Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прохідницький комбайн 1ГПКС після капітального ремонту
Очікувана вартість
11 190 000,00 UAH
UA-2021-05-25-015002-b 4aacf8c9ea504f57a0b208a3bd3e6f37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обгрунтування:
Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме:
- процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-30-002810-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-30-002810-b Дата формування звіту: 02 лютого 2021);
- процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-03-006585-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-03-006585-c Дата формування звіту: 09 березня 2021);

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 20:17
Оскарження наміру укласти договір: 05 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43120000-0: Врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Прохідницький комбайн 1ГПКС після капітального ремонту в комплектації згідно технічного завдання ВП «Шахта «Межирічанська» ДП «Львіввугілля»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вул. Львівська, 68, ВП «Шахта «Межирічанська»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 43120000-0 — Врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Прохідницький комбайн 1ГПКС після капітального ремонту в комплектації згідно технічного завдання ВП «Шахта «Межирічанська» ДП «Львіввугілля». Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту отримання Товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2021 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-08-000060 ● 6623142278b24c08b5df267098509896
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2022 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2022 № 334

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2022 № 334.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-25-015002-b, 25.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-11 15:15:09

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-25-015002-b, яка проводилась ДП «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

4. Вказати, чи виконано учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.

Окрім того, відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

5. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-16 18:17:44

Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-05-25-015002-b

Відповідь 1: На запит до закупівлі UA-2021-05-25-015002-b повідомляю наступне: Визначення очікуваної вартості кожного предмета закупівлі проводиться у відповідності з наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.20 № 275. У даному випадку було надіслані запити щодо орієнтовної вартості комбайна прохідницького 1ГПКС після капітального ремонту разом із технічним завданням ВП «Шахта «Межирічанська» ДП «Львіввугілля» усім Учасникам процедур закупівель аналогічних товарів інших Замовників, а також іншим підприємствам, які потенційно могли би стати постачальниками вказаного товару. В результаті було отримано наступні пропозиції: ТОВ «Аір-пром» - 15 500 тис.грн.; ТОВ «Афімекс» - 11 250 тис.грн.; ПП БК «Будрем плюс» - 18 000 тис.грн.; ТОВ «Пром Тех Ресурс» - 12 500 тис.грн.
22.12.20 листом № 14/4-1902 очікувану вартість вищевказаного предмета закупівлі – 11 250 тис.грн. – нами було повідомлено технічній дирекції ДП «Львіввугілля». Вартість закупівлі UA-2021-05-25-015002-b було визначено шляхом проведення переговорів.
Техічне завдання до предмету закупівлі надано головним інженером ВП «шахти Межирічанська» ДП «Львіввугілля» та оприлюднено у Додатках 4 Тендерних документацій процедур UA-2020-12-30-002810-b, UA-2021-02-03-006585-c.
Відповідь 2: Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.
Відповідь 3: 26.06.2021р. набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» № 1530-IX від 03.06.2021р., яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Проте повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 25.05.2021р. (Протокол № 236 від 25.05.2021р.) в якому містяться посилання, що підтверджують наявність підстав умов застосування переговорної процедури закупівлі у редакції Закону, що діяла до 26.06.2021р., зокрема:
Обгрунтування: Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: - процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-30-002810-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-30-002810-b Дата формування звіту: 02 лютого 2021); - процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-03-006585-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-03-006585-c Дата формування звіту: 09 березня 2021);
Відповідь 4: Згідно Статті 13 Закону від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Процедури закупівлі
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, з дотриманням вимог Закону замовником як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, застосовано переговорну процедуру закупівлі. Під час проведення переговорів відповідно до частини третьої статті 40 Закону від учасника вимагалося надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. Учасником виконано дану вимогу Закону, а також надані документи про право підписання договору про закупівлю та дозвільні документи виконавця послуги яка є предметом закупівлі.
Відповідь 5: На виконання Запиту про надання пояснення Замовник долучає до пояснення всі запитувані документи у вигляд скан-копій з оригіналів документів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Афімекс
#40511305
Переможець 11 190 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 20:17

Документи

25 травня 2021 20:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 20:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Афімекс
#40511305
11 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2021 20:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 14:40
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 18:21
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування витрит по ДП Львіввугілля.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 18:20
ДУ №1 до договору №207 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 18:20
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 18:02
Договір № 207 від 10.06.2021 року.pdf укладений
10 червня 2021 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX по причині затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детальна інформація щодо доцільності укладання договору про закупівлю знаходиться у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення терміну дії договору