Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 4 980 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 901,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умовами надання забезпечення тендерних пропозицій є надання гарантії щодо готовності та можливості належного виконання Учасником взятих на себе зобов’язань. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії на загальну суму: 6000 грн. 00 коп. (шість тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: - назву документа ; - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження; - назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути підписана електронним цифровим підписом особи банку, яка підписує гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції скан копії оригіналу довідки банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Пропозиції, в яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції (у т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації) відхиляється Замовником.» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець у строк не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% (піввідсотка) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального грошового платежу. Умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю є мета належного забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань. Підрядник сплачує забезпечувальний платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Підрядника, у разі порушення ним умов цього Договору. Підрядник перераховує забезпечувальний платіж на рахунок Замовника: отримувач: р/р UA188201720355199014000097438 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ код ЄДРПОУ 40864813 у розмірі __________ (________) грн., що становить 0,5% (піввідсотка) від ціни Договору. В призначенні платежу вказати - «Забезпечення виконання договору про закупівлю «Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань учасником за договором про закупівлю повністю або частково; 2) у разі дострокового розірвання замовником договору про закупівлю, у випадках передбачених умовами договору про закупівлю та законодавством України; 3) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51»
«Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 18:15 |
Cкан_ТД_Центр реабілітації_приміщення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000003 ● a013516f9070419996b4273146069cb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-05-26-014739-b 26.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 15:55:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-26-014739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 11:03:48
Пояснення від 20.09.2021 на запит від 16.09.2021
Північний офіс Державної аудиторської служби України. В Управлінні будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто Ваш запит від 16.09.2021 про надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-05-26-014739-b (моніторинг № UA-M-2021-09-15-000003) по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), (далі – об’єкт).
За результатами розгляду надаємо пояснення.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту здійснюється відповідно до рішень Київської Міської Ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпоряджень голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації», від 13.04.2021 № 261 «Про внесення змін до розпорядження голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_kivradi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2021_vid_24122020_2424/;
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_programu_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rozvitku_mkiyeva_na_2021-2023_roki/;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/2/5/6904022021.pdf;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/4/26/26113042021.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації з вирахуванням витрат не пов’язаних з виконанням робіт.
Скан-копія Експертного звіту додається
Начальник управління Іван БРИЖКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
08.10.2021 Північний офіс Держаудитслужби Аргументовані заперечення на висновок моніторингу UA-M-2021-09-15-000003 по закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) 04.10.2021 року в електронній системі закупівель опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-014739-b від 04.10.2021 (далі – Висновок). Порушення, зазначене у Висновку, № 1: «Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДСК ГРУПП» умовам ТД. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинна містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Учасник надав у складі пропозиції файл «24.Коштор.розрахунки. ДЦ ЗКР.pdf», що містить документ «Загальновиробничі витрати до об’єкту 2-1» без печатки директора, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДСК ГРУПП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.» Заперечення Замовника: У тендерній документації відсутня вимога щодо обов’язкового засвідчення виключно усіх документів кошторисної документації підписом керівника підприємства та печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації. З врахуванням викладеного, Замовником прийнято виважене рішення про відповідність пропозиції Учасника у зазначеній частині, вимогам тендерної документації (пункту 1 розділу ІІІ ТД). Щодо зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У Висновку Північний офіс Держаудитслужби, «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.». Заперечення Замовника: Статтею 651 ЦКУ визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Аналогічне положення закріплено у частині першій ст. 188 ГКУ: зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору (абзаци перший, другий частини другої ст. 651 ЦКУ). Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. При цьому, ні вказаним Законом, ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Зважаючи на викладене здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, є неможливим. Одночасно, приймаючи до уваги зауваження зазначені у Висновку, Замовником направлено на адресу Підрядника Лист від 08.10.2021 № 103/35/878 з пропозицією щодо розірвання Договору від 08.07.2021 № 35/21-177 за згодою сторін. Скан-копія Листа з проектом Додаткової угоди про розірвання Договору, Опис та Квитанція про оплату додаються.
2021-10-08 13:05:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-12-02 15:59:20
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДСК ГРУПП |
4 976 595,00
UAH з ПДВ
|
4 976 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» |
4 978 297,49
UAH з ПДВ
|
4 978 297,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДСК ГРУПП #41691851 |
Переможець |
4 976 595,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:54
|
ДУ № 1 до Договору 35-21-177_розірвання .pdf | укладений |
19 листопада 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 10:31
|
Договір № 35-21-177.pdf | укладений |
09 липня 2021 10:31
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 вересня 2021 14:54
|
1 248 901,53 UAH | UA648201720344211007100097438 УБ Дніпровської РДА |
UA503808050000000026003586488 ТОВ "ДСК ГРУПП" |
Оплачений |
18 листопада 2021 11:02
|
3 727 170,29 UAH | UA648201720344211007100097438 УБ Дніпровської РДА |
UA503808050000000026003586488 ТОВ "ДСК ГРУПП" |
Оплачений |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 липня 2021 — 19 листопада 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 976 071,82
UAH
|
Причини розірвання договору: | ДУ №1 від 19.11.2021 на розірвання Дог. № 35/21-177 від 08.07.2021 з 19.11.2021. Сторони погодили розірвання договору у зв`язку з п.3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-014739-b від 04.10.2021 |