Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку в закладі загальної середньої освіти № 111 на вулиці Здолбунівська, 7 Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-05-25-015305-b 4d233d9fcb634141a25daf7ee3ffa4ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт харчоблоку в закладі загальної середньої освіти № 111 на вулиці Здолбунівська, 7 Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку в закладі загальної середньої освіти № 111 на вулиці Здолбунівська, 7 Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, Київська область, Київ, Здолбунівська, 7-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядник. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік). Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 60 календарних днів Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2021 23:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 23:28
Проект договору (кап рем харчоблоку 111).docx
25 травня 2021 23:20
ОГОЛОШЕННЯ (кап рем харчоблоку 111).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 982 961,48
UAH з ПДВ
982 961,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2021 11:36
Електронний підпис
02 червня 2021 11:34
4.33 Пропозиція.pdf
02 червня 2021 11:34
4.14.1 Штатний розпис.pdf
02 червня 2021 11:34
4.9 Витяг ПДВ.pdf
02 червня 2021 11:34
4.6.1 відгук №172_19-389.pdf
02 червня 2021 11:34
4.7.1 Декларація.pdf
02 червня 2021 11:34
4.25 Довідка МВС.pdf
02 червня 2021 11:34
4.6.1 відгук №172_18-213.pdf
02 червня 2021 11:34
4.23 Паспорт директора.pdf
02 червня 2021 11:34
4.20 Довідка.pdf
02 червня 2021 11:34
4.22 Статут ТОВ ІНТЕГРАЛ.pdf
02 червня 2021 11:34
4.22.2 Наказ на директора.pdf
02 червня 2021 11:34
4.8 Витяг з ЄДР.pdf
02 червня 2021 11:34
4.24 Довідка ДФС.pdf
02 червня 2021 11:34
4.32 Лист-згода.pdf
02 червня 2021 11:34
4.7 Ліцензія + додаток.pdf
02 червня 2021 11:34
4.11 Довідка.pdf
02 червня 2021 11:34
4.28 Сертифікат ISO9001_2015.pdf
02 червня 2021 11:34
4.28.1 80108_сфера 06.04.2020.pdf
02 червня 2021 11:34
4.7.1 Дозвіл держпраця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 982 961,48
UAH з ПДВ
08 червня 2021 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2021 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
982 961,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:29
ДУ № 1 до дог. № 592.pdf зміни до договору
01 липня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 09:12
Договір № 592.pdf укладений
11 червня 2021 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно п.3.4. Договору № 592 від 11.06.2021 пункт 3.1. викласти в наступній редакції: 3.1. "Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом від 25.06.2021 року № 0404-21/ПРОЕКСП та згідно з Договірною ціною становить: 979 024,94 грн.(дев"ятсот сімдесят дев"ять тисяч двадцять чотири грн.94 коп.) у т.ч. ПДВ 163 170,82 грн. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни(Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 592
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 979 024,94
UAH (в тому числі ПДВ 163 170,82 UAH)