Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Котел водогрійний КСВ-3,15 "ВК-32" або еквівалент
Очікувана вартість
996 000,00 UAH
UA-2021-05-26-003587-a ● f0925c4ad330499998241a4640736a28
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство теплозабезпечення |
Код ЄДРПОУ: | 31871157 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Житомирська область, місто Коростень, вул.Кірова,8а |
Контактна особа: |
Козаченко Оксана Борисівна +380414242378 korostenteplo1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 996 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Місцезнаходження Замовника: 11500, м.Коростень, вул.Шевченка,8а; Категорія: Юридичні особи та /або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Котел водогрійний КСВ-3,15 "ВК-32" або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, вул.Шевченка,8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 60 робочих днів з дати отримання Товару Покупцем | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 17:37 |
Проєкт договору.docx | |
26 травня 2021 17:37 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Габаритні розміри
Дата подання: 28 травня 2021 10:00
Дата відповіді: 31 травня 2021 14:41
Добрий день. Чи буде розглядатися як еквівалентне обладнання, з габаритными розмірами, відмінними від зазначених у тендерній документації на +- 5...10%?
Відповідь: Так, буде, але не більше 10%, оскільки є габаритні обмеження по ширині котла
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-26-003587-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 31 травня 2021 14:55
Вимога
Шановна уповноважена особа проаналізувавши тендерну документацію технічну частину ми як потенційний учасник дійшли до висновку, що Вами, напевно помилково, зменшена вимога щодо довжини котла КСВ-3,15 «ВК-32», а саме в мережі інтернет в системі PROZORRO наявна інструкція з експлуатації на котел КСВа-3,15 «ВК-32» у якій зазначено габаритні розміри(довжина), які більші як мінімум на 0,5 метри від зазначених Вами. У іншого виробника даних котлів габаритні розміри ще більші(без пальника), а а також зазначається більша висота та ширина. Дані невідповідності вказують на можливість корупційної складової з боку уповноваженої особи, яка навмисно зменшує розміри до габаритів КСВа-2,0 «ВК-32» потужністю всього 2МВт. Вимагаємо зазначити габаритні розміри з позначкою «не більше», щоб орієнтуватись на вимоги зазначені в системі PROZORRO.
Нагадуємо Вам (можливо ви не фахівець з технічних питань), що габаритними розмірами є(по довжині) відстань від усіх виступаючих елементів передньої фронтальної частини котла до фланця димоходу, а не габаритні розміри лише теплообмінника котла.
Дякуємо за розуміння та вважаємо, що дана помилка є технічною пов’язаною з оформленням документації.
Також у зв’язку з Вашою вимогою щодо надання сторінок Технічних умов з повною відповідністю технічному завданню є дискримінаційною, так як Ви вимагаєте обладнання по габаритних розмірах та об’єму води інше, яке не співпадає з інструкцією по експлуатації виробників даного обладнання(порушення статті 5 та статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вами зазначений вираз «еквівалент», тобто обладнання яке є за своїми технічними характеристиками не гірше ніж запропоноване. Тобто габаритні розміри до мм, обєм води до л, мінімальний робочий тиск не можуть бути ВИКЛЮЧНИМИ. Навпаки якщо котел працює з мінімальним тиском менше 0,3МПа (жаротрубні котли) це надасть змогу більш стабільно працювати в умовах несанкціонованого прориву теплових мереж. Найбільш важливим є критерій згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.5: - максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто ККД котла, які характеризуються не застарілою накаткою труб, яка зношується під час експлуатації та чищення котла(0,2мм за 1 рік), а більш ефективні змінні турбулятори.
Просимо внести відповідні зміни та вказати діаметр приєднувального патрубку газового пальника, а також зазначити вимогу щодо надання гігієнічного висновку та підтвердження в сертифікаті відповідності НПАОП 0.00-1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам (можливо ви не фахівець з технічних питань), що габаритними розмірами є(по довжині) відстань від усіх виступаючих елементів передньої фронтальної частини котла до фланця димоходу, а не габаритні розміри лише теплообмінника котла.
Дякуємо за розуміння та вважаємо, що дана помилка є технічною пов’язаною з оформленням документації.
Також у зв’язку з Вашою вимогою щодо надання сторінок Технічних умов з повною відповідністю технічному завданню є дискримінаційною, так як Ви вимагаєте обладнання по габаритних розмірах та об’єму води інше, яке не співпадає з інструкцією по експлуатації виробників даного обладнання(порушення статті 5 та статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вами зазначений вираз «еквівалент», тобто обладнання яке є за своїми технічними характеристиками не гірше ніж запропоноване. Тобто габаритні розміри до мм, обєм води до л, мінімальний робочий тиск не можуть бути ВИКЛЮЧНИМИ. Навпаки якщо котел працює з мінімальним тиском менше 0,3МПа (жаротрубні котли) це надасть змогу більш стабільно працювати в умовах несанкціонованого прориву теплових мереж. Найбільш важливим є критерій згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.5: - максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто ККД котла, які характеризуються не застарілою накаткою труб, яка зношується під час експлуатації та чищення котла(0,2мм за 1 рік), а більш ефективні змінні турбулятори.
Просимо внести відповідні зміни та вказати діаметр приєднувального патрубку газового пальника, а також зазначити вимогу щодо надання гігієнічного висновку та підтвердження в сертифікаті відповідності НПАОП 0.00-1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2021 09:42
Доброго дня!
Стосовно вказаних габаритних розмірів, повідомляємо, що, котли планується встановити на діючу котельню де вже виконана обв’язна по газопроводу, трубопроводам гарячої води та наявний газохід, тому габаритні розміри можуть бути не більше 10%. Довжина котла вказана без пальника, так як пальник наявний ГГС-БМ-3,5 Україна і діаметр повинен відповідати його розмірам.
Стосовно тиску 0,6 МПа: теплотехнічна схема котельні виконана насос-котел-споживач. Робочий тиск теплоносія на котельні 0,55 МПа, тому і вимога 0,6 МПа
Стосовно вказаних габаритних розмірів, повідомляємо, що, котли планується встановити на діючу котельню де вже виконана обв’язна по газопроводу, трубопроводам гарячої води та наявний газохід, тому габаритні розміри можуть бути не більше 10%. Довжина котла вказана без пальника, так як пальник наявний ГГС-БМ-3,5 Україна і діаметр повинен відповідати його розмірам.
Стосовно тиску 0,6 МПа: теплотехнічна схема котельні виконана насос-котел-споживач. Робочий тиск теплоносія на котельні 0,55 МПа, тому і вимога 0,6 МПа
Номер вимоги: UA-2021-05-26-003587-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 17 червня 2021 17:36
Вимога
Безпідставна дискваліфікація
Скасована
Дата: 17 червня 2021 17:37
Причина: невірне оформлення
Номер вимоги: UA-2021-05-26-003587-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 17 червня 2021 17:38
Вимога
Оскарження дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2021 21:42
На Вашу скаргу щодо спрощеної закупівлі Код ДК 021:2015 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел водогрійний КСВ-3,15 «ВК-32» або еквівалент) Комунальне підприємство теплозабезпечення надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо пункту 1 протоколу від 15.06.2021р.
Керівництво по експлуатації - документ або інтерактивний електронний додаток, що містять відомості про конструкцію, принцип дії, характеристики (властивості) виробу, його складові частини і вказівки, необхідні для правильної та безпечної експлуатації виробу (використання за призначенням, технічного обслуговування, поточного ремонту, зберігання і транспортування) і оцінок його технічного стану при визначенні необхідності відправки виробу в ремонт, а також відомості по утилізації виробу або його складових частин. Керівництво по експлуатації як правило розробляється і входить в комплект поставки на всі технічно складні вироби.
В складі вашої пропозиції було надано керівництво з експлуатації яке не містить достатніх та коректних відомостей про конструкцію, принцип дії виробу, що в подальшому може призвести до неправильної та небезпечної експлуатації котла.
Щодо пункту 2 протоколу від 15.06.2021р.
Обов'язковому підтвердженню відповідності, в тому числі декларуванню підлягає продукція, по якій визначені обов'язкові вимоги безпеки. Процедура добровільної сертифікації проводиться з ініціативи заявника, однак наявність добровільного сертифіката якості служить вагомим аргументом для споживача. Саме з цієї причини підприємствами проводиться добровільна оцінка якості продукції, що реалізовується. На практиці, покупцеві важливо наявність документа, що підтверджує якість. Зовсім не важливо, чи є він добровільним або обов'язковим. Адже будь-який із зазначених документів підтверджує безпеку пропонованих товарів, а це є головним показником для покупця.
Як повідомив на своєму офіційному сайті ОРГАН ІЗ СЕРТІФІКАЦІЇ ТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «НВП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», сертифікат відповідності якого надано Вами у складі тендерної документації, за результатами технічного нагляду орган сертифікації продукції може призупинити або скасувати дію ліцензійної угоди чи сертифіката відповідності у випадках:
- Зміни конструкції (складу), комплектності або технології виготовлення продукції без попереднього узгодження з органом сертифікації продукції;
В разі істотних змін конструкції або характеристик продукції або змін вимог стандартів, на відповідність яким сертифікована продукція, або змін у формі власності, структурі або адміністрації постачальника, а також в разі надходження інформації, що вказує на те, що продукція більше не відповідає вимогам , підтвердженим при сертифікації, ОС повинен призначити комісії для повторної оцінки заявника.
Відтак зміни, внесені Вами 1 червня 2021 року та введені в дію з 02.06.2021 року, які стосуються конструкції котла (предмета закупівлі) не мають підтвердження щодо попереднього узгодження та технічного нагляду ОРГАНУ ІЗ СЕРТІФІКАЦІЇ ТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «НВП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», оскільки не внесені до Сертифікату, а тому предмет закупівлі (котел) не має повного підтвердження відповідності якості, як того вимагають умови, визначені в оголошенні на закупівлю.
Щодо пунктів 3 та 4 Протоколу від 15.06.2021р.
Якщо на підтвердження умов документації вимагається надання документів в довільній формі, то під таким документом слід розуміти форму документа, яка не містить у складі документації затвердженої форми, однак, в якій міститься інформація, що вимагається в оголошенні.
Нами вимагалися довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт по виготовленню котлів та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по виготовленню котлів. У ваших довідках не вказано достатнього переліку обладнання та працівників необхідних для виконання робіт по виготовленню котлів.
Щодо пункту 1 протоколу від 15.06.2021р.
Керівництво по експлуатації - документ або інтерактивний електронний додаток, що містять відомості про конструкцію, принцип дії, характеристики (властивості) виробу, його складові частини і вказівки, необхідні для правильної та безпечної експлуатації виробу (використання за призначенням, технічного обслуговування, поточного ремонту, зберігання і транспортування) і оцінок його технічного стану при визначенні необхідності відправки виробу в ремонт, а також відомості по утилізації виробу або його складових частин. Керівництво по експлуатації як правило розробляється і входить в комплект поставки на всі технічно складні вироби.
В складі вашої пропозиції було надано керівництво з експлуатації яке не містить достатніх та коректних відомостей про конструкцію, принцип дії виробу, що в подальшому може призвести до неправильної та небезпечної експлуатації котла.
Щодо пункту 2 протоколу від 15.06.2021р.
Обов'язковому підтвердженню відповідності, в тому числі декларуванню підлягає продукція, по якій визначені обов'язкові вимоги безпеки. Процедура добровільної сертифікації проводиться з ініціативи заявника, однак наявність добровільного сертифіката якості служить вагомим аргументом для споживача. Саме з цієї причини підприємствами проводиться добровільна оцінка якості продукції, що реалізовується. На практиці, покупцеві важливо наявність документа, що підтверджує якість. Зовсім не важливо, чи є він добровільним або обов'язковим. Адже будь-який із зазначених документів підтверджує безпеку пропонованих товарів, а це є головним показником для покупця.
Як повідомив на своєму офіційному сайті ОРГАН ІЗ СЕРТІФІКАЦІЇ ТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «НВП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», сертифікат відповідності якого надано Вами у складі тендерної документації, за результатами технічного нагляду орган сертифікації продукції може призупинити або скасувати дію ліцензійної угоди чи сертифіката відповідності у випадках:
- Зміни конструкції (складу), комплектності або технології виготовлення продукції без попереднього узгодження з органом сертифікації продукції;
В разі істотних змін конструкції або характеристик продукції або змін вимог стандартів, на відповідність яким сертифікована продукція, або змін у формі власності, структурі або адміністрації постачальника, а також в разі надходження інформації, що вказує на те, що продукція більше не відповідає вимогам , підтвердженим при сертифікації, ОС повинен призначити комісії для повторної оцінки заявника.
Відтак зміни, внесені Вами 1 червня 2021 року та введені в дію з 02.06.2021 року, які стосуються конструкції котла (предмета закупівлі) не мають підтвердження щодо попереднього узгодження та технічного нагляду ОРГАНУ ІЗ СЕРТІФІКАЦІЇ ТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «НВП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», оскільки не внесені до Сертифікату, а тому предмет закупівлі (котел) не має повного підтвердження відповідності якості, як того вимагають умови, визначені в оголошенні на закупівлю.
Щодо пунктів 3 та 4 Протоколу від 15.06.2021р.
Якщо на підтвердження умов документації вимагається надання документів в довільній формі, то під таким документом слід розуміти форму документа, яка не містить у складі документації затвердженої форми, однак, в якій міститься інформація, що вимагається в оголошенні.
Нами вимагалися довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт по виготовленню котлів та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по виготовленню котлів. У ваших довідках не вказано достатнього переліку обладнання та працівників необхідних для виконання робіт по виготовленню котлів.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-003587-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 24 червня 2021 17:43
Вимога
Порушення Закону України «Про Публічні Закупівлі»
Скасована
Дата: 25 червня 2021 17:59
Причина: Помилково
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Мегават-М" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
879 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євротерм Технолоджі |
947 000,00
UAH з ПДВ
|
907 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОБІОКОМПЛЕКТ" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" #40225142 |
Відхилено |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 19:55
|
ТОВ "НВП "Мегават-М" #31924358 |
Переможець |
879 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 22:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 20:38
|
Мегават котли.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:37
|