Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатор сечі (Код НК 024:2019 – 57860 Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний), Автоматичний гематологічний аналізатор (Код НК 024:2019 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний)
Очікувана вартість
965 000,00 UAH
UA-2021-05-27-000799-c 96ff2ff364d54503b5daf1470b34d5c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380966307035 khm2byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380966307035
khm2byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2021 18:00
Початок аукціону: 14 червня 2021 12:09
Очікувана вартість: 965 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 57860 — Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний
4 комплекти
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2021 11:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 червня 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2021 17:05
Таблиця змін.docx
03 червня 2021 17:05
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги) зі змінами.doc
03 червня 2021 17:05
ТД Аналізатори зі змінами.doc
27 травня 2021 11:04
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
27 травня 2021 11:04
Додаток 4 Проєкт договору.docx
27 травня 2021 11:04
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
27 травня 2021 11:04
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги).doc
27 травня 2021 11:04
Додаток_1_(Квалiфiкацiя).doc
27 травня 2021 11:04
ТД Аналізатори (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо загального аналізу з формулою крові
Дата подання: 01 червня 2021 10:19
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:24
Як відомо Формула крові, в складі загального аналізу, – це 5-ть показників лейкоцитів, а саме: Lym - кількість лімфоцитів (в абсолютному значенні та в відсотках); Mon - кількість моноцитів (в абсолютному значенні та в відсотках); Eos - кількість еозинофілів (в абсолютному значенні та в відсотках); Bas - кількість базофілів (в абсолютному значенні та в відсотках); Neu - кількість нейтрофілів (в абсолютному значенні та в відсотках); Згідно до вимог п.1.7 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації Замовником передбачено, зокрема таку вимогу: … WBC (лейкоцити з диференціюванням на 3 субпопуляції), LYM (лімфоцити, кількість), GRA (гранулоцити, кількість), MID (моноцити, еозинофіли, базофіли кількість) Отже, відповідно до вимог ТД, Замовник планує закупити гематологічний аналізатор (4-штуки) які будуть виконувати підрахунок Загального аналізу БЕЗ ПІДРАХУНКУ ФОРМУЛИ КРОВІ. В той же час, відповідно до вимог НСЗУ, медичні заклади первинної ланки мають забезпечувати дослідження Загального аналізу крові з ФОРМУЛОЮ КРОВІ. Закупівля таких гематологічних аналізаторів, та ще й в такій кількості, може нанести фінансові збитки медичному закладу – оскільки закупівля гематологічних аналізаторів, які не визначають Формулу крові, не призведе до відповідності Медичного закладу стандартам надання відповідної послуги згідно до вимог НСЗУ (в частині надання послуги з дослідження Загального аналізу крові з ФОРМУЛОЮ КРОВІ). Можливо Замовнику було б доцільно переглянути та зміни Предмет закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
В Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації надано опис типового та розповсюдженого виду обладнання: гематологічного аналізатору, який дозволяє робити загальний аналіз крові з визначенням лейкоцитарної формули з розділенням на 3 субпопуляції (неповна формула крові).
Повна лейкоцитарна формула крові передбачає розділення лейкоцитів на 5 субпопуляцій, що вимагає іншого виду обладнання, а саме 5-diff гематологічних аналізаторів, які є дороговартісними. Придбання і використання 3-diff аналізаторів є доцільним для медичних закладів первинної ланки через їх порівняно низьку вартість та ефективність в рутинних застосуваннях.
Щодо вимог п 1.23 Додатку 2 ТД (термін «прожиг» та термін «токовище рідини»)
Дата подання: 01 червня 2021 10:46
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:25
п.1.23 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації Замовником містить таку вимогу: п.1.23 «Процедура очищення – прожиг високою напругою апертури, зворотне токовище рідини під високим тиском і хімічним очищенням апертури реагентом, що очищає» Просимо роз’яснити значення терміну «ПРОЖИГ», а також значення терміну «ТОКОВИЩЕ РІДИНИ» відповідно до вимог цього пункту, та в разів можливості, внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
п.1.23 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації буде викладено в наступній редакції:
«Процедура очищення – подача високої напруги на апертури вимірювальних камер з метою механічної і термічної деструкції і подальшого видалення контамінантів; обробка вимірювальних камер і гідравлічних компонентів за допомогою розчинника (ділюента) та спеціального реагента-очисника, які подаються під високим тиском.»
Щодо дискримінаційної вимоги п.1.26 Додатку 2 Документації
Дата подання: 01 червня 2021 11:06
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:26
п.1. 26 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації Замовником містить таку вимогу: «Розведення зразка: Первинне розведення 1:160, Лейкоцитарна камера 1:196 (за замовчуванням), Еритроцетарна камера 1:32000» Потрібно відмітити, що різні автоматичні гематологічні аналізатори, від різних виробників, можуть мати різні пропорції розведення зразка, що не впливає точність виконання досліджень. Отже така вимога є такою, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог п.4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пропонуємо видалити з тексту ТД цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
Вказана в п. 1.26 Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації вимога була вказана на основі проведеного аналізу технічних характеристик гематологічних аналізаторів, доступних на ринку України. Була виявлена низка виробників, які пропонують 3-diff гематологічні аналізатори подібної конструкції, робота яких заснована на однакових методах, в т.ч. автоматичного розведення зразка перед подачею до вимірювальних камер, із чисельно однаковими пропорціями розведення зразка.


п.1.26 Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації буде викладено в наступній редакції
«Розведення зразка: Первинне розведення не гірше 1:160, Лейкоцитарна камера не гірше 1:196 (за замовчуванням), Еритроцетарна камера не гірше 1:32000»
Щодо вимог п1.40 Додатку 2
Дата подання: 01 червня 2021 12:23
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:27
п.1.40 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації містить таку вимогу: «Кнопка швидкого доступу Smart» Просимо роз’яснити, до якого саме меню, чи режиму роботи приладу, має бути такий швидкий доступ. Також просимо роз’яснити – чи буде відповідати запропонований товар вимогам ТД у випадку якщо запропонований товар буде мати подібну кнопку для швидкого доступу - але назва такої кнопки буде відрізнятись від назви «Smart» Пропонуємо видалити цю вимогу з тексту медико-технічних вимог, як таку, що не впливає на цільове використання предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру
п.1.40 Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації буде викладено в наступній редакції
«Кнопка для швидкого запуску аналізів»
Щодо вимог п1.45 Додатку 2 ТД
Дата подання: 01 червня 2021 12:28
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:27
п.1.45 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації містить таку вимогу: «Пересилання даних в основний комп’ютер - можливість» Просимо роз’яснити: про який саме основний комп’ютер іде мова в цій вимозі?
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру
п.1.45 Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації буде викладено в наступній редакції
«Можливість комунікації із зовнішнім комп’ютером (робоча станція, ноутбук тощо)»
Щодо вимоги п.3.3 Додатку 2 ТД (Автоматичний гематологічний аналізатор (35476- Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний))
Дата подання: 01 червня 2021 13:14
Дата відповіді: 03 червня 2021 16:28
Медико-технічні вимоги (Автоматичний гематологічний аналізатор (35476- Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний)) Додатку 2 ТД містять таку вимогу: «п.3.3 Сертификат виробника на сервісне обслуговування» Просимо роз’яснити, що саме має засвідчувати сертифікат виробника відповідно до вимог цього пункту? Також просимо додати таке роз’яснення до складу тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру
Згідно ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Згідно ст. 7 цього ж Закону Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою. Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів « Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.»
Тобто виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації і передбачено наявність авторизованого сервісного центру.
Ми дбаємо передусім за робочий процес міського центру первинної медико-санітарної допомоги та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, що може вплинути на якість роботи поліклініки

Для більшого розуміння п. .3.3 Додатку 2 ТД (Автоматичний гематологічний аналізатор (35476- Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний) та п. 5.3. (Аналізатор сечі (57860- Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний)) буде викладено в наступній редакції:
«Сертифікат виробника на можливість сервісного обслуговування силами та засобами постачальника»
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-27-000799-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 01 червня 2021 12:10
Щодо порушення вимог Законодавства України
п.1. 38 Медико-технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації містить таку вимогу:

«Підтримка мов не менше 8: Російська, чеська, англійська, французька, німецька, індонезійська, португальська, іспанська»

Замовник вимагає, щоб предмет закупівлі підтримував 8 різних мов, та наводить перелік таких мов, а саме, це такі мови як: Російська, чеська, англійська, французька, німецька, індонезійська, португальська, іспанська мови.

Потрібно відмітити, що до переліку мов, які має підтримувати предмет закупівлі, Замовник включив навіть таку мову, як ІНДОНЕЗІЙСЬКА мова. В той же час, Замовником не передбачено вимоги про те, що предмет закупівлі має підтримувати УКРАЇНСЬКУ мову, чим порушено вимоги Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної" оскільки відповідно до п1. Статті 1 Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" - єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Відповідно до п1. Статті 33 цього Закону - Мовою у сфері охорони здоров’я, медичної допомоги та медичного обслуговування є державна мова. Крім того, відповідно до п4. Статті 33 цього Закону - Мовою актів, які регулюють діяльність закладів охорони здоров’я, діловодства та документообігу, є державна мова.

Потрібно відмітити, що вимога п.1.38 Додатку 2 ТД є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до вимог п.4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Є сумніви в тому, що Замовник зможе надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів, як це зазвичай вимагає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у випадку розгляду подібних скарг.

Вимагаємо внести зміни до п.1.38 Додатку 2 ТД. Вимагаємо видалити з переліку мов, які має підтримувати предмет закупівлі, не потрібні для Замовника мови, а також додати до цього переліку Українську мову, як цього і вимагає Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 16:32
Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру
п.1.38 Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації буде викладено в наступній редакції:
«Підтримка мов російська та/або українська»
Номер вимоги: UA-2021-05-27-000799-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 01 червня 2021 12:39
Щодо дискримінаційних вимог п.1.51 та п.1.52 Додатку 2 ТД
Додаток 2 ТД містить такі вимоги:
п.1.51 Габарити не більше 32*26*36,5 см.
п.1.52 Вага не більше 12 кг.

Зазначені вимоги прописані виключно під одного виробника, та є такими що не в пливають на можливість використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням.
В той же час ці вимоги обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Відповідно до вимог п.4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Є сумніви в тому, що Замовник зможе надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів, як це зазвичай вимагає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у випадку розгляді подібних скарг.

Вимагаємо видалити з тексту медико-технічних вимог Додатку 2 ТД ці вимоги, як такі що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2021 16:33
Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
Ця вимога була вказана на основі проведеного аналізу технічних характеристик гематологічних аналізаторів, доступних на ринку України. Була виявлена низка виробників, які пропонують 3-diff гематологічні аналізатори з габаритами та вагою, які задовольняють вимогу.
Керуючись розмірами лабораторних приміщень та необхідністю зручного користування персоналом вимоги щодо габаритів та ваги залишаємо без змін.
Номер вимоги: UA-2021-05-27-000799-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 01 червня 2021 12:55
Щодо дискриміної вимоги» п.3.1 Пам'ять - 400 останніх результатів аналізу»
Медико-технічні вимоги (Аналізатор сечі (57860- Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний)) Додатку 2 ТД містить таку вимогу:

«п.3.1 Пам'ять - 400 останніх результатів аналізу»

Вимога цього пункту, не дозволяє Учасникам запропонувати виріб з кращими характеристиками, зокрема з більшим об’ємом пам’яті, оскільки, згідно цієї вимоги, об’єм пам’яті має бути точно 400 останніх результатів.

Зазначена вимоги прописана виключно під одного виробника, та є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Відповідно до вимог п.4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Є сумніви в тому, що Замовник зможе надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів, як це зазвичай вимагає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у випадку розгляді подібних скарг.

Вимагаємо додати до цієї вимоги вираз: «або краще», таким чином викласти цю вимогу в такій редакції:
«п.3.1 Пам'ять - 400 останніх результатів аналізу, або краще»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 16:34
Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру
п. 3.1. Медико-технічних вимогах Додатку 2 Тендерної документації буде викладено у наступній редакції:
«Пам'ять – не менше ніж 400 останніх результатів аналізу»
Номер вимоги: UA-2021-05-27-000799-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 01 червня 2021 13:00
Щодо дискримінаційних вимог п.3.17 та п.13.18 Додатку 2 ТД (Аналізатор сечі (57860- Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний))
Медико-технічні вимоги (Аналізатор сечі (57860- Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний)) Додатку 2 ТД містять такі вимогу:
п.3.1 Розміри: 230 х 127 х 110 мм
п.3.18. Вага: не більше 0,7 кг

Зазначені вимоги прописані виключно під одного виробника, та є такими що не в пливають на можливість використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням.
В той же час ці вимоги обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Відповідно до вимог п.4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Є сумніви в тому, що Замовник зможе надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів, як це зазвичай вимагає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у випадку розгляді подібних скарг.

Вимагаємо видалити з тексту медико-технічних вимог Додатку 2 ТД ці вимоги, як такі що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2021 16:35
Шановний Учаснику.
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
Данна вимога була вказана в медико-технічних вимогах, на основі проведеного аналізу ринку аналізаторів сечі, та було виявлено, що аналізаторів з саме такими параметрами (Габарити та Вага), існує в достатній кількості на ринку України з лабораторного обладнання. Існує низка виробників, які пропонують аналізатори з такими габаритами та вагою)
Аналізатор сечі повинен бути портативним, та з можливістю використання в польових умовах (бригадами швидкої допомоги, виїзних медичних центрах, тощо)
Керуючись розмірам приміщень та функціональністю персоналу дані вимоги щодо параметрів габаритів та ваги п.3.17 Додатку 2 ТД (Аналізатор сечі (57860- Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний)) буде викладено у наступній редакції:
п.3.17 Розміри: не більше 230 х 127 х 110 мм
п.3.18. Вага: не більше 1 кг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 960 004,00
UAH з ПДВ
960 004,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЧЕХОНЯ НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА 962 299,36
UAH з ПДВ
962 299,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 червня 2021 09:46
Електронний підпис
17 червня 2021 09:45
ДФІ.rar
16 червня 2021 10:08
Електронний підпис
16 червня 2021 10:07
від переможця.rar
11 червня 2021 13:53
Електронний підпис
09 червня 2021 14:21
Електронний підпис
09 червня 2021 14:20
71. Сертифікат ІСО.PDF
09 червня 2021 14:20
61. скан сертиф.pdf
09 червня 2021 14:20
58. Декларації.PDF
09 червня 2021 14:20
56. Сертифікати якості.PDF
09 червня 2021 14:20
55. Інструкції.PDF
09 червня 2021 14:20
52. МТВ.PDF
09 червня 2021 14:20
44. Проект договору.PDF
09 червня 2021 14:20
9. Опис реєстрації.PDF
09 червня 2021 14:20
8. Копія статуту.PDF
09 червня 2021 14:20
5. Витяг ПДВ.PDF
09 червня 2021 14:20
4. Виписка з ЄДР.PDF
09 червня 2021 14:20
3. Витяг з ЄДР від 10.03.2021.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ЧЕХОНЯ НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 960 004,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 16:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
960 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:33
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 12:17
Договір укладений
29 червня 2021 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 960 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 804,00 UAH)