Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of a public road of local importance С030203 Vatynets-Umantsi-Pustomyty/Н-17/ (on the section from km 1 + 275 to km 13 + 387) Horokhiv district of Volyn region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська область обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Даниїл Масич +380673270399 roadbild@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGHWAYS SERVICE IN VOLYN REGION" |
National ID: | 43502576 |
Contact point: |
Siuzanna Penshina +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Additional contacts: |
Даниїл Масич +380673270399 roadbild@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 194 311 751,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 943 117,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 971558.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. та має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Publication date: | 26 травня 2021 16:29 |
Enquiries until: | 27 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 194 311 751 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 943 118 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 16:29 |
ТД кап рем _Ватинець.doc | |
26 травня 2021 16:29 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Ватинець.doc | |
26 травня 2021 16:29 |
Додаток № 2 Технічне завдання Ватинець.rtf | |
26 травня 2021 16:29 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 серпня 2021 16:21
Дата подання: 06 серпня 2021 11:19
Дата подання: 18 вересня 2021 14:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-03-000013 ● 8f1994b56b9d43c8b6b64d96f0a63e5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 № 20-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-26-013400-b від 26.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:54:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-013400-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-10 15:46:06
відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-013400-b)
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-013400-b) пояснює наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до нормативних актів в сфері дорожнього господарства, серед яких ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня», СОУ 42.1-37641918:2019, та інших нормативно-правових актів.
Розмір бюджетного призначення Замовником розраховано відповідно до переліку об’єктів. фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана інформація: https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-26-013400-b/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b (далі – Висновок) повідомляємо наступне. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Держаудитслужба) від 22.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О030203 Ватинець – Уманці – Пустомити - /Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області» (далі - Закупівля) у діях державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) було констатовано ряд порушень, які є неправомірними з наступних підстав. Щодо порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця, оскільки, як вказує у своєму Висновку Держаудитслужба: «За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону». Проте Держаудитслужба не врахувала, того факту, що окрім вказаного гарантійного листа у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нижче шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Така довідка й була надана учасником Закупівлі в складі тендерної пропозиції. Отже, Замовником не допущено порушень по вищезазначеному питанню. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Твердження Держаудитслужби, що Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Та, згідно Кримінального кодексу України злочин є одним із видів кримінального правопорушення, тому це тотожні поняття, які мають один зміст в даному випадку. Отже, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, то Додаток 1 Тендерної документації містить інші документи від учасника, зокрема: - скан-копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Окрім того, Тендерна документація не містить вичерпного переліку робіт, щодо яких учаснику необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тому у даному випадку Замовник правомірно визнав Учасника переможцем торгів та уклав з ним договір. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Захід реагування Держаудитслужби у вигляді зобов'язання припинити зобов'язання шляхом визнання Договору недійсним є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Окрім того, просимо зауважити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право Держаудитслужби вимагати припиняти зобов'язання шляхом визнання договору недійсним чи його розірвання, оскільки такі вимоги можуть призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів. Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b (далі – Висновок) повідомляємо наступне. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Держаудитслужба) від 22.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О030203 Ватинець – Уманці – Пустомити - /Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області» (далі - Закупівля) у діях державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) було констатовано ряд порушень, які є неправомірними з наступних підстав. Щодо порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця, оскільки, як вказує у своєму Висновку Держаудитслужба: «За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону». Проте Держаудитслужба не врахувала, того факту, що окрім вказаного гарантійного листа у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нижче шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Така довідка й була надана учасником Закупівлі в складі тендерної пропозиції. Отже, Замовником не допущено порушень по вищезазначеному питанню. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Твердження Держаудитслужби, що Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Та, згідно Кримінального кодексу України злочин є одним із видів кримінального правопорушення, тому це тотожні поняття, які мають один зміст в даному випадку. Отже, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, то Додаток 1 Тендерної документації містить інші документи від учасника, зокрема: - скан-копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Окрім того, Тендерна документація не містить вичерпного переліку робіт, щодо яких учаснику необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тому у даному випадку Замовник правомірно визнав Учасника переможцем торгів та уклав з ним договір. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Захід реагування Держаудитслужби у вигляді зобов'язання припинити зобов'язання шляхом визнання Договору недійсним є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Окрім того, просимо зауважити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право Держаудитслужби вимагати припиняти зобов'язання шляхом визнання договору недійсним чи його розірвання, оскільки такі вимоги можуть призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів. Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-013400-b (далі – Висновок) повідомляємо наступне. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Держаудитслужба) від 22.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О030203 Ватинець – Уманці – Пустомити - /Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області» (далі - Закупівля) у діях державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) було констатовано ряд порушень, які є неправомірними з наступних підстав. Щодо порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця, оскільки, як вказує у своєму Висновку Держаудитслужба: «За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону». Проте Держаудитслужба не врахувала, того факту, що окрім вказаного гарантійного листа у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нижче шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Така довідка й була надана учасником Закупівлі в складі тендерної пропозиції. Отже, Замовником не допущено порушень по вищезазначеному питанню. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Твердження Держаудитслужби, що Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Та, згідно Кримінального кодексу України злочин є одним із видів кримінального правопорушення, тому це тотожні поняття, які мають один зміст в даному випадку. Отже, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, то Додаток 1 Тендерної документації містить інші документи від учасника, зокрема: - скан-копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Окрім того, Тендерна документація не містить вичерпного переліку робіт, щодо яких учаснику необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тому у даному випадку Замовник правомірно визнав Учасника переможцем торгів та уклав з ним договір. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Захід реагування Держаудитслужби у вигляді зобов'язання припинити зобов'язання шляхом визнання Договору недійсним є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Окрім того, просимо зауважити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право Держаудитслужби вимагати припиняти зобов'язання шляхом визнання договору недійсним чи його розірвання, оскільки такі вимоги можуть призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О030203 Ватинець – Уманці – Пустомити - /Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області
2022-08-29 18:35:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АМіЛа" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2021 09:58
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АМіЛа" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
178 635 000,00
UAH з ПДВ
|
174 748 764,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
180 120 828,00
UAH з ПДВ
|
176 233 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
186 233 410,15
UAH з ПДВ
|
176 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
174 748 764,80
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 15:07
|
ДУ №05 до Договору 37-к_21.PDF | зміни до договору |
27 червня 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:55
|
ДУ №04 до Договору від 19.10.2021 №37-к_21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:13
|
ДУ №03 від 28.12.2021р. до дог. від 19.10.2021 №37-к_21.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:40
|
ДУ №02 від 24.12.2021р. до дог. від 19.10.2021 №37-к_21.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:43
|
ДУ №01 від 11.11.2021р. до дог. від 19.10.2021 №37-к_21.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 11:05
|
Д № 37-к 21 від 19.10.2021.PDF | укладений |
19 жовтня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 37-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 37-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додтку №2 "Орієнтовний план фінансування" Нова редакція реквізитів сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 37-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2024 Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік виконання робіт Зміни в реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 37-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |