Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лаболаторні дослідження
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-05-26-011497-b ba077fd69aef4ff69ad77559ebe19820
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зотова Катерина Сергіївна

380442941985 p2buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26189147
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П. Тичини, 22
Контактна особа: Зотова Катерина Сергіївна
380442941985
p2buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2021 12:00
Початок аукціону: 22 червня 2021 11:18
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 послуга
Лаболаторні дослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т П. Тичини, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2021 15:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 червня 2021 11:42
Тендерна документація Нова редакція.docx
10 червня 2021 11:41
Перелік змін.docx
26 травня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 15:30
Тичини 12 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 травня 2021 12:10
Дата відповіді: 01 червня 2021 09:18
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення, яким чином Учасник - підприємство, яке створено наприкінці 2020 року, може підтвердити відповідність наступному кваліфікаційному критерію : «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).» ? Також, наголошуємо, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки згідно п. 3 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).». Також, просимо роз’яснити необхідність вимоги п. 1.3. Проекту договору (Додаток 3 ТД) «Виконавець зобов’язується надати Послуги Замовнику особисто, тобто без залучення аутсорсингових (підрядних) організацій». Замовник сам собі суперечить, адже п. 5.9 та п. 8.1.Розділу 3 ТД , як і ЗУ «Про публічні закупівлі» , передбачена можливість залучення субпідрядників/співвиконавців. Чим обумовлене небажання Замовника залучення аутсорсингових (підрядних) організацій? Замовник, оголосив закупівлю аналізів крові та сечі одним лотом, незважаючи, що данні послуги виконуються на різній матеріально технічній базі. Вищевикладені дискримінаційні вимоги штучно звужують коло потенційних учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність вимогам чинного законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня для підприємств які створені наприкінці 2020 року потрібно надати звітність за 1 квартал 2021 року. Одним лотом оголошено тому що наше населення повинно робити аналізи в одному місці

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-26-011497-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
Дата подання: 24 червня 2021 15:11
ВИМОГА
Вимога

Згідно з Протоколом засідання комітету замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року Замовник незаконно дискваліфікував учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” .

Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон). У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю :
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. (АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю , а не учасником закупівлі )
- Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю , а не учасником закупівлі )
- Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю , а не учасником закупівлі )Також зазначимо, що учасник заздалегідь надав таку інформацію у довідці №332, а тому дані причини є особливо безглузді.
- Відсутність гарантійного листа за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності) з описом послуг, що буде надавати Учасник зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації. ( АЛЕ учасником ТОВ “НЕО-ЛАБ” було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №366 в файлі “Цінова пропозиція, листи та довідки” ( на ст. 22) , за підписом керівника з печаткою ТОВ ”НЕО-ЛАБ” з описом послуг, що буде надавати учасник ТОВ “НЕО-ЛАБ” зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації.)
Про дані факти Замовнику було варо знати, так як саме він має обов`язок уважно вивчати документи наведені Учасником.
Враховуючи вищевикладене, Замовник Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва неправомірно дискваліфікував Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ЛАБ», а тому, на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо нати відповідь на вимогу з зазначенням додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, АБО правомірно визнати ТОВ”НЕО-ЛАБ” переможцем закупівлі.
В разі незадоволення нашої вимоги ТОВ “НЕО-ЛАБ”І, відповідно до ст.18 Закону, буде змушене негайно звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України, та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2021 12:00
Тендерним комітетом прийнято рішення у звязку з тим що в тендерній документації нечітко визначені місця забору, не прописані умови організації місць забору біологічного матеріалу є необхідність доопрацювати розділ тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-011497-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
Дата подання: 24 червня 2021 18:31
Вимога
Згідно з Протоколом засідання комітету замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року Замовник незаконно дискваліфікував учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” .

Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон). У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю таких документів, як:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. (АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов’язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі, а тому ненадання такого документу на даному етапі тендерної процедури не є порушенням, невиконанням чи неналежним виконанням ТОВ “НЕО-ЛАБ” умов та вимог тендерної документації Замовника).
- Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов’язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі, а тому ненадання такого документу на даному етапі тендерної процедури не є порушенням, невиконанням чи неналежним виконанням ТОВ “НЕО-ЛАБ” умов та вимог тендерної документації Замовника).
- Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов’язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю , а не учасником закупівлі, а тому ненадання такого документу на даному етапі тендерної процедури не є порушенням, невиконанням чи неналежним виконанням ТОВ “НЕО-ЛАБ” умов та вимог тендерної документації Замовника).
- Відсутність гарантійного листа за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності) з описом послуг, що буде надавати Учасник зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації. ( АЛЕ учасником - ТОВ “НЕО-ЛАБ” було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №366 в файлі “Цінова пропозиція, листи та довідки” ( на ст. 22) , за підписом керівника з печаткою ТОВ ”НЕО-ЛАБ” з описом послуг, що буде надавати учасник ТОВ “НЕО-ЛАБ” зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації.)
При належному аналізі наданих ТОВ “НЕО-ЛАБ” документів Замовник зміг би дійти до висновку, що всі документи, передбачені тендерною документацією на даному етапі тендерної процедури - надані з боку ТОВ “НЕО-ЛАБ” в повному обсязі та відповідно до умов та вимог тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник Комунальне некомерційне підприємство “Центр первинної медико-санітарної допомоги №2” Дніпровського району м. Києва неправомірно дискваліфікував Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ”, а тому, на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та проаналізувавши інформацію, наведену у даній вимозі, вимагаємо надати відповідь на вимогу з зазначенням додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, АБО відмінити своє рішення згідно з протоколом засідання комітету замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року та визнати ТОВ”НЕО-ЛАБ” переможцем закупівлі.
В разі незадоволення нашої вимоги ТОВ “НЕО-ЛАБ”І, відповідно до ст.18 Закону, буде змушене негайно звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України, та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України), а також повідомити Київську міську раду, як засновника Комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги №2” Дніпровського району м. Києва щодо незаконних дій всього складу тендерного комітету в процесі визнання та підписання вище зазначеного протоколу, із подальшим залученням громадської уваги до таких дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги №2” по даному тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2021 12:00
Тендерним комітетом прийнято рішення у звязку з тим що в тендерній документації нечітко визначені місця забору, не прописані умови організації місць забору біологічного матеріалу є необхідність доопрацювати розділ тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-011497-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
Дата подання: 29 червня 2021 12:59
Вимога до результатів закупівлі
За висновком Вашої відповіді до наданої нами в порядку ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимоги було прийнято рішення про визнання незаконною дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі UA-2021-05-26-011497-b. Також наприкінці висновку даної відповіді Вами було зазначено про: “прийняття рішення тендерним комітетом у зв’язку з тим, що в тендерній документації нечітко визначені місця забору, не прописані умови організації місць забору біологічного матеріалу є необхідність доопрацювати розділ тендерної документації”.

Будь-які зміни та доповнення до тендерної документації, які плануються здійснюватись Вами, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі” можуть мати місце лише і тільки до закінчення етапу “прийом пропозицій”. При закінченні даного етапу законодавством не визначається можливість внесення будь-яких змін та доповнень до тендерної документації, адже учасники тендеру надають згоду на виконання умов тендерної документації, з якою ознайомлюються перед поданням своїх пропозицій та документів. Відтак можливість здійснення зазначених у висновку Вашої відповіді дій - є незаконною та неправомірною, та не може тягнути юридичних наслідків для учасників.

У разі прийняття рішення про відміну тендеру у зв’язку зі змінами до тендерної документації нами буде оскаржене це рішення за відсутністю у статті 32 закону України “Про публічні закупівлі” такої підстави.

До того ж є не зрозумілим яким чином приймалось вище зазначене рішення тендерного комітету, враховуючи відпустку голови тендерного комітету, директора КНП “ЦПМСД № 2” Дніпровського району м. Києва - Квартального О.А., про яку нас було повідомлено сьогодні, 29.06.2021 року, в його приймальній приблизно о 10 годині 30 хвилин, як і про те, що станом на той момент була відсутня інформація про тимчасово виконуючого обов’язки директора підприємства.

Повідомляємо, що на виконання додатку № 2 до Вашої тендерної документації ТОВ “НЕО-ЛАБ” було долучено до тендерної документації документ, в якому містяться місця забору біологічного матеріалу. Адже технічні умови даної закупівлі визначають порядок здійснення забору біологічного матеріалу або у власних маніпуляційних кабінетах учасника або в маніпуляційних кабінетах за адресами: м. Київ, пр-т П.Тичини, буд. 22; м. Київ, пр-т П.Тичини, буд. 12; м. Київ, пр-т Миру, буд. 19/18. Формулювання Вами такого порядку забору біологічного матеріалу на момент складання, затвердження та публікації повинно було відображати економічні та інші інтереси Вас, як Замовника по даній закупівлі і не зрозумілим є, які саме умови організації місць забору біологічного матеріалу повинні бути означені додатково в письмовому порядку задля того, щоб належним чином виконувати дану закупівлю.

Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо зазначити наступну інформацію:
1.Які саме умови організації місць забору біологічного матеріалу Ви хочете зазначити?
2.Чим мотивоване таке рішення?
3.Як в площині чинного законодавства України Вами планується виконати вище зазначені дії?
4.Як, у зв’язку з інформацією про відпустку голови тендерного комітету, приймалось рішення тендерним комітетом про необхідність внесення доповнень до положень тендерної документації щодо необхідності внесення умов організації місць забору біологічного матеріалу?
5.Чому неможливо було визначити вище зазначені умови, якщо на то є обґрунтована необхідність, до закінчення етапу подання пропозицій і чому така причина виявилась лише після перемоги ТОВ “НЕО-ЛАБ” в аукціоні та проблем з незаконним рішення про дискваліфікацію ТОВ “НЕО-ЛАБ”?

У разі прийняття Вами рішень щодо змін, доповнень положень тендерної документації, відміни даного тендеру та/або встановлення інших явно економічно невигідних умов для ТОВ “НЕО-ЛАБ” (яких не існувало або про які було невідомо на момент подання пропозицій) повідомляємо Вас, що будемо подавати відповідні позовні заяви в порядку та на умовах, визначених чинним адміністративно-процесуальним законодавством, скаргу до Київської міської державної адміністрації та її департаменту охорони здоров’я про такі дії, а також за допомогою медично-юридичної спільноти освітлити такі дії тендерного комітету та керівництва КНП “ЦПМСД № 2” Дніпровського району, в т.ч. до уваги інших контролюючі органи України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-05-26-011497-b.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель Звертаємося до Вас у з`вязку із наступним, Замовник ( Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі за текстом – “Закон”) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення №UA-2021-05-26-011497-b в електронній системі ProZorro. Відповідно до проведенного аукціону, що відбувся 22.06.2021 року, за результатами найнища цінова пропозиція належала ТОВ “НЕО-ЛАБ”( надалі за текстом - “Скаржник”). Згідно з Протоколом засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року Замовник неправомірно дискваліфікував Скаржника, так як тендерна документація ТОВ “НЕО-ЛАБ” повноцінно відповідає вимогам Замовника. Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю : - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. (АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі )Також зазначимо, що Скаржник заздалегідь надав таку інформацію у довідці №332, а тому дані причини є особливо безглузді. - Відсутність гарантійного листа за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності) з описом послуг, що буде надавати Учасник зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації. ( АЛЕ учасником ТОВ “НЕО-ЛАБ” було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №366 в файлі “Цінова пропозиція, листи та довідки” ( на ст. 22) , за підписом керівника з печаткою ТОВ ”НЕО-ЛАБ” з описом послуг, що буде надавати учасник ТОВ “НЕО-ЛАБ” зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації.) Враховуючи вищевикладене, Замовник Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва неправомірно дискваліфікував Скаржника так як пропозиція ТОВ «НЕО-ЛАБ» повністю відповідає вимогам тендерної документації і Замовник не мав права її відхиляти. Замовником було прийнято протиправне рішення про відміну процедури закупівлі, дане рішення оскаржувалося Скаржником, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийняла рішення №17154-р/пк-пз від 27.07.2021 про зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Замовник в свою чергу, після відновлення процедури закупівлі, 02.08.2021 неправомірно визнав переможцем закупівлі КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва". ТОВ “НЕО-ЛАБ” вважає, що прийняті Замовником рішення здійснено з порушенням його законних прав та інтересів в частині безпідставного відхилення його пропозиції, а також порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вищенаведеного, керуючись ст. 3,5 ,11, 18 ,31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти Скаргу до розгляду. 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення пр визнання КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" . 3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “НЕО-ЛАБ” 3. Зобов’язати Замовника провести повторну оцінку пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-05-26-011497-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
Дата подання: 05 серпня 2021 15:03
СКАРГА
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель Звертаємося до Вас у з`вязку із наступним, Замовник ( Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі за текстом – “Закон”) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення №UA-2021-05-26-011497-b в електронній системі ProZorro. Відповідно до проведенного аукціону, що відбувся 22.06.2021 року, за результатами найнища цінова пропозиція належала ТОВ “НЕО-ЛАБ”( надалі за текстом - “Скаржник”). Згідно з Протоколом засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року Замовник неправомірно дискваліфікував Скаржника, так як тендерна документація ТОВ “НЕО-ЛАБ” повноцінно відповідає вимогам Замовника. Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю : - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. (АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі )Також зазначимо, що Скаржник заздалегідь надав таку інформацію у довідці №332, а тому дані причини є особливо безглузді.-- - Відсутність гарантійного листа за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності) з описом послуг, що буде надавати Учасник зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації. ( АЛЕ учасником ТОВ “НЕО-ЛАБ” було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №366 в файлі “Цінова пропозиція, листи та довідки” ( на ст. 22) , за підписом керівника з печаткою ТОВ ”НЕО-ЛАБ” з описом послуг, що буде надавати учасник ТОВ “НЕО-ЛАБ” зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації.) Враховуючи вищевикладене, Замовник Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва неправомірно дискваліфікував Скаржника так як пропозиція ТОВ «НЕО-ЛАБ» повністю відповідає вимогам тендерної документації і Замовник не мав права її відхиляти. Замовником було прийнято протиправне рішення про відміну процедури закупівлі, що обмежило права Скаржника на оскарження протиправних рішень щодо нього. Дане рішення оскаржувалося Скаржником, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийняла рішення №17154-р/пк-пз від 27.07.2021 про зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Замовник в свою чергу, після відновлення процедури закупівлі, 02.08.2021 неправомірно визнав переможцем закупівлі КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва". ТОВ “НЕО-ЛАБ” вважає, що прийняті Замовником рішення здійснено з порушенням його законних прав та інтересів в частині безпідставного відхилення його пропозиції та визнання переможцем процедури закупівлі КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва", а також порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вищенаведеного, керуючись ст. 3,5 ,11, 18 ,31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти Скаргу до розгляду. 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" . 3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “НЕО-ЛАБ” 4. Зобов’язати Замовника провести повторну оцінку пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.08.2021 №18165.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2021 10:04

Документи Органу Оскарження

10 серпня 2021 10:04
рішення від 09.08.2021 №18165.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2021 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НЕО-ЛАБ" 234 000,00
UAH з ПДВ
179 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" 239 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 червня 2021 14:49
Електронний підпис
18 червня 2021 14:45
статут.pdf
18 червня 2021 14:45
сертифікат з додатком.pdf
18 червня 2021 14:45
свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2021 14:45
протокол.pdf
18 червня 2021 14:45
Опис Статуту 2019 (1).pdf
18 червня 2021 14:45
Наказ на Ясенову О.І..pdf
18 червня 2021 14:45
Ліцензія НЕО-ЛАБ.pdf
18 червня 2021 14:45
договір олві білдінг.pdf
18 червня 2021 14:45
довідка рахунок.pdf
18 червня 2021 14:45
витяг пдв.pdf
18 червня 2021 14:45
Витяг НЕО-ЛАБ 11.03.2021.pdf
18 червня 2021 14:45
банк довідка.pdf
18 червня 2021 14:45
ISO 90012015.pdf

Публічні документи

11 серпня 2021 17:13
Електронний підпис
11 серпня 2021 17:11
довідка лабораторія.PDF
11 серпня 2021 17:11
довідка МВС.PDF
17 червня 2021 10:54
Електронний підпис
17 червня 2021 10:49
Розпорядження.pdf
17 червня 2021 10:49
повірка (2).PDF
17 червня 2021 10:49
фінансова звітність.PDF
17 червня 2021 10:49
витяг.PDF
17 червня 2021 10:49
рішення податкової.PDF
17 червня 2021 10:49
повірка (1).PDF
17 червня 2021 10:49
Перелік лабораторія.pdf
17 червня 2021 10:49
реєстрація Е-хелс.PDF
17 червня 2021 10:49
Контроль якості.pdf
17 червня 2021 10:49
лист гарантія.PDF
17 червня 2021 10:49
тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2021 10:49
виписка.pdf
17 червня 2021 10:49
тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2021 10:49
довідка.PDF
17 червня 2021 10:49
режим роботи.PDF
17 червня 2021 10:49
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕО-ЛАБ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕО-ЛАБ"
#35017275
Відхилено 179 990,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 11:09
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
#02125763
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
#02125763
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 11:01
Scan_20210817_105828.pdf укладений
17 серпня 2021 11:00

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 05 липня 2021 12:23
Кінець періоду оскарження: 16 липня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 02 серпня 2021 10:56
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби
Документи:
05 липня 2021 12:23
Електронний підпис
05 липня 2021 12:20
ПРОТОКОЛ.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-05-26-011497-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НЕО-ЛАБ", Код ЄДРПОУ:35017275
Дата подання: 15 липня 2021 16:04
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Звертаємося до Вас у з`вязку із наступним, Замовник (Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі за текстом – “Закон”) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення №UA-2021-05-26-011497-b в електронній системі ProZorro. Відповідно до проведенного аукціону, що відбувся 22.06.2021 року, за результатами найнища цінова пропозиція належала ТОВ “НЕО-ЛАБ”( надалі за текстом - “Скаржник”). Згідно з Протоколом засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 24.06.2021 року Замовник незаконно дискваліфікував Скаржника. Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю : - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. (АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі ) - Відсутність довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.(АЛЕ тендерною документацією, а саме п.п 5.5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, даний документ визначений обов`язковим для подачі ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не учасником закупівлі )Також зазначимо, що Скаржник заздалегідь надав таку інформацію у довідці №332, а тому дані причини є особливо безглузді. - Відсутність гарантійного листа за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності) з описом послуг, що буде надавати Учасник зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації. ( АЛЕ учасником ТОВ “НЕО-ЛАБ” було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №366 в файлі “Цінова пропозиція, листи та довідки” ( на ст. 22) , за підписом керівника з печаткою ТОВ ”НЕО-ЛАБ” з описом послуг, що буде надавати учасник ТОВ “НЕО-ЛАБ” зокрема щодо гарантування надання якісних послуг в обсягах визначених тендерним завданням та Додатком №2 даної документації.) Враховуючи вищевикладене, Замовник Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва неправомірно дискваліфікував Скаржника так як пропозиція ТОВ «НЕО-ЛАБ» повністю відповідає вимогам тендерної документації і Замовник не мав права її відхиляти. Скаржник в свою чергу, з даного питання публікував Вимоги до Замовника, сподіваючись на усунення останнім неправомірного рішення. Замовником дані вимоги ігнорувалися, проте Скаржнику поступали дзвінки від Замовника з проханнями відступитися від власної позиції та не оскаржувати його рішень, після відмови Скаржника вчиняти такі дії Замовником було прийнято протокольне рішення від 05.07.2021 року про відміну торгів з причини: “відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг”, без подальшої аргументації та доказів відсутності такої потреби. З вищезазначених дій Замовника можна зробити логічний висновок, що відміна торгів є штучною та покликана для уникнення Замовником відповідальності. ТОВ “НЕО-ЛАБ” вважає, що прийняті Замовником рішення здійснено з порушенням його законних прав та інтересів в частині безпідставного відхилення його пропозиції, а також порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вищенаведеного, керуючись ст. 3,5 ,11, 18 ,31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти Скаргу до розгляду. 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну торгів. 3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “НЕО-ЛАБ” 3. Зобов’язати Замовника провести повторну оцінку пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2021 11:13
рішення від 19.07.2021 №16359.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 11:12
рішення від 27.07.2021№17154.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: відміні торгів відмінена
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2021 10:56

Документи подані скаржником

15 липня 2021 14:35
СКАРГА

Документи подані замовником

22 липня 2021 11:34
Scan_20210722_112221.pdf
22 липня 2021 11:34
ПОяснення на скаргу.docx
22 липня 2021 11:35
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи Органу Оскарження