Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cерветки паперові 240*240, рушники паперові, рушники паперові макулатурні V-подібні, туалетний папір
Очікувана вартість
149 880,00 UAH
UA-2021-05-26-015223-b ● ac6e1549e2a546b68a86d533c4f4f41f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Олена Мешкевич +380442050534 l.meshkevich@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 149 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 749,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1140 упаковка
серветки паперові 240*240
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-лінія, Житомирське шосе, 17-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
288 рулон
рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-лінія, Житомирське шосе, 17-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
1200 упаковка
рушники паперові макулатурні V-подібні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-лінія, Житомирське шосе, 17-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
9072 штуки
туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-лінія, Житомирське шосе, 17-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів з дати поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 21:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 21:46 |
Оголошення_серветки_тулетн.папір_2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставки
Дата подання: 27 травня 2021 11:43
Дата відповіді: 27 травня 2021 20:03
Доброго дня шановний учаснику, яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Доброго дня, поставки здійснюються відповідно до заявок Замовника, в залежності від кількості дітей, перебуваючих на оздоровленні та відпочинку
щодо невідповідності кваліфікаційних вимог спрощеної допорогової закупівлі.
Дата подання: 28 травня 2021 13:43
Дата відповіді: 28 травня 2021 20:04
Шановні. Приберіть з свого Оголошення всі ці кваліфікаційні вимоги, які не стосуються спрощеної допорогової закупівлі, тому що це виглядає, як навмисні вимоги, для подальшої дискваліфікації всіх тих , хто вам не потрібен, за будь який папірець. Ви думаєте , що дуже розумні , але нехай сьогодні це проходить у вас , але так буде не завжди.
Відповідь: Шановний учаснику, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднене в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Невідповідність кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 травня 2021 16:28
Дата відповіді: 01 червня 2021 10:36
Шановний замовнику, справді у спрощених закупівлях, довідки які учаснику повинні надати інші організації, при чому не безкоштовно, вимагається надати учасником на етапі укладання договору, а не у початковій пропозиції. Який сенс з цих документів, коли їх термін дії один місяць. Кому вони потрібні - зайве витрачання коштів.
Відповідь: Шановний учаснику, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднене в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-26-015223-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 14 червня 2021 15:51
Вимога скасувати рішення Замовника
ТОВ “БОРЕЙ-ТРЕЙД” вважає прийняте рішення таким, що суперечить основним нормам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», в частині визначення переможцем закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2021 16:49
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 4 Розділу IV. Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів, про що Учасник надає свою згоду з даними вимогами Замовника та подає у складі своєї пропозиції.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" у складі своєї пропозиції не надано згоди з вищезазначеною вимогою. Лист «12.2 Гарантійний лист» надано Учасником згідно вимог п. 15 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Учасник ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо скасування рішення про визнання переможця, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Додатку 1.1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасник має надати ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання зобов’язань по договору. Довідка має бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності). Слід зазначити, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо конкретного та повного переліку наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ДЕВЕРРА-ГРУП» міститься інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної № 86 від 31 травня 2021 року в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, чим виконано вимогу Замовника, визазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Підстави для відхилення з цього питання відсутні.
Відповідно до вимог п. 4 Розділу IV. Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів, про що Учасник надає свою згоду з даними вимогами Замовника та подає у складі своєї пропозиції.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" у складі своєї пропозиції не надано згоди з вищезазначеною вимогою. Лист «12.2 Гарантійний лист» надано Учасником згідно вимог п. 15 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Учасник ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо скасування рішення про визнання переможця, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Додатку 1.1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасник має надати ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання зобов’язань по договору. Довідка має бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності). Слід зазначити, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо конкретного та повного переліку наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ДЕВЕРРА-ГРУП» міститься інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної № 86 від 31 травня 2021 року в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, чим виконано вимогу Замовника, визазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Підстави для відхилення з цього питання відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
86 508,00
UAH з ПДВ
|
86 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
135 239,76
UAH з ПДВ
|
135 239,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
148 510,80
UAH з ПДВ
|
148 510,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Відхилено |
86 508,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 16:01
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Відхилено |
135 239,76
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 16:38
|
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" #41178159 |
Переможець |
148 510,80
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 13:45
|
ДУ_1_33760000-5.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 12:02
|
Договір постачання товару_серветки паперові.pdf | укладений |
22 червня 2021 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 169/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |