Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття, за ДК 021:2015 90510000-5 – “Утилізація сміття та поводження зі сміттям”
Очікувана вартість
277 137,00 UAH
UA-2021-05-26-001023-b 462bf4c394044acba12622371750e3ed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Золотько

+380569386224 peschanskiyss@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Піщанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04338836
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 51283, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, село Піщанка, вул. Центральна, будинок 4
Контактна особа: Віталій Золотько
+380569386224
peschanskiyss@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Після обстеження території Піщанської сільської ради було виявлено безхазяйні відходи та сміття та в зв’язку з проведенням відкритих торгів по закупівлі аналогічних послуг (процедура відкриті торги №UA-2021-03-22-008709-c) на суму 958 293,00 гривень, керуючись п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами проведення переговорів з представником учасника ТОВ «Комсіті» (код ЄДРПОУ 40131916)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 09:14
Оскарження наміру укласти договір: 06 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття, за ДК 021:2015 90510000-5 – “Утилізація сміття та поводження зі сміттям”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 травня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 09:12
21_05_26 Протокол 40.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-29-000002 ● bfd402fb36e14aa483f73be77ca125b8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2021 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

387 № 27.07.2021

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-05-26-001023-b 26.05.2021 Піщанська сільська рада (ЄДРПОУ 04338836) Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-03 09:01:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги зі збирання та вивезення безхазяйних відходів та сміття, за ДК 021:2015 90510000-5 – “Утилізація сміття та поводження зі сміттям”, код ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-001023-b), яку проведено Піщанською сільською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку підстав визначених частиною другою статті 40 Закону.
Водночас, відповідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі установлено, що в оголошенні про проведення переговорної процедури закупівлі та повідомленні про намір укласти договір Замовником визначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Проте, при обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-06 14:47:23

Відповідь на запит

1. Комісією було виявлено безхазяйні відходи у кількості 1743 м. куб., про що складено акти №10, 11, 12, які затверджено рішенням виконавчого комітету Піщанської сільської ради від 26.05.2021 року №105 «Про затвердження актів про виявлення та поводження з безхазяйними відходами на території Піщанської сільської ради». Вартість видалення 1 м. куб. відходів по первинному договору складає 159,00 грн., таким чином було визначено очікувану вартість у розмірі 277 137, 00 грн., розмір бюджетного призначення складає 277 137,00 гривень.
(Обґрунтування розміщено на офіційному сайті Піщанської сільської ради: https://pishchanska.otg.dp.gov.ua/storage/app/sites/51/uploaded-files/%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96.docx або коротке посилання: https://u.to/9BSEGw)
2. Відповідно до роз’яснень наданих уповноваженим органом (відповідь на запит 1224/2020, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=37481daf-7b78-4d99-b6de-1d7191b15584&isSpecial=true):
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Разом з тим відповідно до частини четвертої статті 40 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Нормативний документ – це документ, що встановлює правила, загальні принципи чи характеристики різного виду діяльності або її результатів.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Таким чином Закон України «Про публічні закупівлі» є нормативним документом.
В обґрунтуванні про проведення переговорної процедури зазначено:
«Після обстеження території Піщанської сільської ради було виявлено безхазяйні відходи та сміття та в зв’язку з проведенням відкритих торгів по закупівлі аналогічних послуг (процедура відкриті торги №UA-2021-03-22-008709-c) на суму 958 293,00 гривень, керуючись п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами проведення переговорів з представником учасника ТОВ «Комсіті» (код ЄДРПОУ 40131916)».
Таким чином, спираючись на вищезазначене, в обґрунтуванні є посилання на нормативний документ – Закону України «Про публічні закупівлі», також є посилання на процедуру відкритих торгів, яка підтверджує наявність умов для проведення переговорної процедури, а саме: наявність укладеного договору на надання аналогічних послуг, укладеного не пізніше 3-х років за результатами проведеного тендера та що вартість договору не перевищує 50% ціни основного договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМСІТІ"
#40131916
Переможець 277 137,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 09:14

Документи

26 травня 2021 09:14
Електронний підпис
26 травня 2021 09:13
21_05_26 Протокол 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 09:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМСІТІ"
#40131916
277 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 09:14
Електронний підпис
26 травня 2021 09:13
21_05_26 Протокол 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 10:29
21_06_07 Договір переговорна.pdf укладений
07 червня 2021 10:29