Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу пожежної сигналізації
Очікувана вартість
106 818,18 UAH
UA-2021-05-26-007887-b f2e5cf423960494e81eccae33e74b618
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузьменко

+380950764853 poltbuhalt17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ГІМНАЗІЯ №17 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21063358
Вебсайт: https://www.plgymnasium17.com/
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, бульвар Богдана Хмельницького, 15
Контактна особа: Юлія Кузьменко
+380950764853
poltbuhalt17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 106 818,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 534,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, бульвар Б.Хмельницького 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться після надання Акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2021 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 13:29
Додаток 1 Пропозиція.docx
26 травня 2021 13:29
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 травня 2021 13:29
Додаток 4.docx
26 травня 2021 13:29
Додаток 2 Проєкт договору.docx
26 травня 2021 13:29
Додаток 3.docx
26 травня 2021 13:29
Додаток 5.Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж санітарно-технічних систем
Дата подання: 29 травня 2021 16:14
Дата відповіді: 31 травня 2021 12:19
Доброго дня! Навіщо для монтажу пожежної сигналізації вимагається "монтажник санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду"??? В технічному завданні монтаж санітарно-технічних систем і устаткування не передбачено. Прохання видалити данну вимогу!
Відповідь: Шановний учаснику. Вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, в т.ч. монтажника санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду, встановлена відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 р.
Виконавці робіт
Дата подання: 31 травня 2021 18:05
Дата відповіді: 31 травня 2021 21:37
У Оголошенні зазначена вимога: "б) Виконавці робіт: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 4-го розряду; - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Не нижче 4-го розряду - монтажник санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 4-го розряду" Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про кількість працівників та посади є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. просимо змінити вимогу та вказати: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога не є дискримінаційною так як ці вимоги повністю відповідають предмету закупівлі. Наявність такого кваліфікованого персоналу встановлена відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року та забезпечить якісне виконання робіт в закладі загальної середньої освіти.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-26-007887-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:39156686
Дата подання: 29 травня 2021 16:05
ISO
Доброго дня, Шановний Замовник!

Однією із вимог тендерної документації є:
"Скановану копію оригіналу сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на проектування, монтаж та технічне обслуговування (огляд) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень"

Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, ряд послуг, які надаються в Україні, підлягають обов’язковій сертифікації. У переліку таких послуг електромонтажні роботи відсутні. Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується підприємств-виробників товарної продукції. До відома Замовника, ДСТУ ISO 9001:2015 – «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП. Цей стандарт є переклад ISO 9001:2015 Quality management systems – Reguirements. Технічний комітет, відповідальний за цей стандарт, - ТК 93 «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів». Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується, як видно, підприємств-виробників товарної продукції. Також в ДСТУ ISO 9001:2015 пунктом 4.3 Визначення сфери застосування системи управління якістю визначено: Про відповідність цьому стандарту можна заявляти тільки в разі, якщо вимоги, визначені як не¬ застосовні, не впливають на здатність чи відповідальність організації стосовно забезпечення відповід¬ності своїх продукції та послуг і підвищення задоволеності замовника.

Таким чином, вимога Замовника, щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 є незаконною і має бути знята.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 12:30
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Наявність у підприємства сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Тому вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не є дискримінаційною, такою, що обмежує права.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-007887-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:39156686
Дата подання: 29 травня 2021 16:22
Огляд об’єкту
Доброго дня!

Однією із вимог тендерної документації є огляд об’екту

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 12:23
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Наявність у підприємства сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Тому вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не є дискримінаційною, такою, що обмежує права

Документи подані скаржником

29 травня 2021 16:05
Вимога по ISO.txt

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 106 815,00
UAH з ПДВ
106 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2021 15:44
Електронний підпис
04 червня 2021 15:42
8. Інші документи.pdf
04 червня 2021 15:42
15. Календарний графік.pdf
04 червня 2021 15:42
12. Фін.звіт 2020.pdf
04 червня 2021 15:42
11. Договір_АВК5.pdf
04 червня 2021 15:42
10. Довідки_банк.pdf
04 червня 2021 15:42
7. ISO_9001 2015.pdf
04 червня 2021 15:42
6. Довідка_мтб.pdf
04 червня 2021 15:42
4. Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2021 15:42
2. Уставні, дозвільні.pdf
04 червня 2021 15:42
1. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
Переможець 106 815,00
UAH з ПДВ
08 червня 2021 13:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
106 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:33
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 15:29
дод.1.20.jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.19..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.18..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.17..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.16..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.15..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.14..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.13..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.12..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.11..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.10..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.9..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.8..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.7..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.6..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.5..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.4..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.3..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.2..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дод.1.1..jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дог.4.jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дог.3.jpg укладений
24 червня 2021 15:27
дог.2.jpg укладений
24 червня 2021 15:26
дог.1.jpg укладений
24 червня 2021 15:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 липня 2021 15:15
106 815,00 UAH UA618201720344230004000141345
Гімназія №17
UA893314670000026000300532815
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 106 815,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 802,50 UAH)