Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Звітність"
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2021-05-26-004651-b af9c22cba12b44cdafb31ea2dd2cea25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Марина Вікторівна

kuzenko035@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01995154
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Контактна особа: Куценко Марина Вікторівна
kuzenko035@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Звітність"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Звітність"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставку Програми та постачання пакетів оновлення (компонентів) здійснюється Замовником, шляхом перерахування суми на поточний рахунок Постачальника на підставі Рахунку і Актом приймання передачі протягом 7-ми банківських днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 травня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ІВЛЄВА ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА
#2294016066
Переможець 1 900,00
UAH
26 травня 2021 11:19

Документи

26 травня 2021 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 11:20