Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (установлення) технічних засобів регулювання дорожнім рухом – обмежувального огородження (болардів) на перехрестях вулиці Соборності та вулиці Котляревського у місті Полтава
Очікувана вартість
433 260,00 UAH
UA-2021-05-28-002005-c fd0a99c0ba6348e6a1417aa2a189af16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 433 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2100 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90(дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення пропозиції зазначені у Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції».

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (установлення) технічних засобів регулювання дорожнім рухом – обмежувального огородження (болардів) на перехрестях вулиці Соборності та вулиці Котляревського у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, перехрестя вулиці Соборності та вулиці Котляревського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Можливе відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 чи більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням умов, викладених в даному пункті.

Сума забезпечення: 2100 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90(дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення пропозиції зазначені у Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 428 078,05
UAH з ПДВ
428 078,05
UAH з ПДВ
1.4285714286 299 654.63 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 червня 2021 09:46
Електронний підпис
10 червня 2021 09:45
кваліфікація.pdf
10 червня 2021 09:45
Garantiya_2100.zip
10 червня 2021 09:45
Статут з описом.pdf
10 червня 2021 09:45
ДоговІр БГ 2100.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 428 078,05
UAH з ПДВ
10 червня 2021 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
428 078,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:28
Додаткова угода 1 до Договору №3 від 30.06.2021 боларди.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:08
Договір №3 від 30.06.2021 боларди.pdf укладений
30 червня 2021 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі наведених у Додатку 1 додаткової угоди №1 від 29.12.2021 року до Договору підряду №3 від 30.06.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 333 289,62
UAH (в тому числі ПДВ 55 548,27 UAH)