Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
81 400,00 UAH
UA-2021-05-27-014141-b 3528725675254e128faf864a7641ac00
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Скорик

+380687770610 cnapzuo.srda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42534188
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 97
Контактна особа: Світлана Скорик
+380687770610
cnapzuo.srda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 16:00
Початок аукціону: 15 червня 2021 13:53
Очікувана вартість: 81 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2328 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачок
Папір А4. Щільність паперу: 80 г/м2. Товщина паперу: 105 мікрон. В упаковці 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
20 штуки
Антистеплер для видалення скоб №10; 24/6; 26/6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
20 упаковка
Біндер 25 мм. Можуть скріплювати до 100 аркушів щільністю 80 г / кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 упаковка
Біндер 32 мм. Можуть скріплювати до 140 аркушів щільністю 80 г / кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
100 штуки
Блоки паперові для нотаток 90х90/1000 білї, не проклеєнї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
5 штуки
Бокс для скріпок магнітний 40х40х67 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 штуки
Папір для нотаток з клейкою основою 75x75 100арк неон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 штуки
Гумка: колір- поманчево-синій, комбінований ластик, матеріал –каучук. Край загострений.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
100 штуки
Клей-олівець 36г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 штуки
Клей ПВА 100мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 штуки
Коректор з кісточкою з пензликом 20мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
20 штуки
Коректор з металевим наконечником об'єм: 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
2 штуки
Маркер перманентний (білий) товщина лінії 1-3 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
50 штуки
Маркер текстовий (різні) товщина лінії - 2-4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
6 штуки
Нитки суворі поліефірні для документів. Катушка 850 метрів, щільність 210 текс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
300 штуки
Графітний чорний простий олівець заточений, з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
100 упаковка
Файли А4 (100шт.) щільність 40 мкм, прозорі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
13 штуки
Ручка кулькова гелева BUROMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка кулькова масляна Pensan "Global 21"синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 штуки
Скотч канц. 12х10 довжина -20м, товщина - 12мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
30 штуки
Скотч канц.18х20 довжина -20м, товщина - 18мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 штуки
Скотч упаковочний 72х66 довжина -66м, висота – 72 мм,товщина – 40мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 штуки
Фарба штемпельна синя, 28 мл., на водній основі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 штуки
Ніж канцелярський (маленький)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
25 штуки
Ножиці: матеріал - сталь, довжина - 20 см, ручки з гумовими вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
15 штуки
Розділ сторінок пластикові кольорові формату А4, 5 відділень в 5 кольорах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
250 штуки
Скоби для степлерів № 24/6. У картонній коробці 1000 скоб.Скоби виготовлені зі сталі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
30 штуки
Скоби для степлерів № 32/12. У картонній коробці 1000 скоб.Скоби виготовлені зі сталі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
50 упаковка
Скріпки круглі нікельовані Economix; 25 мм / 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
50 упаковка
Скріпки круглі нікельовані Economix; 50 мм / 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
20 штуки
Степлер 24/6 на 30 лист. Матеріал корпуса: металл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
2 упаковка
Резинки гумові для справ (уп.1000гр). Діаметр 48 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
30 штуки
Точилка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2021 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 18:39
Квалiфiкацiйнi критерii.docx
27 травня 2021 18:39
Проект договору.doc
27 травня 2021 18:39
Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА" 57 670,00
UAH з ПДВ
55 988,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 64 183,66
UAH з ПДВ
55 988,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НОСОВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 79 240,00
UAH з ПДВ
56 090,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" 60 715,14
UAH з ПДВ
59 901,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 61 927,62
UAH з ПДВ
60 308,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 61 274,40
UAH з ПДВ
61 274,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СКАН СИСТЕМ" 78 001,68
UAH з ПДВ
78 001,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 11:32
Електронний підпис
11 червня 2021 09:37
гарантійний лист.pdf
11 червня 2021 09:37
гарантійний лист.pdf
11 червня 2021 09:37
технічна специф.pdf
11 червня 2021 09:37
цінова.pdf
11 червня 2021 09:37
довідка .pdf
11 червня 2021 09:37
довідка 4.pdf
11 червня 2021 09:37
яна ID+код.jpg
11 червня 2021 09:37
20210209 витяг хрипко я в.pdf
11 червня 2021 09:37
витягХрипко.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 12:27
Електронний підпис
11 червня 2021 12:25
Довідка про учасника.pdf
11 червня 2021 12:25
Установчі документи.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 14:07
Електронний підпис
11 червня 2021 14:02
висновок А4.pdf
10 червня 2021 19:48
Електронний підпис
10 червня 2021 19:48
Електронний підпис
10 червня 2021 19:46
Проект договору .pdf
10 червня 2021 19:46
Паспорт учасника .pdf
10 червня 2021 19:46
Копия накладной.jpg
10 червня 2021 19:46
Копия накладной 1.jpg
10 червня 2021 19:46
Інформаційна довідка .pdf
10 червня 2021 19:46
Висновок.pdf
10 червня 2021 19:46
висновок 3.pdf
10 червня 2021 19:46
висновок 2.pdf
10 червня 2021 19:46
висновок 1.pdf
10 червня 2021 19:46
ВИПИСКА .pdf
10 червня 2021 19:46
14-рс договор.PDF
10 червня 2021 19:46
11-рс договор.PDF

Публічні документи

11 червня 2021 12:52
Електронний підпис
11 червня 2021 12:52
Електронний підпис
11 червня 2021 12:49
Проект договору.pdf
11 червня 2021 12:49
Статут від 19 10 2020.pdf
11 червня 2021 12:49
Відгук до Договору_№ 17.pdf
11 червня 2021 12:49
Витяг з реєстру ПДВ 2021.pdf
11 червня 2021 12:49
Витяг з ЄДР від 16.04.2021.pdf
11 червня 2021 12:49
Видаткова накладна.pdf
11 червня 2021 12:49
Видаткова канцтовари.pdf
11 червня 2021 12:49
Аналогічний договір.pdf
11 червня 2021 12:49
Аналог_договір_ № 17.pdf
11 червня 2021 12:49
SCP_Висновок СЕС.PDF

Публічні документи

09 червня 2021 11:12
Електронний підпис
09 червня 2021 11:12
Електронний підпис
09 червня 2021 11:12
Щодо повноважень.pdf.p7s
09 червня 2021 11:12
Щодо повноважень.pdf
09 червня 2021 11:12
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2021 11:12
Технічні вимоги.pdf
09 червня 2021 11:12
Статут Самтекс.pdf.p7s
09 червня 2021 11:12
Статут Самтекс.pdf
09 червня 2021 11:12
Рішення власника.pdf.p7s
09 червня 2021 11:12
Рішення власника.pdf
09 червня 2021 11:12
Проект договору.pdf
09 червня 2021 11:12
Наказ 36-К.pdf.p7s
09 червня 2021 11:12
Наказ 36-К.pdf
09 червня 2021 11:12
Витяг ПДВ.pdf
09 червня 2021 11:12
Витяг з реєстру ЕДРПОУ.pdf
09 червня 2021 11:12
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

09 червня 2021 12:32
Електронний підпис
09 червня 2021 12:24
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП НОСОВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "ГЛОБАЛ СКАН СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА"
#3287320861
Очікує рішення 55 988,30
UAH з ПДВ
15 червня 2021 14:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 червня 2021 12:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв`язку з допущенням помилки під час заповнення електронної форми, а саме, було не вірно внесено кількість товарів, на разі це унеможливлює виправити допущені помилки
Документи:
22 червня 2021 12:19
Електронний підпис
22 червня 2021 12:18
IMG_0001.pdf