Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2021-05-27-002163-a ● 7849cc9d3719405d8d915fd1921817c4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" |
Код ЄДРПОУ: | 31821381 |
Вебсайт: | http://www.zmturbines.com |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ПРОСПЕКТ БОГОЯВЛЕНСЬКИЙ, 42А |
Контактна особа: |
Деміч Таміла Олександрівна 380512493350 TABON@ZORYA.COM.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 13 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт.
Мочалка (скребок) металева для миття посуду в індивідуальній упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2021
—
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений Товар має бути здійснена згідно отриманого рахунку «Постачальника» не пізніше 30 календарних днів від дати поставки і здійснення «Постачальником» реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 14:46 |
ДКТ - Мочалка (скребок) металева.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-27-002163-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38677479
Дата подання: 15 червня 2021 11:44
Дискримінаційне ставлення до учасників
Дискримінаційне ставлення до учасників та невідповідність пропозиції (а саме її відсутність на момент аукціону) ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2021 13:44
Добрий день.
Нагадуємо, що ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля.
Згідно п.7 КД «Перелік критеріїв оцінки конкурсної пропозиції», у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження до нього вимоги, має можливість усунути встановлені недоліки, відповідно до вимог Конкурсної документації, шляхом завантаження їх у Систему. Така вимога була пред'явлена ТОВ «Офісменеджер» та протягом 24 годин недоліки були усунуті.
Враховуючі наведене вище, Переможець конкурсу (аукціону) ТОВ «Офісменеджер» відповідає кваліфікаційним критеріям та підстав для відхилення його пропозиції невиявлено. Тому, подану Вами вимогу не задоволено.
Нагадуємо, що ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля.
Згідно п.7 КД «Перелік критеріїв оцінки конкурсної пропозиції», у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження до нього вимоги, має можливість усунути встановлені недоліки, відповідно до вимог Конкурсної документації, шляхом завантаження їх у Систему. Така вимога була пред'явлена ТОВ «Офісменеджер» та протягом 24 годин недоліки були усунуті.
Враховуючі наведене вище, Переможець конкурсу (аукціону) ТОВ «Офісменеджер» відповідає кваліфікаційним критеріям та підстав для відхилення його пропозиції невиявлено. Тому, подану Вами вимогу не задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" |
12 800,00
UAH
|
9 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД" |
10 500,00
UAH
|
10 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "МАРІПРОДЕСТ" |
13 380,00
UAH
|
13 380,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" #33856421 |
Переможець |
9 000,00
UAH
|
15 червня 2021 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 16:50
|
Договір 8931_26636.pdf | укладений |
06 липня 2021 16:49
|