Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a railway-automobile bridge over the Dnieper River in Kyiv (with approaches) on the railway section Kyiv-Moskovsky - Darnytsia
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Віктор Шітив +380443096681, +380443096911 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бережко Микола Миколайович +3800442893600 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40081221 |
Contact point: |
Viktor Shitiv +380443096681, +380443096911 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Бережко Микола Миколайович +3800442893600 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 1 200 347 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 003 477,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. |
Publication date: | 27 травня 2021 17:12 |
Enquiries until: | 10 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 200 347 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 003 477 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 15:04 |
Повідомлення про зміни UA-2021-05-27-013558-b.-5.pdf | |
12 серпня 2021 15:04 |
Т.Д. Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (нова редакція).docx | |
02 червня 2021 09:49 |
Додаток 10.rar | |
27 травня 2021 17:12 |
ТЗ до Додатку №1 дарницький міст 11.05.21.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Саме учасник повинен мати досвід документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Досвід субпідрядників не може бути враховано як підтвердження відповідності учасника цій вимозі.
Вимога щодо фінансової спроможності сформована у відповідності з ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Якщо учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах , визначених законодавством та надав документи що підтверджують ці заходи, його пропозиція не буде відхилена.
Як зазначено у п. 1.6 Додатку № 2 тендерної документації, додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний (і) кран (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції.
Враховуючи вищезгадану Постанову КМУ, дозвіл, зазначений у п. 1.6 Додатку № 2 тендерної документації, повинен бути виданий і власнику техніки, і орендарю, який буде її використовувати для виконання умов договору, а в разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, обсяг яких складає не менше 20 відсотків від вартості договору, учасник має надати такий дозвіл ще й на співвиконавця.
Згідно частини 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення, що враховуючи положення Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1077 та Постанови КМУ від 03.02.2021 № 77, надані у складі пропозиції дозволи та/або декларації з необмеженим строком дії будуть вважатися такими, що відповідають вимогам тендерної документації.
- наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості – один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно з законодавством. Отже, встановлення кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема в частині того, що Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору, є правомірною вимогою відповідно до статей 16 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому виконання договору у розмірі 50% не є достатнім підтвердженням належного виконання робіт чи послуг.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 2.2. додатку 2 тендерної документації передбачено мінімальну кількість працівників, які обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі працівники.
Також Учасник повинен підтвердити наявність у нього можливості залучити до виконання робіт фахівців із влаштування бетонно-монолітних конструкцій, тобто працівників, які будуть виконувати комплекс робіт щодо влаштування бетонно-монолітних конструкцій.
- копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий;
- копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Пунктом 4.4 Додатку №2 тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 95% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Отже до розгляду щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» буде братися показник який вказано у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) тобто вартість річного доходу суб’єкта господарювання без урахування ПДВ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000051 ● e2b08de2f4d74e19aa5738639f524c81
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2021-05-27-013558-b
27.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-17 09:43:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський – Дарниця, код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, замовником якої є Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-27-013558-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 12:14:30
Відповідь на запит UA-2021-05-27-013558-b
На запит від 17.09.2021 р. Управління Північного офісу Держаутслужби щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський – Дарниця» ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, оголошення № UA-2021-05-27-013558-b повідомляємо наступне.
Формування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі затвердженої проектної документації. Очікувана вартість закупівлі на час оголошення тендеру визначена як залишок недофінансування будівництва. В подальшому на підтвердження вартості обсягів робіт визначених в тендерній документації замовником отримано експертну оцінку ДП «Укрдержбудекспертиза № 00-568/03-21 від 13.08.2021.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалзниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-23 15:52:40
Запит про надання пояснень
Просимо надати скан-копію експертної оцінки ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-568/03-21 від 13.08.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-24 10:51:29
Відповідь на запит UA-2021-05-27-013558-b
На запит від 23.09.2021 р. Управління Північного офісу Держаутслужби щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський – Дарниця» ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, оголошення № UA-2021-05-27-013558-b надаємо копію експертної оцінки ДП «Укрдержбудекспертиза № 00-568/03-21 від 13.08.2021.
Додаток:
- Скан-копія експертної оцінки № 00-568/03-21 від 13.08.2021 на 2 арк.;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "КИЇВМЕТРОБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2021 15:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 15:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 15:20
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
1 164 321 000,00
UAH з ПДВ
|
1 152 317 523,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 171 539 000,00
UAH з ПДВ
|
1 155 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Рішення скасоване |
1 152 317 523,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 14:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
1 152 317 523,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 14:21
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 вересня 2021 14:21
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
1 152 317 523,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:36
|
Додаткова Угода №6.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:33
|
Лист звернення.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:53
|
Лист звернення щодо публікації ДУ.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:49
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:39
|
Лист звернення щодо публікації ДУ.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:38
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 14:30
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:58
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:55
|
Протокольне рішення УО.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:56
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 16:37
|
Договів ПЗДН6.2102.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/ДН-6-2102-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди змінити п.14.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «14.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами прийнятих зобов`язань за Договором». |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №ПЗ/ДН-6-2102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесені зміни в п.4.1 Договору. 2. Внесені зміни в Додаток №1, Додаток №3 та Додаток №5 |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Підрядника та зміна реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору №ПЗ/ДН-6-2102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Додаток №4 "Календарний план фінансування робіт в 2021-2023р." |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до Договору №ПЗ/ДН-6-2102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до Договору в частині подовження строку дії Договору та подовження строку виконання робіт. у відповідності до частини 4 п. 19 Особливостей. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до договору №ПЗ/ДН-6-2102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |