Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт з облаштуванням вуличної стоянки автомобілів в районі буд. №30 на вул. Є.Коновальця в м.Рівному"
Очікувана вартість
675 000,00 UAH
UA-2021-05-26-012776-b ad25bf6f14b44b70b4e2a5f981b2ea8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Миколаївна

380362266626 efimenko.elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Єфіменко Олена Миколаївна
380362266626
efimenko.elena@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 675 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Капітальний ремонт з облаштуванням вуличної стоянки автомобілів в районі буд. №30 на вул. Є.Коновальця в м.Рівному"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт з облаштуванням вуличної стоянки автомобілів в районі буд. №30 на вул. Є.Коновальця в м.Рівному"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Євгена Коновальця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливе надання авансу у розмірі 30% з терміном використання на передбачені цілі до 3 місяців. Оплата після підписання актів виконаних робіт протягом 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 16:09
ОГОЛОШЕННЯ Коновальця 30.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АДАМАНТБУД 670 146,42
UAH з ПДВ
670 146,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2021 17:06
Електронний підпис
02 червня 2021 16:49
Довідки.pdf
02 червня 2021 16:49
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АДАМАНТБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АДАМАНТБУД
#40424258
Переможець 670 146,42
UAH з ПДВ
07 червня 2021 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2021 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АДАМАНТБУД
#40424258
670 146,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 09:38
293_2.PDF зміни до договору
11 серпня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 17:35
293-1.PDF зміни до договору
27 липня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 09:46
293_Адамант.PDF укладений
16 червня 2021 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п 2.1: 1. Договірна ціна є твердою і становить 607701,78 грн. 2. Бюджетні зобовязання на 2021 рік становлять 607701,78 грн
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 607 701,78
UAH (в тому числі ПДВ 101 283,63 UAH)