Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини лікувального корпусу КНП " Житомирська багатопрофільна опорна лікарня"Новогуйвинської селищної ради,яка надає медичну допомогу пацієнтам гострою респіраторною хворобою COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Очікувана вартість
4 740 001,20 UAH
UA-2021-05-28-002164-a d14ec04c90714057b9e861df38b5e75a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12460, Україна , Житомирська обл., с.Троянів, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 8
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітян 2020 р. № 269), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини лікувального корпусу КНП " Житомирська багатопрофільна опорна лікарня"Новогуйвинської селищної ради,яка надає медичну допомогу пацієнтам гострою респіраторною хворобою COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 25
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 75

Тендерна документація

28 травня 2021 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Тетерів-Будпроект"
#39871335
Переможець 4 740 001,20
UAH з ПДВ
28 травня 2021 15:32

Документи

28 травня 2021 15:32
бен.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:16
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 15:34
2021-05-28-0008.pdf укладений
28 травня 2021 15:33
2021-05-28-0009.pdf укладений
28 травня 2021 15:33
2021-05-28-0010.pdf укладений
28 травня 2021 15:33
2021-05-28-0011.pdf укладений
28 травня 2021 15:33
2021-05-28-0012.pdf укладений
28 травня 2021 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2021 — 28 травня 2021
Сума оплати за договором: 4 740 001,20
UAH (в тому числі ПДВ 790 000,20 UAH)