Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку)
Очікувана вартість
1 516 560,00 UAH
UA-2021-05-27-002119-c ● 41711ec28d964a93863679cb383c0614
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ОПЕРАТОР РИНКУ |
Код ЄДРПОУ: | 43064445 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27 |
Контактна особа: |
Плетмінцева Ганна Володимирівна +380442050124 zakupki@oree.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 516 560,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
У разі визначення переможцем торгів учасника, який не є платником ПДВ, сума договору становитиме: загальна вартість тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. У разі визначення переможцем торгів учасника, який є платником ПДВ, сума договору становитиме: загальна вартість тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 50% від вартості Договору Виконавцю протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця рахунку-фактури, який надається Виконавцем в день підписання Договору. | Аванс | 7 | Банківські | 50 |
Надання послуг | Решта оплати в розмірі 50% сплачується Замовником Виконавцю протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), на підставі рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Виконавцем Замовнику в день підписання Акту. Зразок Акту наведено в Додатку №2 до цього Договору. Виконавець надає Замовнику два екземпляри підписаного зі своєї сторони Акту в перший робочий день після закінчення терміну надання Послуг, передбаченого пунктом 5.3 Договору. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 16:57 |
Лист зміни.pdf | |
10 червня 2021 16:57 |
ТД_Аудит_РДН_ВДР.docx | |
27 травня 2021 15:26 |
Таблиця 1 до контрольного завдання _2.xlsx | |
27 травня 2021 15:26 |
Контрольне завдання _2.docx | |
27 травня 2021 15:26 |
Таблиці 1 і 2 до контрольного завдання _1.xlsx | |
27 травня 2021 15:26 |
Контрольне завдання _1.doc | |
27 травня 2021 15:26 |
Проєкт договору.docx |
10 червня 2021 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2021 16:57 |
Лист зміни.pdf
|
|||
10 червня 2021 16:57 |
ТД_Аудит_РДН_ВДР.docx
|
|||
27 травня 2021 15:26 |
Таблиця 1 до контрольного завдання _2.xlsx
|
|||
27 травня 2021 15:26 |
Контрольне завдання _2.docx
|
|||
27 травня 2021 15:26 |
Таблиці 1 і 2 до контрольного завдання _1.xlsx
|
|||
27 травня 2021 15:26 |
Контрольне завдання _1.doc
|
|||
27 травня 2021 15:26 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога в кваліфікаційних критеріях
Дата подання: 02 червня 2021 19:01
Дата відповіді: 07 червня 2021 16:03
Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку ІІ тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Скан-копія довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про наявність у складі аудиторської фірми станом на поточну дату за основним місцем роботи не менш 20 аудиторів, що мають сертифікат, який визначає їх кваліфікаційну придатність на зайняття аудиторською діяльністю на території України.
До довідки мають бути додані засвідчені аудиторською фірмою копії сертифікатів аудиторів, виданих Аудиторською палатою України».
Вимога щодо наявності не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, є дискримінаційною в силу наступних причин:
• наявність сертифіката аудитора України не відповідає технічним вимогам, що зазначені в Додатку 1 тендерної документації, оскільки Замовник вимагає від підрядної організації надання послуг і формування звіту з обмеженої впевненості стосовно того, чи дотримуються і якою мірою дотримуються Замовником положення Правил РДН/ВДР за визначений період, в той час як сертифікат аудитора є офіційним документом, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для здійснення саме аудиту підприємств різних форм власності на території України;
• наявність сертифіката аудитора, отримана від органу аудиторського самоврядування в Україні визнається тільки на території України і може бути замінено професійною сертифікацією, що визнається іншими країнами і є загальноприйнятими для виконання завдань з надання впевненості/аудиту у всьому світі. Відповідно Аудиторська палата України є юридичною особою, яка здійснює професійне самоврядування аудиторської діяльності та наділена повноваженнями з адміністрування, формування вимог та порядку видачі сертифікатів аудитора та внесення інформації до бази даних аудиторів. Згідно з рішенням Ради нагляду АПУ від 07.11.2018 №4 було сформовано вичерпний перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності для цілей виконання статті 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», а саме:
a. Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA);
b. Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА);
c. Інститут присяжних бухгалтерів в області управлінського обліку (СІМА);
d. Організація акредитованих професійних бухгалтерів Канади (Canadian Chartered Professional Accountant (CPA);
e. Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW);
f. Інститут фінансових бухгалтерів (IFА).
В той же час, встановивши у тендерній документації необґрунтовану вимогу щодо наявності у Учасника не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, Замовник безпідставно обмежує коло потенційних учасників лише тими, які на момент виходу оголошення мали у своєму складі зазначену кількість фахівців сертифікації саме такого типу без можливості мати альтернативну сертифікацію за аналогічним напрямом. Дана кваліфікаційна вимога є штучним критерієм, який не співвідноситься з предметом закупівлі, в тому числі є необґрунтованим враховуючи, факти наведені вище і може бути замінена на альтернативну сертифікацію, що визнана як органом аудиторського самоврядування в Україні, так і іншими світовими організаціями.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «ДП «Оператор ринку» забезпечує організацію та проведення торгів електричною енергією на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) та внутрішньодобовому ринку (далі – ВДР) згідно з Правилами ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), від 14.03.2018 №308 (далі – Правила РДН/ВДР).
Відповідно до пункту 1.11.1 Правил РДН/ВДР, з метою запобігання виникненню спорів щодо правильності визначення результатів торгів на РДН та ВДР і пов’язаних з ними нарахувань оператор ринку забезпечує проведення аудиту роботи РДН та ВДР щодо відповідності Правилам РДН/ВДР, який проводиться не менше одного разу на рік кваліфікованою незалежною аудиторською компанією.
В результаті чого було оголошено закупівлю код за ДК 021:2015 – 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку).
Звертаємо Вашу увагу, що предметом зазначеної закупівлі є «Бухгалтерські та аудиторські послуги», а саме: Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, що не є предметом обов’язкового аудиту фінансової звітності відповідно до ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», на який Ви посилаєтесь.
Крім того, дана вимога встановлена Замовником відповідно до ст. 20 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», оскільки суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Разом з цим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вказані вимоги містять критерії, які відповідають чинному законодавству та враховують специфіку предмета закупівлі.»
Відповідно до пункту 1.11.1 Правил РДН/ВДР, з метою запобігання виникненню спорів щодо правильності визначення результатів торгів на РДН та ВДР і пов’язаних з ними нарахувань оператор ринку забезпечує проведення аудиту роботи РДН та ВДР щодо відповідності Правилам РДН/ВДР, який проводиться не менше одного разу на рік кваліфікованою незалежною аудиторською компанією.
В результаті чого було оголошено закупівлю код за ДК 021:2015 – 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку).
Звертаємо Вашу увагу, що предметом зазначеної закупівлі є «Бухгалтерські та аудиторські послуги», а саме: Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, що не є предметом обов’язкового аудиту фінансової звітності відповідно до ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», на який Ви посилаєтесь.
Крім того, дана вимога встановлена Замовником відповідно до ст. 20 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», оскільки суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Разом з цим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вказані вимоги містять критерії, які відповідають чинному законодавству та враховують специфіку предмета закупівлі.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-27-002119-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ, Код ЄДРПОУ:20043783
Дата подання: 02 червня 2021 19:03
Дискримінаційна вимога в кваліфікаційних критеріях
Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку ІІ тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Скан-копія довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про наявність у складі аудиторської фірми станом на поточну дату за основним місцем роботи не менш 20 аудиторів, що мають сертифікат, який визначає їх кваліфікаційну придатність на зайняття аудиторською діяльністю на території України.
До довідки мають бути додані засвідчені аудиторською фірмою копії сертифікатів аудиторів, виданих Аудиторською палатою України».
Вимога щодо наявності не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, є дискримінаційною в силу наступних причин:
• наявність сертифіката аудитора України не відповідає технічним вимогам, що зазначені в Додатку 1 тендерної документації, оскільки Замовник вимагає від підрядної організації надання послуг і формування звіту з обмеженої впевненості стосовно того, чи дотримуються і якою мірою дотримуються Замовником положення Правил РДН/ВДР за визначений період, в той час як сертифікат аудитора є офіційним документом, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для здійснення саме аудиту підприємств різних форм власності на території України;
• наявність сертифіката аудитора, отримана від органу аудиторського самоврядування в Україні визнається тільки на території України і може бути замінено професійною сертифікацією, що визнається іншими країнами і є загальноприйнятими для виконання завдань з надання впевненості/аудиту у всьому світі. Відповідно Аудиторська палата України є юридичною особою, яка здійснює професійне самоврядування аудиторської діяльності та наділена повноваженнями з адміністрування, формування вимог та порядку видачі сертифікатів аудитора та внесення інформації до бази даних аудиторів. Згідно з рішенням Ради нагляду АПУ від 07.11.2018 №4 було сформовано вичерпний перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності для цілей виконання статті 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», а саме:
a. Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA);
b. Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА);
c. Інститут присяжних бухгалтерів в області управлінського обліку (СІМА);
d. Організація акредитованих професійних бухгалтерів Канади (Canadian Chartered Professional Accountant (CPA);
e. Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW);
f. Інститут фінансових бухгалтерів (IFА).
В той же час, встановивши у тендерній документації необґрунтовану вимогу щодо наявності у Учасника не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, Замовник безпідставно обмежує коло потенційних учасників лише тими, які на момент виходу оголошення мали у своєму складі зазначену кількість фахівців сертифікації саме такого типу без можливості мати альтернативну сертифікацію за аналогічним напрямом. Дана кваліфікаційна вимога є штучним критерієм, який не співвідноситься з предметом закупівлі, в тому числі є необґрунтованим враховуючи, факти наведені вище і може бути замінена на альтернативну сертифікацію, що визнана як органом аудиторського самоврядування в Україні, так і іншими світовими організаціями.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
«Скан-копія довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про наявність у складі аудиторської фірми станом на поточну дату за основним місцем роботи не менш 20 аудиторів, що мають сертифікат, який визначає їх кваліфікаційну придатність на зайняття аудиторською діяльністю на території України.
До довідки мають бути додані засвідчені аудиторською фірмою копії сертифікатів аудиторів, виданих Аудиторською палатою України».
Вимога щодо наявності не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, є дискримінаційною в силу наступних причин:
• наявність сертифіката аудитора України не відповідає технічним вимогам, що зазначені в Додатку 1 тендерної документації, оскільки Замовник вимагає від підрядної організації надання послуг і формування звіту з обмеженої впевненості стосовно того, чи дотримуються і якою мірою дотримуються Замовником положення Правил РДН/ВДР за визначений період, в той час як сертифікат аудитора є офіційним документом, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для здійснення саме аудиту підприємств різних форм власності на території України;
• наявність сертифіката аудитора, отримана від органу аудиторського самоврядування в Україні визнається тільки на території України і може бути замінено професійною сертифікацією, що визнається іншими країнами і є загальноприйнятими для виконання завдань з надання впевненості/аудиту у всьому світі. Відповідно Аудиторська палата України є юридичною особою, яка здійснює професійне самоврядування аудиторської діяльності та наділена повноваженнями з адміністрування, формування вимог та порядку видачі сертифікатів аудитора та внесення інформації до бази даних аудиторів. Згідно з рішенням Ради нагляду АПУ від 07.11.2018 №4 було сформовано вичерпний перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності для цілей виконання статті 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», а саме:
a. Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA);
b. Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА);
c. Інститут присяжних бухгалтерів в області управлінського обліку (СІМА);
d. Організація акредитованих професійних бухгалтерів Канади (Canadian Chartered Professional Accountant (CPA);
e. Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW);
f. Інститут фінансових бухгалтерів (IFА).
В той же час, встановивши у тендерній документації необґрунтовану вимогу щодо наявності у Учасника не менш як 20 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, Замовник безпідставно обмежує коло потенційних учасників лише тими, які на момент виходу оголошення мали у своєму складі зазначену кількість фахівців сертифікації саме такого типу без можливості мати альтернативну сертифікацію за аналогічним напрямом. Дана кваліфікаційна вимога є штучним критерієм, який не співвідноситься з предметом закупівлі, в тому числі є необґрунтованим враховуючи, факти наведені вище і може бути замінена на альтернативну сертифікацію, що визнана як органом аудиторського самоврядування в Україні, так і іншими світовими організаціями.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 16:07
«Шановний Учасник, Вашу вимогу відхилено, оскільки:
ДП «Оператор ринку» забезпечує організацію та проведення торгів електричною енергією на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) та внутрішньодобовому ринку (далі – ВДР) згідно з Правилами ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), від 14.03.2018 №308 (далі – Правила РДН/ВДР).
Відповідно до пункту 1.11.1 Правил РДН/ВДР, з метою запобігання виникненню спорів щодо правильності визначення результатів торгів на РДН та ВДР і пов’язаних з ними нарахувань оператор ринку забезпечує проведення аудиту роботи РДН та ВДР щодо відповідності Правилам РДН/ВДР, який проводиться не менше одного разу на рік кваліфікованою незалежною аудиторською компанією.
В результаті чого було оголошено закупівлю код за ДК 021:2015 – 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку).
Звертаємо Вашу увагу, що предметом зазначеної закупівлі є «Бухгалтерські та аудиторські послуги», а саме: Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, що не є предметом обов’язкового аудиту фінансової звітності відповідно до ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», на який Ви посилаєтесь.
Крім того, дана вимога встановлена Замовником відповідно до ст. 20 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», оскільки суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Разом з цим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вказані вимоги містять критерії, які відповідають чинному законодавству та враховують специфіку предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо Вашу вимогу не обґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Додатково повідомляємо, що Замовником з власної ініціативи буде внесено зміни до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»».
ДП «Оператор ринку» забезпечує організацію та проведення торгів електричною енергією на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) та внутрішньодобовому ринку (далі – ВДР) згідно з Правилами ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), від 14.03.2018 №308 (далі – Правила РДН/ВДР).
Відповідно до пункту 1.11.1 Правил РДН/ВДР, з метою запобігання виникненню спорів щодо правильності визначення результатів торгів на РДН та ВДР і пов’язаних з ними нарахувань оператор ринку забезпечує проведення аудиту роботи РДН та ВДР щодо відповідності Правилам РДН/ВДР, який проводиться не менше одного разу на рік кваліфікованою незалежною аудиторською компанією.
В результаті чого було оголошено закупівлю код за ДК 021:2015 – 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку).
Звертаємо Вашу увагу, що предметом зазначеної закупівлі є «Бухгалтерські та аудиторські послуги», а саме: Послуги з аудиту ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, що не є предметом обов’язкового аудиту фінансової звітності відповідно до ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», на який Ви посилаєтесь.
Крім того, дана вимога встановлена Замовником відповідно до ст. 20 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», оскільки суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Разом з цим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вказані вимоги містять критерії, які відповідають чинному законодавству та враховують специфіку предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо Вашу вимогу не обґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Додатково повідомляємо, що Замовником з власної ініціативи буде внесено зміни до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
1 175 000,00
UAH
|
1 175 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 червня 2021 15:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій