Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 875,40 UAH
UA-2021-05-27-006760-b a1008fd9b90e4952911a6c9d4d82fbb6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова

+380676276626 knpmml9-1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова
+380676276626
knpmml9-1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


З 41/Т
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Папка реєстратор А5 Buromax, 70 мм (синий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Маркер перманентний 2,5 мм (Чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Маркер перманентний 2,5 мм (Синий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Підставка Канцелярська ОРТІМА (Чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Набір настільний, 13 предметов
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Степлер № 24/6, № 26/6, 50 аркушів (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 травня 2021 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 2 875,40
UAH
27 травня 2021 12:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 09:30
доп угода 1 до договору 189 выд 27.05.2021.pdf зміни до договору
23 червня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:08
договір 189 від 27.05.2021.pdf укладений
27 травня 2021 13:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка реєстратор А5 Buromax, 70 мм (синий) 20 штуки 63,80
UAH з ПДВ
Маркер перманентний 2,5 мм (Чорний) 35 штуки 11,10
UAH з ПДВ
Маркер перманентний 2,5 мм (Синий) 35 штуки 11,10
UAH з ПДВ
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (чорна) 10 штуки 1,70
UAH з ПДВ
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (синя) 40 штуки 1,70
UAH з ПДВ
Підставка Канцелярська ОРТІМА (Чорний) 1 штуки 69,20
UAH з ПДВ
Набір настільний, 13 предметов 1 штуки 75,40
UAH з ПДВ
Степлер № 24/6, № 26/6, 50 аркушів (чорний) 6 штуки 98,80
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка реєстратор А5 Buromax, 70 мм (синий) 20 штуки 63,80
UAH з ПДВ
Маркер перманентний 2,5 мм (Чорний) 35 штуки 11,10
UAH з ПДВ
Маркер перманентний 2,5 мм (Синий) 35 штуки 11,10
UAH з ПДВ
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (чорна) 10 штуки 1,70
UAH з ПДВ
Ручка кулькова Standart ECONOMIX (синя) 40 штуки 1,70
UAH з ПДВ
Підставка Канцелярська ОРТІМА (Чорний) 1 штуки 69,20
UAH з ПДВ
Набір настільний, 13 предметов 1 штуки 75,40
UAH з ПДВ
Степлер № 24/6, № 26/6, 50 аркушів (чорний) 6 штуки 98,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 875,40
UAH