Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Engine oil for SAE40 diesel engines or equivalent
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Жилкін Владислав Миколайович 056-793-0093 v.zhilkin@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Zhylkin Vladyslav Mykolaiovych 056-793-0093 v.zhilkin@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 11 153 691,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111536.91 UAH |
Publication date: | 27 травня 2021 16:12 |
Enquiries until: | 20 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 11 153 691 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 30-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем на 30-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 11:14 |
ТД 2 зі змінами.docx | |
14 липня 2021 11:14 |
ЗТД 2.docx | |
30 червня 2021 14:13 |
ТД 1 зі змінами.docx | |
30 червня 2021 14:13 |
ЗТД 1.docx | |
27 травня 2021 16:09 |
Масло ае40.docx |
14 липня 2021 11:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 липня 2021 11:14 |
ТД 2 зі змінами.docx
|
||||||
14 липня 2021 11:14 |
ЗТД 2.docx
|
||||||
30 червня 2021 14:13 |
ТД 1 зі змінами.docx
|
||||||
30 червня 2021 14:13 |
ЗТД 1.docx
|
||||||
27 травня 2021 16:09 |
Масло ае40.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- сертифікат відповідності виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (добровільна сертифікація та на продукцію залізничного призначення з переліку, затвердженого на засіданні Ради по залізничному транспорту);
- або для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів, надати оригінал або копію декларації про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів;
- або для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а).
Вимоги про усунення порушення
Тож ризик невиконання умов договору зведений до мінімуму. Крім того, у разі коливання цін на ринку, п. 12.2 Додатку 5 тендерної документації «Проект договору» передбачена можливість зміни ціни за одиниці товару, що також зменшує ризики по виконанню основних умов договору, як з боку ПОКУПЦЯ, так і ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000015 ● a2545fc9b1d744a188c7ab153ac43ad8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 Одеса № 614
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 614
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-05-27-002366-c 27.05.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 09:01:13
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 16:21:19
ДК 021-2015 – 09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна для дизельних двигунів SAE40 або еквівалент)
ПІВДЕННИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-05-27-002366-c ДК 021-2015 – 09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна для дизельних двигунів SAE40 або еквівалент) (далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме оливи моторної, яка необхідна для використання у дизельних двигунах типу GEVO12, що встановлені на тепловозах ТЕ 33 АС виробництва General Electric, визначено згідно з вимогами інструкції GE Transportation «Рекомендуемые горюче-смазочные материалы; дизель-электрические локомотивы компании GE ( GEK-76679).
Очікувана вартість закупівлі визначена за результатами маркетингових досліджень ринку мастильних матеріалів, використання яких погоджено General Electric, на підставі наданих комерційних пропозицій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті Регіональної філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» за посиланням https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" |
6 164 251,92
UAH з ПДВ
|
6 164 251,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
11 078 267,76
UAH з ПДВ
|
11 078 267,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Переможець |
6 164 251,92
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 12:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 15:47
|
ЗВІТ Олива 21415.docx | укладений |
04 травня 2022 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:17
|
Агринол SAE40.pdf | укладений |
21 вересня 2021 15:17
|