Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Переяслав - Хмельницька ЦРЛ" під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137 (коригування)
Очікувана вартість
12 496 726,06 UAH
UA-2021-05-26-008255-b cb09a53b60914534b395144a90be1aa6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малікова Лідія Михайлівна

+380456751438 med--i@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Переяслав-Хмельницька центральна районна лікарня» Переяслав-Хмельницької районної ради, сільських рад Переяслав-Хмельницького району та Переяславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01994161
Місцезнаходження: 08403, Україна , Київська обл., Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137
Контактна особа: Малікова Лідія Михайлівна
+380456751438
med--i@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Експертний звіт (позитивний) №33878 від 09.04.2021 року ТОВ «Експертиза МВК» , відповідно до якого, вартість додаткових будівельних робіт відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору (Договір № 122 між КНП «Переяслав-Хмельницька ЦРЛ» та підрядником ТОВ "ВІАЛОК БІЛД»" на виконання робіт ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Реконструкція частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Переяслав - Хмельницька ЦРЛ" під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137. [за ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція] загальною вартістю 36 792 332,33 грн. (тридцять шість мільйонів сімсот дев’яносто дві тисячі триста тридцять дві гривні 33 коп.) з ПДВ.. Зважаючи на те, що роботи підлягають виконанню в межах того ж будівельного майданчика, який вже переданий згідно договору діючому підряднику, на території будівельного майданчика є завезені діючим підрядником будівельні матеріали, необхідні ресурси та обладнання виконувати ці роботи може лише підрядник, з яким укладено основний договір. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними. Також, заміна підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт; Натомість, залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати аналогічні роботи з будівництва вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених аналогічних робіт з будівництва об’єкта, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 06 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Заплановані кошти в сумі 12496726,06 грн з ПДВ, з них: 4899809,06 грн – кошти місцевого бюджету в межах загальної кошторисної вартості об’єкта ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Реконструкція частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Переяслав - Хмельницька ЦРЛ" під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137. [за ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція] (Договір № 122 від 30 вересня 2020 року загальною вартістю 36 792 332,33 грн. з ПДВ.) та 7596917 грн – додаткові кошти місцевого бюджету, згідно коригування ПКД, які будуть виділені з бюджету Бориспільської районної ради
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Переяслав - Хмельницька ЦРЛ" під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08403, Україна, Київська область, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 травня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 13:45
Проект договору.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІАЛОК БІЛД"
#36214797
Переможець 12 496 726,06
UAH з ПДВ
26 травня 2021 14:12

Документи

26 травня 2021 14:12
Електронний підпис
26 травня 2021 14:09
Протокол
26 травня 2021 14:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІАЛОК БІЛД"
#36214797
12 496 726,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 14:12
Електронний підпис
26 травня 2021 14:09
Протокол
26 травня 2021 14:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:44
ДУ2.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 12:09
ДУ1.pdf зміни до договору
16 червня 2021 12:06
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 13:51
Договір укладений
08 червня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною найменування установи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, СІЛЬСЬКИХ РАД, ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ТА ПЕРЕЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРЕЯСЛАВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» ПЕРЕЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, СТУДЕНИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, ТАШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, ДІВИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТА ЦИБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Сторони домовились внести зміни в Договір в частині реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1. ч.5. Ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник» та «Виконавець» дійшли згоди внести зміни до Договору № 110 від «08» червня 2021 р. та викласти його в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 12 494 182,23
UAH (в тому числі ПДВ 2 082 363,70 UAH)