Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (Огрганізаційні заходи щодо проведення перевірки технічного стану цистерни; Організаційні заходи щодо проведення перевірки технічного стану транспортного засобу; Підготовка документів та супровід процедури отримання Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; Підготовка документів та супровід процедури отримання ліцензії на перевезення небезпечних вантажів)
Очікувана вартість
44 800,00 UAH
UA-2021-05-26-007659-b 741f6a73d0c741e19cbe40b93b8b2113
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Кіндер

+380442783698 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 38620155
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13
Контактна особа: Микола Кіндер
+380442783698
s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Технічні та якісні характеристики послух визначені в документації до закуп
івлі. Розмір бюджетного призначення - згідно кошторису на 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена виходячи із орієнтовної вартості таких послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Огрганізаційні заходи щодо проведення перевірки технічного стану цистерни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11 (вул. Івана Кудрі, 11)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
2 послуга
Організаційні заходи щодо проведення перевірки технічного стану транспортного засобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11 (вул. Івана Кудрі, 11)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
2 послуга
Підготовка документів та супровід процедури отримання Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11 (вул. Івана Кудрі, 11)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Підготовка документів та супровід процедури отримання ліцензії на перевезення небезпечних вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11 (вул. Івана Кудрі, 11)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Тендерна документація

26 травня 2021 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАДАЛОВА ОЛЬГА ГРИГОРІВНА
#2752103620
Переможець 44 800,00
UAH
26 травня 2021 13:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 15:56
Доп угода 1 до дог 50Г.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 13:24
Договір 50Г (1).pdf укладений
26 травня 2021 13:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 липня 2021 10:31
15 000,00 UAH UA618201720343161001200085222
ГУ ДСНС України у м. Києві
UA053052990000026001026706023
БАДАЛОВА ОЛЬГА ГРИГОРІВНА ФОП
Оплачений
12 жовтня 2021 10:59
15 000,00 UAH UA618201720343161001200085222
ГУ ДСНС України у м. Києві
UA053052990000026001026706023
БАДАЛОВА ОЛЬГА ГРИГОРІВНА ФОП
Оплачений
17 листопада 2021 11:52
14 800,00 UAH UA618201720343161001200085222
ГУ ДСНС України у м. Києві
UA053052990000026001026706023
БАДАЛОВА ОЛЬГА ГРИГОРІВНА ФОП
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в пункт 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 5.1. Строк надання Послуг: до 20.11.2021 року включно.
Номер договору про закупівлю: 50Г/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 800,00
UAH