Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Парфуми, засоби гігієни, тощо (мило)
Очікувана вартість
6 112,80 UAH
UA-2021-05-28-000282-a f136f241b1f3411eb5a69a1a1353a96d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубик Тетяна

0432557273 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Кубик Тетяна
0432557273
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ НА І ПІВРІЧЧЯ 2021 РОКУ!!!
Закупівля рідкого мила Buro Clean -5л.
Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Ціна за одиницю: 50.94UAH з ПДВ
Мило рідке Buro Clean -5л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33711900-6 — Мило

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату товару протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання його від Постачальника на основі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом п’яти банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2021 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ», "КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) " - ГАВЕНКО МИХАЙЛО СТАНІСЛАВОВИЧ, УКРАЇНА , ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ, ВІННИЦЬКИЙ РАЙОН, С. ЯКУШИНЦІ, ВУЛИЦЯ САДОВА, БУДИНОК 24 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 0.00 "КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) " - ЛЕСКОВА ОЛЕНА СТАНІСЛАВІВНА , УКРАЇНА, ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ, М. ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, БУДИНОК 111, КОРПУС А, КВАРТИРА 22 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 0.00
#38585451
Переможець 6 112,80
UAH з ПДВ
28 травня 2021 09:34

Документи

28 травня 2021 09:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 09:41
296.pdf укладений
28 травня 2021 09:40