Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва)
Очікувана вартість
32 039 000,00 UAH
UA-2021-05-25-014922-b d7e010815a814c3da695958c22b51243
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442796637 lenadon049@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442796637
lenadon049@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Для продовження виконання запланованих заходів Міської цільової програми «Управління об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва на 2019-2021 роки» (затверджено рішенням Київської міської ради від 20.12.2018 № 547/6598), з метою подальшого впровадження європейських стандартів у сфері обліку об’єктів нерухомого майна м. Києва, керуючись абз.5, п.2, ст. 40, розділ VII Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114, виходячи з досвіду співпраці з ПП «ЛІТ» в попередні роки, враховуючи погодження та експертні висновки від:
- головного розпорядника коштів - Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – від 14.04.2021 № 062/14-4267 ,
- Департаменту інформаційних технологій м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)- від 11.05.2021 № 075-1801/11355/2021,
- Інституту програмних систем НАН України – від 11.05.2021 № 239/1-36,
- Міністерства цифрової трансформації України щодо закупівлі послуг з продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва – від 21.05.2021 № 1/06-2-5541, КП КМР «КМ БТІ», як співвиконавець зазначеної програми та одержувач бюджетних коштів для її реалізації
проводить переговорну дану процедуру, оскільки послуги, що закуповуються можуть бути виконані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме Приватним підприємством «Лабораторія інформаційних технологій» (ПП «ЛІТ») та існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. При наданні Послуг існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності на наступні об’єкти: - Програмний продукт «Комплекс програмних модулів для створення та управління електронними базами даних та електронними архівами електронних інформаційних ресурсів та документів за технологією «ДІДЖИТАЛ ДОКС ТЕХНОЛОДЖІ» (DDT) (Свідоцтво про реєстрацію авторського права №102327 від 4 лютого 2021р.); - Пристрій для зшивання документів (Патент на корисну модель №146181 від 20 січня 2021р.), що підтверджено експертним восновком.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 20:14
Оскарження наміру укласти договір: 05 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Трьохсвятительська,4в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2021  —  10 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 5.1. Розрахунки за даним Договором проводяться за фактично надані Послуги, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником відповідної грошової суми на поточний рахунок Виконавця після підписання обома Сторонами Акту передавання-приймання наданих послуг (Акт виконаних робіт), впродовж 10 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином. 5.2. Передоплата за цим Договором не передбачається. 5.3. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. 5.4. За фактично надані послуги Замовник може сплачувати Виконавцю проміжні платежі на підставі рахунків та затверджених Актів передавання-приймання послуг (Акт виконаних робіт). 5.5. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти передавання-приймання послуг (Акт виконаних робіт), які складаються Виконавцем та подається для узгодження і підписання Замовнику. Для здійснення оплати Акту передавання-приймання послуг (Акт виконаних робіт) та рахунки повинні бути належним чином оформлені (наявність печатки, підписів Сторін тощо). 5.6. Документом, що підтверджує зобов'язання Замовника сплатити Виконавцю кошти за фактично надані Послуги є Акт передавання-приймання послуг (Акт виконаних робіт). 5.7. У разі якщо Виконавець не надав Послуги у строки, встановлені цим Договором, він зобов’язаний повернути Замовнику повну суму здійсненої попередньої оплати з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні подвійної облікової ставки НБУ. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
Переможець 32 039 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 20:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 20:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
32 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 17:01
Доп.угода-4-23.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 17:00
Доп.угода-4-23.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 17:00
04. Догов_р 2021-2. Додаток 4. Кошторис.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:56
Доп.угода-3-23.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 18:23
Доп. угода-2-19.11.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 18:20
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 18:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 червня 2021 18:40
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 18:36
Договір 17.pdf укладений
07 червня 2021 18:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 17:08
4 140 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
10 вересня 2021 11:32
5 704 650,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
10 вересня 2021 11:32
4 709 241,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
05 жовтня 2021 12:31
5 005 500,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
18 жовтня 2021 12:35
5 865 600,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
16 грудня 2021 10:52
126 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA943052990000026001045000852
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
16 грудня 2021 10:52
165 500,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA943052990000026001045000852
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
16 грудня 2021 10:52
193 500,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA943052990000026001045000852
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
16 грудня 2021 13:30
3 305 007,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA943052990000026001045000852
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
16 грудня 2021 13:30
2 410 002,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA943052990000026001045000852
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились змінити назву документу, на підставі якого здійснюються розрахунки між Сторонами з «Акт передавання-приймання послуг» на «Акт виконаних робіт» у всіх випадках згадування назви цього документу в тексті Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до пп. 2.2, 4.7, 7.2.2, 13.1 Договору від 07.06.2021 № 17 Сторони погодились : 1. Зменшити Вартість Договору на 414 000,00 грн. (чотириста чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. Викласти п. 4.2. Розділу 4 («ЦІНА ДОГОВОРУ») в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить: 31 625 000,00 грн. (тридцять один мільйон шістсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 5 211 000,00 грн. (п'ять мільйонів двісті одинадцять тисяч гривень 00 коп.)». Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Виконавця», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Виконавця», що містяться в Розділі 15 Договору (МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни: 1.1. До строк: 4 «Забезпечення безперебійного функціонування засобів інформатизації», «Разом прямих витрат», «Разом без ПДВ», «Всього» у розділі «Загальний кошторис» Додатку 4 до Договору, зменшивши планову суму в них на 414,00 тис. грн. (без ПДВ). 1.2. До строк: 1 «Забезпечення функціонування програмних продуктів (оновлення, сервіс)», «Всього» у розділі «Розрахунок витрат за статтею «Забезпечення безперебійного функціонування засобів інформатизації» , зменшивши суму в них на 414,00 тис. грн. (без ПДВ). 2. Викласти Додаток 4 (Планова калькуляція кошторисної вартості предмета закупівлі та розрахунки до неї) до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) 1 послуга 31 625 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 625 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 211 000,00 UAH)