Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А».
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2021-05-28-002017-a ● 9221c941a9e64ef59bb98cc78e34525e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОВЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43940048 |
Вебсайт: | http://wolrwo.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, вул. Пушкіна, будинок 1, корпус 5 |
Контактна особа: |
Катерина Казмірук 380671899100 kazmiruk.e83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 14:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 14:41 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 15:59 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62596, Україна, Харківська область, Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А, Чугуївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 серпня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ЗАМОВНИК здійснює оплату після завершення робіт, на протязі (10) десяти календарних днів з моменту підписання ЗАМОВНИКОМ акту прийому-передачі виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ. У випадку затримки оплати ЗАМОВНИКА, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), ЗАМОВНИК зобов’язується провести оплату робіт на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 14:58 |
Проєкт договору.doc | |
28 травня 2021 14:58 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо довіреності
Дата подання: 31 травня 2021 11:57
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:03
Шановний Замовник! Якщо пропозицію підписує диретор підприємства, то чи потрібна ще й довіреність? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ні, не потрібна.
Щодо документів
Дата подання: 31 травня 2021 12:30
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:04
Шановний Замовник! Уточніть, будь-ласка, що мається на увазі під документом, що підтверджує правомочність на укладення договору на закупівлю? учасник надає статут, рішення засновників, наказ на директора тощо. Дякуємо
Відповідь: Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник фізична особа-підприємець та особисто подає свою пропозицію, для підтвердження правомочності на укладання договору потрібно надати лист-роз`яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання документів, що не передбачені для учасників- фізичних осіб, та інформацію що ФОП особисто є уповноваженою особою на укладання договору про закупівлю, та підписує юридичні документи за предметом закупівлі, виконання зобов`язань за результатами торгів. Якщо ж участь в закупівлі приймає уповноважена особа від учасника – документи, що підтверджують правомочність представника Учасника на укладання договору про закупівлю: прізвище, ім'я по-батькові, посаду особи, уповноваженої діяти від імені учасника та має право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами торгів; довіреність учасника на уповноважену особу, що має право на участь в торгах та підпису документів, у тому числі за результатами торгів, оформлена згідно чинного законодавства; копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір (згідно зі статутними документами для юридичних осіб).
Ліцензія на провадження певного виду госп.діяльності
Дата подання: 31 травня 2021 13:58
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:05
Згідно вимог тендерної документації на закупівлю робіт: Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області» за адресою: 62596, Харківська область, Чугуївський район, село Варварівка, вулиця Центральна, будинок 125-А», визначено вимогу щодо надання ліцензії на провадження такого виду діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (містить вичерпний перелік) послуги у сфері архітектурної діяльності не відносяться до Переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Враховуючи викладене, чи достатнім буде підтвердження факту відсутності ліцензії на здійснення певного виду господарської діяльності Учасником шляхом надання довідки у довільній формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цим оголошенням, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Так, буде достатньо довідки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-28-002017-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 31 травня 2021 12:48
Невідповідність законодавству
Просимо видалити вимогу щодо надання сертифікату "Інженер-проєктувальник - інженерно - будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єків будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки);" із зазначенням класу наслідків (відповідальності), адже в сертифікатах клас наслідків (відповідальності) не зазначається. Просимо видалити вимогу щодо надання сертифікату саме ззазначенням класу наслідків (відповідальності).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2021 10:07
Доброго дня! Даною вимогою вимагається обов`язкова наявність у учасника інженера-проєктувальника який має досвід проводити будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки). В сертифікаті відсутність класу наслідків (відповідальності) може бути не вказаним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ |
134 390,53
UAH з ПДВ
|
134 390,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович |
191 826,32
UAH з ПДВ
|
191 826,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ #3038211559 |
Відхилено |
134 390,53
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 13:11
|
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович #2524701158 |
Переможець |
191 826,32
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 11:12
|
ДУ №1 (1).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 11:38
|
Договір №17-21пдк-102 (ФОП Мінка С.О.).pdf | укладений |
16 червня 2021 11:37
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 вересня 2021 11:23
|
191 826,32 UAH | UA098201720344221014102122274 Відділ освіти |
UA643515330000026005052205071 ФОП"Мiнка С.О." |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з пунктом 8.3 Договору №17-21/пкд/102 від 16.06.2021 року, Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції: "«3.3. Строк виконання робіт: до «30» вересня 2021 року. При завершенні виконання робіт ВИКОНАВЕЦЬ передає ЗАМОВНИКУ акт прийому-передачі виконаних робіт та комплект проєктної документації, передбаченої технічним завданням і умовами договору. ЗАМОВНИК протягом 5-ти днів після отримання акту прийому-передачі виконаних робіт та проєктної документації, зобов'язаний направити ВИКОНАВЦЮ підписаний акт, або мотивовану відмову від приймання виконаних робіт. У разі ненадходження ВИКОНАВЦЮ від ЗАМОВНИКА протягом 20 календарних днів, з дня отримання ЗАМОВНИКОМ підписаного примірника акту прийому-передачі виконаних робіт, Сторони домовилися вважати акти підписаними та такими, що підлягають оплаті, а роботу за цим Договором виконаною.». Додаток № 3 до Договору №17-21/пкд/102 від 16.06.2021року «Календарний план робіт» викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід’ємною частиною. |
Номер договору про закупівлю: | 17-21/пкд/102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |