Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівель житлових будинків у м. Полтава
Очікувана вартість
4 380 130,00 UAH
UA-2021-05-28-001935-c ● ef3dc691c13a47bd8a32370268b9a9c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна +380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 4 380 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 м.кв.
Поточний ремонт рулонних покрівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
1280 м.кв.
Поточний ремонт скатних покрівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за виконані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
31 травня 2021 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 17:03 |
Тендерна документація Потчний ремонт покрівлі нова редакція.docx | |
31 травня 2021 17:03 |
Перелік змін до тендерної документації Покрівлі від 31.05.2021.doc | |
31 травня 2021 17:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій покрівлі 31.05.20221.docx | |
28 травня 2021 15:56 |
Тендерна документація Потчний ремонт покрівлі (2).docx | |
28 травня 2021 15:56 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 28.05.docx |
31 травня 2021 17:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2021 17:03 |
Тендерна документація Потчний ремонт покрівлі нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2021 17:03 |
Перелік змін до тендерної документації Покрівлі від 31.05.2021.doc
|
|||
31 травня 2021 17:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій покрівлі 31.05.20221.docx
|
|||
28 травня 2021 15:56 |
Тендерна документація Потчний ремонт покрівлі (2).docx
|
|||
28 травня 2021 15:56 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 28.05.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 03 червня 2021 16:50
Дата відповіді: 07 червня 2021 18:14
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЇЇ ПРАВОВИМ ОБГРУНТУВАННЯМ
Відповідь: Шановний, учаснику!
Ваше питання не викладає суті дискримінаційних положень, які ви вимагаєте усунути, тому надання будь-якої відповіді на це питання не є можливим.
Ваше питання не викладає суті дискримінаційних положень, які ви вимагаєте усунути, тому надання будь-якої відповіді на це питання не є можливим.
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 03 червня 2021 16:51
Дата відповіді: 07 червня 2021 18:15
Шановний Замовнику, ознайомившись та детально проаналізувавши тендерну документацію звертаємо Вашу увагу на наступне.
По-перше, підпунктом 6.8 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації закріплена вимога, що розрахунок розміру заробітної плати повинен бути здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 14 350,00 грн. (у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.).
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Таким чином, при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції за основу береться заробітна плата, розмір якої не нижче суми, що була вище вказаною, а подання окремого розрахунку чинним законодавством України не передбачено.
По-друге, підпунктом 6.9 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок показників ЗВВ визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних поточних ремонтів відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Водночас, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Поняття «загальновиробничі витрати» є категорією бухгалтерського обліку. Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» закріплено, що бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень. При цьому частиною 2 статті 3 цього ж Закону передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Отже, дія цього Закону не поширюється на таку категорію суб'єктів господарювання як фізичні особи-підприємці, які не зобов’язані вести розрахунок показників ЗВВ, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній рік. Із огляду на вказане, визначена Замовником вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення процедури закупівель.
По-третє, підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23).
Зазначимо, що фізична особа підприємець, як учасник процедури закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції не може надати розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, оскільки вказана категорія суб'єктів господарювання не зобов’язана згідно чинного законодавства України здійснювати вищевказані розрахунки, на відміну від підприємств, установ та організацій. Таким чином, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вказана вимога обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть надати відповідні розрахунки, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Із огляду на вказане та з метою забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», звертаємося до Вас із проханням внести зміни до Тендерної документації та скасувати всі дискримінаційні й незаконні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що електронна система закупівель не надає технічну можливість розмістити об’ємну відповідь повідомляємо, що відповідь викладена у протоколі № 66 від 07.06.2021 року, який прикріплений під відповіддю на вимогу UA-2021-05-28-001935-c.c1 у даній закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-28-001935-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЕНКО АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2953711152
Дата подання: 03 червня 2021 17:00
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЇЇ ПРАВОВИМ ОБГРУНТУВАННЯМ
Шановний Замовнику, ознайомившись та детально проаналізувавши тендерну документацію звертаємо Вашу увагу на наступне.
По-перше, підпунктом 6.8 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації закріплена вимога, що розрахунок розміру заробітної плати повинен бути здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 14 350,00 грн. (у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.).
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Таким чином, при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції за основу береться заробітна плата, розмір якої не нижче суми, що була вище вказаною, а подання окремого розрахунку чинним законодавством України не передбачено.
По-друге, підпунктом 6.9 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок показників ЗВВ визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних поточних ремонтів відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Водночас, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Поняття «загальновиробничі витрати» є категорією бухгалтерського обліку. Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» закріплено, що бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень. При цьому частиною 2 статті 3 цього ж Закону передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Отже, дія цього Закону не поширюється на таку категорію суб'єктів господарювання як фізичні особи-підприємці, які не зобов’язані вести розрахунок показників ЗВВ, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній рік. Із огляду на вказане, визначена Замовником вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення процедури закупівель.
По-третє, підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23).
Зазначимо, що фізична особа підприємець, як учасник процедури закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції не може надати розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, оскільки вказана категорія суб'єктів господарювання не зобов’язана згідно чинного законодавства України здійснювати вищевказані розрахунки, на відміну від підприємств, установ та організацій. Таким чином, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вказана вимога обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть надати відповідні розрахунки, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Із огляду на вказане та з метою забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», звертаємося до Вас із проханням внести зміни до Тендерної документації та скасувати всі дискримінаційні й незаконні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, підпунктом 6.8 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації закріплена вимога, що розрахунок розміру заробітної плати повинен бути здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 14 350,00 грн. (у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.).
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Таким чином, при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції за основу береться заробітна плата, розмір якої не нижче суми, що була вище вказаною, а подання окремого розрахунку чинним законодавством України не передбачено.
По-друге, підпунктом 6.9 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок показників ЗВВ визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних поточних ремонтів відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Водночас, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Поняття «загальновиробничі витрати» є категорією бухгалтерського обліку. Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» закріплено, що бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень. При цьому частиною 2 статті 3 цього ж Закону передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Отже, дія цього Закону не поширюється на таку категорію суб'єктів господарювання як фізичні особи-підприємці, які не зобов’язані вести розрахунок показників ЗВВ, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній рік. Із огляду на вказане, визначена Замовником вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення процедури закупівель.
По-третє, підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23).
Зазначимо, що фізична особа підприємець, як учасник процедури закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції не може надати розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, оскільки вказана категорія суб'єктів господарювання не зобов’язана згідно чинного законодавства України здійснювати вищевказані розрахунки, на відміну від підприємств, установ та організацій. Таким чином, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вказана вимога обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть надати відповідні розрахунки, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Із огляду на вказане та з метою забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», звертаємося до Вас із проханням внести зміни до Тендерної документації та скасувати всі дискримінаційні й незаконні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2021 18:13
Роз'яснення на Вашу Вимогу надано у протоколі № 66 від 07.06.2021 року, який завантажено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ФОП Власенко Микола Сергійович |
4 141 506,24
UAH з ПДВ
|
4 141 506,24
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 899 054.37 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖ ПОЛТАВА" |
4 297 796,64
UAH з ПДВ
|
4 262 796,64
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 3 510 538.41 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Власенко Микола Сергійович #3042813497 |
Переможець |
4 141 506,24
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:29
|
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 11 від 16.07.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 17:54
|
Договір підряду № 11 від 16.07.2021.pdf | укладений |
16 липня 2021 17:54
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 вересня 2021 14:50
|
81 511,36 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
30 вересня 2021 10:50
|
66 225,95 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
30 вересня 2021 10:50
|
258 802,93 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
11 жовтня 2021 10:54
|
210 419,78 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
18 жовтня 2021 12:29
|
74 892,08 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
18 жовтня 2021 12:29
|
143 448,26 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
28 жовтня 2021 12:35
|
71 774,88 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
12 листопада 2021 13:41
|
144 549,97 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
22 листопада 2021 10:54
|
42 921,60 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
25 листопада 2021 10:50
|
76 467,86 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
30 листопада 2021 10:44
|
201 738,22 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
15 грудня 2021 12:05
|
79 239,59 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:59
|
7 937,77 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:59
|
94 028,82 UAH | UA748201720344210022000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA923314670000026002500909279 Власенко Микола Сергiйович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору № 11 від 16.07.2021р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році, але не пізніше 31.05.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |