Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційний стенд 2,0*1,2 м за ДК 021:2015 код CPV-39150000–8 Меблі та приспособи різні.
Очікувана вартість
3 125,00 UAH
UA-2021-05-28-004757-b feef6b2e69da4f2ebb81465cfd3e53c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Логвіна

+380500707536 knpokdlkor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Людмила Логвіна
+380500707536
knpokdlkor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


“Постачальник” забезпечує якість поставленого “Покупцю” товару згідно вимогам нормативно-технічної документації та повинна підтверджуватися сертифікатами виробника або висновкам контрольно-аналітичної лабораторії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інформаційний стенд 2,0*1,2 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САЄНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
#2222906483
Переможець 3 125,00
UAH
28 травня 2021 11:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 11:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційний стенд 2,0*1,2 м 1 штуки 3 125,00
UAH з ПДВ