Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2021-05-27-002163-a 7849cc9d3719405d8d915fd1921817c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деміч Таміла Олександрівна

380512493350 TABON@ZORYA.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 31821381
Вебсайт: http://www.zmturbines.com
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ПРОСПЕКТ БОГОЯВЛЕНСЬКИЙ, 42А
Контактна особа: Деміч Таміла Олександрівна
380512493350
TABON@ZORYA.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 18:00
Початок аукціону: 09 червня 2021 14:44
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт.
Мочалка (скребок) металева для миття посуду в індивідуальній упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2021  —  30 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений Товар має бути здійснена згідно отриманого рахунку «Постачальника» не пізніше 30 календарних днів від дати поставки і здійснення «Постачальником» реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 14:46
ДКТ - Мочалка (скребок) металева.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-27-002163-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38677479
Дата подання: 15 червня 2021 11:44
Дискримінаційне ставлення до учасників
Дискримінаційне ставлення до учасників та невідповідність пропозиції (а саме її відсутність на момент аукціону) ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2021 13:44
Добрий день.
Нагадуємо, що ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля.
Згідно п.7 КД «Перелік критеріїв оцінки конкурсної пропозиції», у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження до нього вимоги, має можливість усунути встановлені недоліки, відповідно до вимог Конкурсної документації, шляхом завантаження їх у Систему. Така вимога була пред'явлена ТОВ «Офісменеджер» та протягом 24 годин недоліки були усунуті.
Враховуючі наведене вище, Переможець конкурсу (аукціону) ТОВ «Офісменеджер» відповідає кваліфікаційним критеріям та підстав для відхилення його пропозиції невиявлено. Тому, подану Вами вимогу не задоволено.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" 12 800,00
UAH
9 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД" 10 500,00
UAH
10 500,00
UAH
Документи
ТОВ "МАРІПРОДЕСТ" 13 380,00
UAH
13 380,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 червня 2021 15:58
Цинова 09,06.PDF
09 червня 2021 15:58
Довидка 09,06.PDF
09 червня 2021 15:58
Спец 09,06.PDF
09 червня 2021 15:58
Видгук 09,06.PDF

Публічні документи

08 червня 2021 10:42
Електронний підпис
08 червня 2021 10:41
Рішення №1.pdf
08 червня 2021 10:41
Наказ №1.pdf
08 червня 2021 10:41
Довідка аналогічні.jpeg
08 червня 2021 10:41
КП_3.jpeg
08 червня 2021 10:41
КП_2.jpeg
08 червня 2021 10:41
КП_1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"

ТОВ "МАРІПРОДЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"
#33856421
Переможець 9 000,00
UAH
15 червня 2021 08:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"
#33856421
9 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 16:50
Договір 8931_26636.pdf укладений
06 липня 2021 16:49