Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 36271 - Система медичного газу / вакуумного трубопроводу) – 2 найменування
Очікувана вартість
30 300 000,00 UAH
UA-2021-05-26-015418-b 7e715aa542f44b60a0d3cd0e1160c16d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02012875
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система генерації кисню GZ81.14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36271 — Система медичного газу / вакуумного трубопроводу
3 штуки
Система генерації кисню GZ81.12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36271 — Система медичного газу / вакуумного трубопроводу

Тендерна документація

26 травня 2021 23:37
Електронний підпис
26 травня 2021 23:35
Місце _поставки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 30 300 000,00
UAH
26 травня 2021 23:47

Документи

26 травня 2021 23:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 23:52
Договір ГЛОБАЛМЕДГРУП 7.pdf укладений
26 травня 2021 23:51
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 16:42
Дод.уг.№3.PDF зміни до договору
01 липня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 17:23
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
01 червня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 13:26
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
28 травня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились вважати орфографічною помилкою преамбулу Договору №7/COVID-19 від 26 травня 2021 року. Викласти преамбулу Договору №7/COVID-19 від 26 травня 2021 року в наступному вигляді: Департамент охорони здоров’я Івано-Франківської обласної державної адміністрації особі в.о директора департаменту Дзьомбака Володимира Богдановича, який діє на підставі Положення (далі - Покупець), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛМЕДГРУП» (далі Постачальник) в особі директора Гук Емми Євгенівни, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом надалі іменуються – «Сторони», уклали цей Договір (далі – Договір) про наступне:
Номер договору про закупівлю: 7/COVID-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виявленою помилкою в пункті 1 Додатку № 2 Договору №7/COVID-19 від 26 травня 2021 в частині назви закладу Сторони домовились викласти пункт 1 Додатку № 2 Договору №7/COVID-19 від 26 травня 2021 в наступній редакції: № 1 Найменування: Система генерації кисню GZ81.14 Назва закладу: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» Адреса закладу: 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91 Кількість: 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 7/COVID-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 11.5 розділу XI договору № 7/COVID-19 від 26 травня 2021 року, керуючись Законом України від 17 березня 2020 року №530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» сторони домовилися: 1.1. Пункт 4.3. Договору № 7/COVID-19 від 26 травня 2021 року викласти в наступній редакції: «Постачальник з дня надходження грошових коштів у розмірі 100% попередньої оплати вартості Товару, зобов’язаний передати Товар Покупцю за видатковою накладною у строк визначений сторонами, а саме до 25.08.2021.» 1.2. Пункт 5.1 Договору № 7/COVID-19 від 26 травня 2021 року викласти в наступній редакції: «Строк поставки Товару: три місяці з моменту укладання договору, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань». 1.3. Пункт 10.1. Договору № 7/COVID-19 від 26 травня 2021 року викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 25.08.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.».
Номер договору про закупівлю: 7/COVID-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML