник) звернулося зі скаргою UA-2021-05-28-004803-b.a1 (надалі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу № 2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця». Код ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-28-004803-b.
В Скарзі Скаржник повідомив про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну Прцедури закупівлі.
Рішенням Колегії від 29.09.2021 № 22081-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду.
Замовник шляхом розміщення листа від 04.10.2021 № 18/2242 на веб-порталі Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги.
Розглянувши інформацію, одержану за Скаргою, та інформацію, розміщену Замовником в електронній системі закупівель, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, постановила, -«Зобов'язати Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу №2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-28-004803-b.»
Приписом частини 22 статті 18 Закону України «про публічні закупівлі» встановлено, - «Рішення органу оскарження набирає чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.»
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання норм законодавства, в строки передбачені частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником 18 жовтня 2021 року виконане рішення № 22986-р/пк-пз від 08.10.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт установки системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень учбового корпусу № 2 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Стуса, 2 в м. Вінниця». Код ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен.
Дата виконання рішення замовником: 18 жовтня 2021 15:11