Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А».
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2021-05-28-002017-a 9221c941a9e64ef59bb98cc78e34525e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Казмірук

380671899100 kazmiruk.e83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОВЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43940048
Вебсайт: http://wolrwo.at.ua/
Місцезнаходження: 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, вул. Пушкіна, будинок 1, корпус 5
Контактна особа: Катерина Казмірук
380671899100
kazmiruk.e83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2021 14:41
Початок аукціону: 10 червня 2021 15:59
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62596, Україна, Харківська область, Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А, Чугуївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ЗАМОВНИК здійснює оплату після завершення робіт, на протязі (10) десяти календарних днів з моменту підписання ЗАМОВНИКОМ акту прийому-передачі виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ. У випадку затримки оплати ЗАМОВНИКА, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), ЗАМОВНИК зобов’язується провести оплату робіт на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 14:58
Проєкт договору.doc
28 травня 2021 14:58
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довіреності
Дата подання: 31 травня 2021 11:57
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:03
Шановний Замовник! Якщо пропозицію підписує диретор підприємства, то чи потрібна ще й довіреність? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ні, не потрібна.
Щодо документів
Дата подання: 31 травня 2021 12:30
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:04
Шановний Замовник! Уточніть, будь-ласка, що мається на увазі під документом, що підтверджує правомочність на укладення договору на закупівлю? учасник надає статут, рішення засновників, наказ на директора тощо. Дякуємо
Відповідь: Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник фізична особа-підприємець та особисто подає свою пропозицію, для підтвердження правомочності на укладання договору потрібно надати лист-роз`яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання документів, що не передбачені для учасників- фізичних осіб, та інформацію що ФОП особисто є уповноваженою особою на укладання договору про закупівлю, та підписує юридичні документи за предметом закупівлі, виконання зобов`язань за результатами торгів. Якщо ж участь в закупівлі приймає уповноважена особа від учасника – документи, що підтверджують правомочність представника Учасника на укладання договору про закупівлю: прізвище, ім'я по-батькові, посаду особи, уповноваженої діяти від імені учасника та має право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами торгів; довіреність учасника на уповноважену особу, що має право на участь в торгах та підпису документів, у тому числі за результатами торгів, оформлена згідно чинного законодавства; копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір (згідно зі статутними документами для юридичних осіб).
Ліцензія на провадження певного виду госп.діяльності
Дата подання: 31 травня 2021 13:58
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:05
Згідно вимог тендерної документації на закупівлю робіт: Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А», визначено вимогу щодо надання ліцензії на провадження такого виду діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (містить вичерпний перелік) послуги у сфері архітектурної діяльності не відносяться до Переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Враховуючи викладене, чи достатнім буде підтвердження факту відсутності ліцензії на здійснення певного виду господарської діяльності Учасником шляхом надання довідки у довільній формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цим оголошенням, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Так, буде достатньо довідки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-28-002017-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 31 травня 2021 12:48
Невідповідність законодавству
Просимо видалити вимогу щодо надання сертифікату "Інженер-проєктувальник - інженерно - будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єків будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки);" із зазначенням класу наслідків (відповідальності), адже в сертифікатах клас наслідків (відповідальності) не зазначається. Просимо видалити вимогу щодо надання сертифікату саме ззазначенням класу наслідків (відповідальності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2021 10:07
Доброго дня! Даною вимогою вимагається обов`язкова наявність у учасника інженера-проєктувальника який має досвід проводити будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки). В сертифікаті відсутність класу наслідків (відповідальності) може бути не вказаним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2021 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ 134 390,53
UAH з ПДВ
134 390,53
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович 191 826,32
UAH з ПДВ
191 826,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2021 13:33
Електронний підпис
09 червня 2021 13:26
6.Працівники.pdf
09 червня 2021 13:26
7.Технічне завдання.pdf
09 червня 2021 13:26
8.Мат база.pdf
09 червня 2021 13:26
1.Дог+акт+звіт.pdf
09 червня 2021 13:26
4.Договір.pdf
09 червня 2021 13:26
2.Відгук.jpg
09 червня 2021 13:26
5.Кошторис.pdf
09 червня 2021 13:26
3.Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2021 13:26
9.Супутні документи.pdf

Публічні документи

08 червня 2021 17:38
Електронний підпис
08 червня 2021 17:37
6_повноваження+пасп.pdf
08 червня 2021 17:37
17_1_прог ліценз забесп.pdf
08 червня 2021 17:37
5_статут, наказ.pdf
08 червня 2021 17:37
1_щодо_ліцензії.pdf
08 червня 2021 17:37
18.3_Digital.pdf
08 червня 2021 17:37
13_3_ Лисяк.pdf
08 червня 2021 17:37
17_мат база.pdf
08 червня 2021 17:37
18.1_Смета.pdf
08 червня 2021 17:37
7_лист-згода.pdf
08 червня 2021 17:37
13_4_Стрибуль.pdf
08 червня 2021 17:37
16.1_Д14-19пкд від 02.05.2019.pdf
08 червня 2021 17:37
16_Дог 451-П19 від 01.11.2019р..pdf
08 червня 2021 17:37
15_договори.pdf
08 червня 2021 17:37
16_Експ звіт дог 451-П19.pdf
08 червня 2021 17:37
2_пропозиція.pdf
08 червня 2021 17:37
13_1_Мінка.pdf
08 червня 2021 17:37
4_відомості.pdf
08 червня 2021 17:37
18.2_автокад.pdf
08 червня 2021 17:37
13_2_Давиденко.pdf
08 червня 2021 17:37
10.1_Виписка з ЄДР.pdf
08 червня 2021 17:37
3_Проєкт договору.pdf
08 червня 2021 17:36
16.1_Відгук 14-19.pdf
08 червня 2021 17:36
11_витяг єдиний.pdf
08 червня 2021 17:36
14_наказ ГАП Давиденко.pdf
08 червня 2021 17:36
13_6_Соколов.pdf
08 червня 2021 17:36
12_працівники.pdf
08 червня 2021 17:36
10_Св-во.pdf
08 червня 2021 17:36
9_субпідряд.pdf
08 червня 2021 17:36
13_5_Статівка.pdf
08 червня 2021 17:36
8_ТЗ.pdf
08 червня 2021 17:36
16_Відгук 451-П19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ

ФОП Мінка Сергій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#3038211559
Відхилено 134 390,53
UAH з ПДВ
11 червня 2021 13:11
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
Переможець 191 826,32
UAH з ПДВ
11 червня 2021 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
191 826,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:12
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 11:38
Договір №17-21пдк-102 (ФОП Мінка С.О.).pdf укладений
16 червня 2021 11:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2021 11:23
191 826,32 UAH UA098201720344221014102122274
Відділ освіти
UA643515330000026005052205071
ФОП"Мiнка С.О."
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з пунктом 8.3 Договору №17-21/пкд/102 від 16.06.2021 року, Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції: "«3.3. Строк виконання робіт: до «30» вересня 2021 року. При завершенні виконання робіт ВИКОНАВЕЦЬ передає ЗАМОВНИКУ акт прийому-передачі виконаних робіт та комплект проєктної документації, передбаченої технічним завданням і умовами договору. ЗАМОВНИК протягом 5-ти днів після отримання акту прийому-передачі виконаних робіт та проєктної документації, зобов'язаний направити ВИКОНАВЦЮ підписаний акт, або мотивовану відмову від приймання виконаних робіт. У разі ненадходження ВИКОНАВЦЮ від ЗАМОВНИКА протягом 20 календарних днів, з дня отримання ЗАМОВНИКОМ підписаного примірника акту прийому-передачі виконаних робіт, Сторони домовилися вважати акти підписаними та такими, що підлягають оплаті, а роботу за цим Договором виконаною.». Додаток № 3 до Договору №17-21/пкд/102 від 16.06.2021року «Календарний план робіт» викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 17-21/пкд/102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 191 826,32
UAH