Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуга з реєстрації Замовника, як користувача в системі програмного Продукту «АІС «Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів»)
Очікувана вартість
2 735,00 UAH
UA-2021-05-26-012591-b aa8c9b31d9204c9f9bab03aeb9f37e11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Бєсєдніков

+380554221942 tender_oleshki_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43922212
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., Олешківський р-н, місто Олешки, вул.Гвардійська, будинок 30
Контактна особа: Денис Бєсєдніков
+380554221942
tender_oleshki_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


1.Найменування замовника: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради
1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Гвардійська, 30.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212.
1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуга з реєстрації Замовника, як користувача в системі програмного Продукту «АІС «Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів»)
3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 послуга.
3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м.Олешки, вул.Паркова, 22
4. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2735,00 грн. (Дві тисячі сімсот тридцять п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ
5. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)"
6. Вид закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
6.1. Орієнтовний початок проведення: травень 2021 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з реєстрації Замовника, як користувача в системі програмного Продукту «АІС «Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул. Паркова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

26 травня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІАС СЕРВІС"
#37070581
Переможець 2 735,00
UAH
26 травня 2021 16:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 735,00
UAH