Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
24 850,00 UAH
UA-2021-05-27-000742-a ● 784ee264d59f4b4b83c50705a39ab78b
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВРАДІЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВРАДІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПЕРВОМАЙСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998466 |
Місцезнаходження: | 56301, Україна , Миколаївська обл., смт Врадіївка, вул. Аграрна, 2 |
Контактна особа: |
Кузнєцов Руслан Володимирович +380678577911 kuz76@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 09:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:26 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 24 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Пікфлуометр дорослий, таблиця для перевірки зору Сивцева-Орловой з LED-підсвічуванням АР-М, тонометр механічний з дитячою манжеткою, ліхтарик медичний діагностичний, глюкометр.
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Пікфлуометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 штуки
Таблиця для перевірки зору Сивцева-Орловой з LED-підсвічуванням АР-М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 штуки
Тонометр механічний з дитячою манжеткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 штуки
Ліхтарик медичний діагностичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 штуки
Глюкометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 10:37 |
протокол 13.PDF | |
28 травня 2021 10:36 |
Уточнене Оголошення системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання з додатками.docx | |
27 травня 2021 10:40 |
проект договору.doc |
28 травня 2021 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2021 10:37 |
протокол 13.PDF
|
|||
28 травня 2021 10:36 |
Уточнене Оголошення системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання з додатками.docx
|
|||
27 травня 2021 10:40 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо характеристик
Дата подання: 27 травня 2021 10:54
Дата відповіді: 28 травня 2021 10:35
Доброго дня, шановний Замовник. Є питання щодо характеристик тонометру. Модель LITTLE DOCTOR LD70NR не комплектується дитячою манжетою. Стандартна комплектація - це манжета без кільця 25-40см. Якщо Вам потрібен тонометр для вимірювання тиску у дітей, то можливо Вам звернути увагу на "модель LD-80 Вимірювач АТ без фонендоскопа, ТРИ ДИТЯЧІ МАЖЕТИ В КОМПЛЕКТІ (7-12см,11-19см и 18-26см)".?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження. Мною було внесено зміни до медико-технічних вимог до тонометра механічного з дитячою манжеткою. Оголошення з змінами додається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-27-000742-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 10 червня 2021 14:52
Вимога до Замовника
Доброго дня, шановний Замовник. Прошу звернути Вашу увагу, які можливо випадково були непоміченими при розгляді пропозиції.
Учасник ФОП "Cкоробацька О.Д." при подачі документації були порушені вимоги Замовника:
А саме:
1) згідно додатку 1 учасник повинен був заповнити таблицю відповідності, з інформацією так чи ні. Даний документ не був наданий учасником якого визнали переможцем.
2) Згідно додатку 3 Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник, який не наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо буде відхилено!!!
Учасник в свою чергу наклав УЕП, тим самим порушив вимогу замовника, що підпис має бути накладений саме КЕП. На підтвердження надаємо фотографію доказу.
Дані порушення були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Cкоробацька О.Д.". З повагою ФОП Асланов Р.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП "Cкоробацька О.Д." при подачі документації були порушені вимоги Замовника:
А саме:
1) згідно додатку 1 учасник повинен був заповнити таблицю відповідності, з інформацією так чи ні. Даний документ не був наданий учасником якого визнали переможцем.
2) Згідно додатку 3 Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник, який не наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо буде відхилено!!!
Учасник в свою чергу наклав УЕП, тим самим порушив вимогу замовника, що підпис має бути накладений саме КЕП. На підтвердження надаємо фотографію доказу.
Дані порушення були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Cкоробацька О.Д.". З повагою ФОП Асланов Р.Ф.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2021 16:42
Доброго дня, шановний ФОП Асланов Р.Ф. Дякуємо за звернення.
Зазначаємо, що в Тендерній документації до закупівлі: UA-2021-05-27-000742-a, вимагається заповнення «Додатку №1», але учасником «ФОП Скоробагацька О.Д.» не заповнено таблицю відповідності, з інформацією так чи ні., щодо кваліфікованого електронного підпису – нами перевірено підпис Учасника «ФОП Скоробагацька О.Д.» за допомогою посилання: https://acskidd.gov.ua/verify, та не має зауважень з цього приводу, так як, підпис Учасника відповідає вимогам Тендерної документації.
Разом з тим враховуючи скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг (фактично отримані надходження від НСЗУ менше за очікувані), тому вимушені відмінити спрощену закупівлю UA-2021-05-27-000742-a відповідно до п.3 ч. 17 ст. 14 Закону № 922-VIII.
З повагою, Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області.
Зазначаємо, що в Тендерній документації до закупівлі: UA-2021-05-27-000742-a, вимагається заповнення «Додатку №1», але учасником «ФОП Скоробагацька О.Д.» не заповнено таблицю відповідності, з інформацією так чи ні., щодо кваліфікованого електронного підпису – нами перевірено підпис Учасника «ФОП Скоробагацька О.Д.» за допомогою посилання: https://acskidd.gov.ua/verify, та не має зауважень з цього приводу, так як, підпис Учасника відповідає вимогам Тендерної документації.
Разом з тим враховуючи скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг (фактично отримані надходження від НСЗУ менше за очікувані), тому вимушені відмінити спрощену закупівлю UA-2021-05-27-000742-a відповідно до п.3 ч. 17 ст. 14 Закону № 922-VIII.
З повагою, Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-27-000742-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 10 червня 2021 19:54
Вимога до Замовника
Шановний замовник. Просимо вас учасника якого визначили переможцем, вернути на розгляд пропозиції. Згідно порушень вимог Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2021 09:26
Доброго дня, шановний ФОП Асланов Р.Ф. враховуючи Ваше останнє звернення, вирішено відмінити спрощену закупівлю UA-2021-05-27-000742-a в зв’язку з неможливістю усунення порушень у сфері державних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства.
З повагою, Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області.
З повагою, Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СКОРОБАГАЦЬКА ОЛЕНА ДМИТРІВНА " #2448816206 |
Переможець |
6 040,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 10:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 червня 2021 09:55 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
11 червня 2021 09:55
|
протокол №19.pdf |