Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4 (папір офісний А4 формату), код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ˗ 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-05-27-002925-a ● eb65ee801ece410ca740dd6cc7a46039
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лозинський Сергій Валерійович 380997667116 s.lozinskyi@cpb.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Антимонопольний комітет України |
Код ЄДРПОУ: | 00032767 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пач.
«Папір А4 (папір офісний А4 формату) , код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ˗ 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» ˗ Папір для друку, А4, 80 г/м², клас "А", 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 16:38 |
+Оголошення_3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+ТД _ АМКУ_3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+Додаток 1 Технічна специфікація_3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+Додаток 2 Проект договору _3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+Додаток 3 перелік документів_3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+Додаток 4 кваліфікаційні критерії, вимоги за ст.17, право підпису_3098.docx | |
27 травня 2021 16:38 |
+Додаток 5 документи переможця_3098.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-27-002925-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 червня 2021 08:19
Дискримінаційні технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-05-27-002925-a на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Державна установа «Професійні закупівлі» (Антимонопольний комітет України), було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 (папір офісний А4 формату) були зазначені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до паперу А4 (папір офісний А4 формату): Товщина аркушу не менше 105 мкм, Непрозорість не менше 93%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими параметрами– неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу А4 (папір офісний А4 формату): Товщина аркушу не менше 104 мкм, Непрозорість не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
04 червня 2021 08:37
Шановний учасник, відповідно до вимог ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – паперу. Технічні характеристики паперу суттєво впливають на працездатність офісної техніки та якість виготовлених документів та визначаються Замовником враховуючи досвід використання аналогічного товару.
Зазначимо, що в Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим Замовником в Тендерній документації.
Згідно інформації, отриманою під час аналізу ринку зазначеного товару при підготовці до проведення закупівлі, існує багато виробників, що виготовляють папір за параметрами, що відповідають зазначеним в Тендерної документації Замовника, зокрема але не виключно:
- Stora Enso;
- Antalis International;
- Advance Agro;
- International Paper;
- Mondi;
- Navigator;
- PaperOne;
- UPM;
- Xerox;
- Portucel Soporcel.
Отже, відповідно до умов Тендерної документації та враховуючи аналіз ринку товару – паперу, Учасниками може бути запропонований товар різних виробників, за умови відповідності вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації, що забезпечують вимоги ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на викладене, вимога про зміну технічних характеристик паперу відхиляється, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільним, адже такі зміни вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
Зазначимо, що в Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим Замовником в Тендерній документації.
Згідно інформації, отриманою під час аналізу ринку зазначеного товару при підготовці до проведення закупівлі, існує багато виробників, що виготовляють папір за параметрами, що відповідають зазначеним в Тендерної документації Замовника, зокрема але не виключно:
- Stora Enso;
- Antalis International;
- Advance Agro;
- International Paper;
- Mondi;
- Navigator;
- PaperOne;
- UPM;
- Xerox;
- Portucel Soporcel.
Отже, відповідно до умов Тендерної документації та враховуючи аналіз ринку товару – паперу, Учасниками може бути запропонований товар різних виробників, за умови відповідності вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації, що забезпечують вимоги ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на викладене, вимога про зміну технічних характеристик паперу відхиляється, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільним, адже такі зміни вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
Номер вимоги: UA-2021-05-27-002925-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 18 червня 2021 18:04
неправомірне визнання переможцем
відсутність листа виробника
Скасована
Дата: 18 червня 2021 18:06
Причина: без файла
Номер вимоги: UA-2021-05-27-002925-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 18 червня 2021 18:08
неправомірне рішення про визнання переможцем
відсутність листа виробника
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 17:56
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір» надано у складі тендерної пропозиції документ з назвою «Сертифікат Ocean.pdf» та документа з назвою «Довідка.pdf» які містять інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується.
В п. 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено зокрема таке: Під листом Замовник розуміє та приймає до розгляду декларацію відповідності, сертифікат якості, технічний паспорт чи інший документ, в якому зазначена інформація про фактичні технічні характеристики товару.
Враховуючи, що документи, надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір», відповідають вказаним вимогам тендерної документації, учасника було визначено переможцем закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 3.1 тендерної документації Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції, тож ДУ «Професійні закупівлі» не має повноважень стверджувати про відповідність чи не відповідність документу, наданого учасником, оскільки його форма та зміст можуть бути зумовлені внутрішніми розпорядчими документами організації, що його видала.
В п. 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено зокрема таке: Під листом Замовник розуміє та приймає до розгляду декларацію відповідності, сертифікат якості, технічний паспорт чи інший документ, в якому зазначена інформація про фактичні технічні характеристики товару.
Враховуючи, що документи, надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір», відповідають вказаним вимогам тендерної документації, учасника було визначено переможцем закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 3.1 тендерної документації Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції, тож ДУ «Професійні закупівлі» не має повноважень стверджувати про відповідність чи не відповідність документу, наданого учасником, оскільки його форма та зміст можуть бути зумовлені внутрішніми розпорядчими документами організації, що його видала.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-27-002925-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
489 900,00
UAH з ПДВ
|
479 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
599 700,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
479 700,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 19:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 17:10
|
Договір № 47 від 07.07 Папір.pdf | укладений |
07 липня 2021 17:10
|