Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту, заправці та відновленню картриджів)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2021-05-27-004136-b c1775fb7feff4617b4f61808c9224e6b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Панченко

380959178005 oksigen35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498693
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97
Контактна особа: Оксана Панченко
380959178005
oksigen35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка, ремонт та відновлення картриджів моделей:
1.БФП лазерний Canoni-SENSYS MF724Сdw , Лазерний БФП А4 Samsung SL-M2070FW, БФП лазерний Canon i-SENSYS MF212W , БФП Canon MF3010, Багатофункційний пристрій HP li M 120, БФП ч/б Canon i-SENSYS MF5940DN, тонер-картридж Canon 719HLBR-6650dn/6300dn, MF5580dn/5840dn,
2.Принтер Canon LBP 810
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту, заправці та відновленню картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту, заправці та відновленню картриджів) Пiсляоплата 9 Банківські 100

Тендерна документація

27 травня 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Запоріжський Євгеній Васильович
#3030418215
Переможець 4 800,00
UAH
27 травня 2021 11:24

Документи

27 травня 2021 11:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 11:27
Договір 2705_to_pdf.pdf укладений
27 травня 2021 11:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту, заправці та відновленню картриджів) 50 штуки 96,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 260,00
UAH