Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (кран-букса з ручкою ДК 021:2015- 44411100-5 Водопровідні крани, шланг для змішувача 0,5 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка, шланг для змішувача 0,8 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка)
Очікувана вартість
261 178,00 UAH
UA-2021-05-27-010397-b ● 92253ca0d305410c894972d9245b4edf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Марина Лебедюк +380989950406 mary.lebedyuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 261 178,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 305,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 7 835,00 грн (сім тисяч вісімсот тридцять п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7835 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронної банківської гарантії). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
617 пара
кран-букса з ручкою ДК 021:2015- 44411100-5 Водопровідні крани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
996 штуки
шланг для змішувача 0,5 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
656 штуки
шланг для змішувача 0,8 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 15:18 |
Додаток 4 - Технічна специфікація.doc | |
27 травня 2021 15:18 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx | |
27 травня 2021 15:18 |
Додаток 7 - Дислокація.xlsx | |
27 травня 2021 15:18 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-27-010397-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2959611193
Дата подання: 06 липня 2021 16:56
Незаконне відхилення.
Шановний Замовнику, вимагаємо дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, що визначені у ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо надати обґрунтовані пояснення, який саме пункт документації не дотримано Учасником ФОП Бондаренко М.А.? Адже детально вивчивши вимоги документацї, можна дійти висновку, що жодні сертифікати для підтвердження технічних характерстик предмету закупівлі взагалі не вимагалось. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Бондаренко М.А., яка є найбільш економічно вигідною за результатами проведення аукціону. У разі ігнорування нашої вимоги, для захисту своїх законних прав та інтересів, ми зі свого боку будемо ініціювати питання до вищестоящого органу з метою перевірки законності прийняття рішення з вашого боку про визначення переможця учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що чинним законодавством України, а саме: Кодексом України про адміністративні правопорушення, статтею 164 14 Порушення законодавства про закупівлі передбачена відповідальність, в абзаці 5 зазначається про наступне: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2021 16:45
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так згідно п. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вказано що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації, з описом усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією. Тобто Учасник повинен надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції щодо вимог технічної специфікації тендерної документації.
Також в «Особливих вимогах» у Додатку 4 до Документації вказано, що «товар супроводжується: копією документу виробника, що засвідчує якість товару», таким чином Учасник надаючи документи у тендерній пропозиції, які підтверджують якість товару, дає можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого ним товару.
Крім того, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону. Разом з тим, що будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону)
Так згідно п. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вказано що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації, з описом усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією. Тобто Учасник повинен надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції щодо вимог технічної специфікації тендерної документації.
Також в «Особливих вимогах» у Додатку 4 до Документації вказано, що «товар супроводжується: копією документу виробника, що засвідчує якість товару», таким чином Учасник надаючи документи у тендерній пропозиції, які підтверджують якість товару, дає можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого ним товару.
Крім того, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону. Разом з тим, що будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону)
Номер вимоги: UA-2021-05-27-010397-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2959611193
Дата подання: 09 липня 2021 16:57
Вимога №2
Добре, припустимо, що на першу вимогу була надана відповідь, хоча аргументація сумнівна, яка буде оскаржена в АМКУ.
Звертаємося з вимогою щодо підстави відхилення. Причина відхилення: У Додатку 2 до Документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» та в інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації, встановленим в Додатку 4 до Документації, Учасник зазначає найменування товару відповідно до своєї номенклатури, щодо «кран-букса з ручкою» - GBC-02S-CER Рукоятка(2)+Кранбукса(2)--ПАРА--(Globus)—SHARM. Однак у сертифікаті відповідності, наданому Учасником, дана торгівельна марка не вказана. Звертаємо вашу увагу, що у сертифікаті відповідності, що наданий учасником вказана торгова марка Globus Lux! ФО-П Бондаренко М.А. пропонує товар торгової марки Globus Lux. Те, що не зазначено фразу "lux" жодним чином не впливає на факт того, що учасник пропонує саме товар торгової марки Globus Lux. Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції, адже така підстава для відхилення це повний абсурд! У випадку незадоволення даної вимоги будемо звертатися до АМКУ для захисту своїх прав і інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємося з вимогою щодо підстави відхилення. Причина відхилення: У Додатку 2 до Документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» та в інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації, встановленим в Додатку 4 до Документації, Учасник зазначає найменування товару відповідно до своєї номенклатури, щодо «кран-букса з ручкою» - GBC-02S-CER Рукоятка(2)+Кранбукса(2)--ПАРА--(Globus)—SHARM. Однак у сертифікаті відповідності, наданому Учасником, дана торгівельна марка не вказана. Звертаємо вашу увагу, що у сертифікаті відповідності, що наданий учасником вказана торгова марка Globus Lux! ФО-П Бондаренко М.А. пропонує товар торгової марки Globus Lux. Те, що не зазначено фразу "lux" жодним чином не впливає на факт того, що учасник пропонує саме товар торгової марки Globus Lux. Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції, адже така підстава для відхилення це повний абсурд! У випадку незадоволення даної вимоги будемо звертатися до АМКУ для захисту своїх прав і інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2021 17:48
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
Учасником зазначено найменування товару «GBC-02S-CERРукоятка(2)+Кранбукса(2)--ПАРА--(Globus)—SHARM» в специфікації та у вимогах щодо технічної специфікації, а в документах щодо якості товарів, наданих ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" вказана торгівельна марка «Globus Lux». Оскільки в найменуванні товару є «Globus», то Замовник може припустити, що це торгівельна марка, проте документів якості на таку торгівельну марку не надано Учасником.
Тобто, у складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Також Учасником не надана інформація, яка б зазначала, що «Globus Lux» є торгівельна марка.
Учасником зазначено найменування товару «GBC-02S-CERРукоятка(2)+Кранбукса(2)--ПАРА--(Globus)—SHARM» в специфікації та у вимогах щодо технічної специфікації, а в документах щодо якості товарів, наданих ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" вказана торгівельна марка «Globus Lux». Оскільки в найменуванні товару є «Globus», то Замовник може припустити, що це торгівельна марка, проте документів якості на таку торгівельну марку не надано Учасником.
Тобто, у складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Також Учасником не надана інформація, яка б зазначала, що «Globus Lux» є торгівельна марка.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-27-010397-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2959611193
Дата подання: 16 липня 2021 14:27
Дата подання: 16 липня 2021 14:27
Безпідставне відхилення пропозиції ФОП Бондаренко М.А.
Безпідставне відхилення пропозиції ФОП Бондаренко М.А.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 12:38
Рішення від 20.07.2021 № 16526.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 12:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17450.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 16:04
рішення від 29.07.2021 №17450.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано Рішення Колегії, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бондаренка Миколи Анатолійовича за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015- 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (кран-букса з ручкою ДК 021:2015- 44411100-5 Водопровідні крани, шланг для змішувача 0,5 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка, шланг для змішувача 0,8 м ДК 021:2015- 44411000-4 Санітарна техніка)",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-27-010397-b.
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2021 18:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" |
254 990,38
UAH з ПДВ
|
252 358,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" |
260 045,02
UAH з ПДВ
|
252 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" |
261 178,00
UAH з ПДВ
|
261 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" #2959611193 |
Рішення скасоване |
252 358,18
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 17:54
|
|
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" #42288458 |
Рішення скасоване |
252 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 17:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" #32062094 |
Рішення скасоване |
261 178,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 17:54
|
|
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" #2959611193 |
Переможець |
252 358,18
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 17:38
|
дод.угода №1 від 08.09.2021 договір №49БКШ-01 від 08.09.2021.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 17:26
|
договір №49БКШ-01 від 08.09.2021.pdf | укладений |
08 вересня 2021 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 49БКШ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |