Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
15 912,60 UAH
UA-2021-05-26-000754-b 7e10beec77eb4458b35e50a59e60229a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Вебсайт: https://hospital2dnepr.itmed.org
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ФЛЕНОКС (Enoxaparin) Розчин для ін`єкцій 4000 анти-Ха МО/0,4мл у шприці № 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
ФЛЕНОКС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021  —  26 червня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки надходження доходів на відповідний період розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3-х банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 травня 2021 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 15 912,00
UAH
26 травня 2021 09:02

Документи

26 травня 2021 09:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 12:23
2.2. ДОДАТКОВА УГОДА_ТОВ СТМ-Фарм.docx.pdf зміни до договору
09 червня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 09:05
ДОГОВОР ФП 26 05 К.pdf укладений
26 травня 2021 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю сторін Сторони дійшли згоди викласти п. п. 5.1. п. 5 «Поставка товарів» у такій редакції: «п. п. 5.1. Строк поставки товарів – з моменту підписання договору по 18.06.2021 року. Постачання товару проводиться Постачальником протягом трьох діб з моменту направлення заявки (телефоном, факсом або листом) на його отримання». Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: ФП-26/05-К
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 912,00
UAH