Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-05-27-009147-b 721f993e59704a3c96305735056eac29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380667086940 pmaxvit246@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43915886
Місцезнаходження: 38623, Україна , Полтавська обл., село Велика Рублівка, вул. Центральна, будинок 36
Контактна особа: Максим Панченко
+380667086940
pmaxvit246@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умовою застосування процедури є положення норм ст.40 ч.2 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»
КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))
ID: UA-2021-04-05-000619-b
ID: UA-2021-03-15-013352-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 07 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


джерело фіннасування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38623, Україна, Полтавська область, село Велика Рублівка, вул. Центральна, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-22-000037 ● fde43c6bfcd6428883bc46f24c9078ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2021 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.06.2021 № 267
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 22.06.2021 № 267

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-05-27-009147-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення на висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016р. у рамках проведення переговорної процедури закупівлі № UA-2021-05-27-009147-b повідомляємо наступне: По питанню розбіжності термінів розрахунків а, саме: пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів для встановлення єдиного підходу для виконання умов договору, до учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ, було надіслано лист звернення та додаткову угоду до договору, про усунення питання терміну розрахунків, та її уніфікації. Про усунення, порушення буде повідомлено додатково, після оприлюднення додаткової угоди до договору 09.06.2021 №41/58740 через систему електронних закупівель прозорро. По питанню визначення предмету закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.

2021-06-25 16:09:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.

2021-09-30 08:04:29

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТОРГ"
#30976452
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:06

Документи

27 травня 2021 15:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТОРГ"
#30976452
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:41
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 10:28
трактор.pdf укладений
11 червня 2021 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)